روش جدید درآمدزایی مخابرات از جیب مردم!
کد خبر: ۲۶۳۸۵۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2022 November 28    -    ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان جزئیات تغییر تعرفه تلفن ثابت در سطح استان را تشریح کرد و گفت: تعرفه تلفن ثابت برای روستاهای گلستان بدون تغییر مانده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان جزئیات تغییر تعرفه تلفن ثابت در سطح استان را تشریح کرد و گفت: تعرفه تلفن ثابت برای روستاهای گلستان بدون تغییر مانده است.

 
 

روش جدید درآمدزایی مخابرات از جیب مردم!

غلامعلی شهمرادی امروز دوشنبه ۷ آذر در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به تغییر تعرفه تلفن ثابت در گلستان اظهار کرد: در واقع در این طرح افزایش تعرفه‌ای صورت نگرفته بلکه یک بسته پیشنهادی از سوی مخابرات ایران از مراجع ذی‌صلاح اخذ شده که بر اساس آن بسته، تغییری در میزان درآمد استحصال‌شده از مکالمات تلفن ثابت صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه حداقل این بسته پیشنهادی در گرگان ۱۵ هزار تومان و در سایر شهرها ۱۰ هزار تومان است، بیان کرد: تغییر تعرفه تلفن ثابت در روستاها بدون تغییر مانده و از آنجایی که میزان جمعیت شهری و روستایی گلستان به یکدیگر نزدیک هستند، می‌توان گفت برای نصف جمعیت استان گلستان هیچ تغییر نرخ مکالمه لحاظ نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان با اشاره به اینکه در کنار این بسته پیشنهادی، مشوق‌هایی هم در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: این بسته حداقل نرخ مکالمه را در نظر گرفته است؛ در واقع افزایش تعرفه‌ای صورت نگرفته بلکه یک بسته حمایتی برای استفاده مشتریان طراحی و ارائه شده است.

شهمرادی متذکر شد: مشترکان تلفن ثابت در گرگان با پرداخت ماهانه حداقل ۱۵ هزار تومان می‌توانند از سه هزار و ۳۳۳ دقیقه مکالمه درون‌شهری رایگان یا ۴۴۴ دقیقه مکالمه بین استانی یا ۲۳۸ دقیقه مکالمه تلفن همراه بهره‌مند شود، همچنین مشترکان در سایر شهرها نیز با پرداخت حداقل ۱۰ هزار تومان به‌صورت ماهانه، می‌توانند از دو هزار و ۶۶۶ دقیقه مکالمه رایگان شهری یا ۳۵۵ دقیقه مکالمه بین استانی یا ۱۹۰ دقیقه مکالمه تلفن همراه بهره‌مند شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حجم زیادی از هزینه ارتباطی مردم صرف مکالمات درون استانی می‌شود به مردم توصیه می‌کنیم از این پس مکالمات خود را با تلفن ثابت انجام دهند تا از مکالمه رایگان ۲۳۰ دقیقه‌ای بهره‌مند شوند و هزینه‌های آن‌ها کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان در پاسخ به پرسش برخی از مردم مبنی بر اینکه وقتی از خطوط تلفن ثابت استفاده نمی‌کنند چرا باید هزینه‌ای بپردازند، گفت: معمولاً نگهداری خطوط تلفن ثابت هزینه‌هایی در بر دارد لذا هم‌استانی‌ها در صورت استفاده و یا عدم استفاده از خطوط تلفن ثابت باید هزینه‌های نگهداری آن را بپردازند.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
0
11
مخابرات خیلی وقته دستش تو جیب مردمه...!!!! وقتی من از خط ثابت استفاده نمیکنم چرا باید پول بپردازم؟!!! میشد هزینه آبونمان و هزینه نگهداری خط ثابت بلااستفاده را از مشترک گرفت ،کاری که تا قبل این انجام میشد...دزدی در روز روشن!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
گرگان دقیقا هر شش ماه یکبار هم کارکنان مخابرات میان سر تقسیم ها، سیم تلفن شما رو شل می کنند یا برعکس می بندند که تلفن شما قطع بشه. بعد که به خرابی تلفن خبر میدی میان میگن بوق داری و اشکال از شبکه داخلی شماست و می تونیم رفعش کنیم ولی هزینه داره. بعد میان یه حرکت شعبده بازانه می زنند و خطط باز برای 6 ماه وصله. سپس دوباره همین آش و همین کاسه است.
بلاخره زن و بچه هاشون خرج دارن دیگه...
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
0
2
واقعیت اینه که اگه مسنجرها و نرم افزارهای شبیه اسکایپ فیلتر نشده باشند نقریبا نیازی به تماس تلفنی نیست و اینها هم دارند تقلا می کنند ولی ظرف چند سال باید جمع کنند و سراغ گرون کردن اینرنت برن
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
4
0
من با افزایش تعرفه بشرط افزایش خدمات ، کاملا موافقم. ولی خدایی از 5 خط تلفن ثابتی که در خرمشهر بنده و خانواده ام داریم! حتی یکی از آنها برقرار نیست... مشکل هم از خدمات شهری و کابلی مخابرات است. اما بدون اندکی حتی بوق الکی! تعرفه را افزایش داده اند. خطوط ثابت را قطع موقت کرده ایم تا مثلا شبکه مخابرات درست شود... باز هم ماهیانه 120000 ریال معادل 12 هزارتومان آبونمان پرداخت می کنیم. کلا دولت دستش را در یقه ی ما کرده!!! از جیب گذشته.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار