گروگانگیری سریالی مردان خشن در رباط کریم
کد خبر: ۲۶۳۹۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 November 29    -    ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵
چند مرد اهل کشور افغانستان که در تهران به دنبال کار بودند، هدف گروگان گیری و آدم‌ربایی قرار گرفتند.
 اواخر آبان‌  امسال ، مردی افغانستانی هراسان به اداره پلیس در رباط کریم مراجعه کرد و به ماموران کلانتری گفت: چندی قبل آگهی کار در یک شهرک صنعتی را دیدم و با شماره تلفن درج شده در آن تماس گرفتم و قرار شد برای مشغول شدن به کار، به محل مد نظر بروم، اما افرادی ناشناس که در شهرک صنعتی حضور داشتند، من را به مکان دیگری بردند و چند روز گروگان گرفتند و از خانواده‌ام درخواست پول کردند.
 
مرد جوان ادامه داد: چند روزی در کارگاه مد نظر هدف ضرب و جرح قرار گرفتم، اما هنگامی که افراد ناشناس حواس شان نبود توانستم فرار کنم و موضوع را به پلیس اطلاع دهم!
 
به دنبال اظهارات این مرد جوان، با دستور بازپرس جنایی، رسیدگی به پرونده در دستور کار گروهی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت؛ تحقیقات میدانی تیم پلیسی حکایت از آن داشت، چند مرد جوان با شگرد کاریابی افراد اهل کشور افغانستان را فریب داده و پس از دعوت به محل قرار اقدام  به گروگان گیری کرده‌اند.از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، متهمان با این شگرد افراد زیادی را گروگان گرفتند و ۴ مرد جوان آگهی‌ها را پخش کرده و شماره کارت خود را برای دریافت  پول در ازای آزادی گروگان‌ها در اختیار خانواده آن ها قرار داده‌اند که کارآگاهان با کشف این سرنخ مهم، تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی را آغاز و هویت متهمان را شناسایی کردند.
 
 
کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با دستور بازپرس جنایی بی‌درنگ راهی مخفیگاه متهمان در دو نقطه مختلف تهران شدند و آن ها را با دو عملیات جداگانه دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به مقر پلیس منتقل کردند.
 
متهمان پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی در اتاق بازجویی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به صراحت به جرم گروگان گیری مهاجران افغانستانی در ازای دریافت پول با شگرد کاریابی در کارگاه‌های شهرک صنعتی رباط کریم اعتراف کردند و اطلاعات هویتی سردسته باند را در اختیار تیم تحقیق قرار دادند.
 
با دستور بازپرس جنایی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات برای دستگیری سردسته این باند ادامه دارد.
 
رکنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
0
0
ریشه همه این خلافکاری ها، پول مفت دراوردن هست.
اگه اینا رو بعد از دستگیری به جایفرستادن به هتل زندان، ببرن وسط کویر و از تن لششون بیگاری بکشن دیگه غلط کنن فکر پول مفت در اوردن رو بکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار