صرف ناهار با ۵ فرزند بعد از قتل بی‌رحمانه همسر
کد خبر: ۲۶۳۸۴۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2022 November 28    -    ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹
​متهم گفت: همسرم برای آن‌که بتواند مستمری پدر فوت شده‌اش را دریافت کند، به طور صوری طلاق گرفت اما رفتارها و نوع پوشش او به طرز عجیبی تغییر کرد و سر همین موضع با هم اختلاف داشتیم

 مرد ۴۰ ساله‌ای که روز گذشته همسرش را با ضربات قفل و زنجیر موتورسیکلت در اتاق خواب به قتل رسانده بود پس از صرف ناهار در کنار ۵ فرزند قد و نیم قد خود، ماجرا را به پلیس و امدادگران اورژانس اطلاع داد.

 

صرف ناهار با ۵ فرزند بعد از قتل بی‌رحمانه همسر

این جنایت وحشتناک در منطقه پنجتن مشهد هنگامی رخ داد که اختلافات خانوادگی بین زوج جوان شدت گرفت.

آنها که در یک منزل ویلایی نقلی و در کنار 5 فرزند دختر و پسر خود زندگی می کردند، از چند سال قبل در مسیری قدم گذاشتند که فرجامی جز مشاجره و کتک کاری های دلخراش نداشت. علیرضا (مرد 40 ساله) که مدعی بود رفتار همسرش پس از طلاق صوری برای دریافت مستمری از سازمان تامین اجتماعی به کلی تغییر کرده است، به کنکاش در پیامک ها و معاشرت های همسرش پرداخت تا جایی که دیگر نمی توانست نوع پوشش و رفت و آمدهای او را تحمل کند. آتش خشم و عصبانیت مرد 40 ساله هر روز شعله ورتر می شد تا این که حدود ظهر روز گذشته دوباره مشاجره ای توهین آمیز بین آن ها رنگ «وحشت» به خود گرفت. 5 دختر و پسر «حنیفه» در پذیرایی منزل اجاره ای یک طبقه، نشسته بودند که ناگهان «علیرضا» با چهره خشم آلود از پذیرایی بیرون زد و به داخل حیاط رفت. او با عصبانیت، قفل زنجیر موتورسیکلت را گشود که در کنار دیوار روی جک گذاشته بود. مرد 40 ساله بخشی از زنجیر قطور را به دور دستش حلقه زد و فریادکشان به سوی همسر 35 ساله اش هجوم برد. او با نفرتی عجیب، دست «حنیفه» را گرفت و در حالی که خشم سراسر وجودش را احاطه کرده بود، او را به داخل تنها اتاق منزل نقلی کشید که از آن به عنوان اتاق خواب استفاده می کردند. لحظاتی بعد مرد جوان کلید را چرخاند و در اتاق را از داخل قفل کرد. فریادهای دلخراش زن مذکور در فضای منزل می پیچید ولی هیچ کدام از فرزندانش اهمیتی به این حادثه تلخ نمی دادند. صدای وحشتناک زنجیر همچنان به گوش می رسید که بی رحمانه بر پیکر زن 35 ساله فرود می آمد. دقایقی بعد «علیرضا» از اتاق بیرون آمد و در کنار فرزندانش قرار گرفت. اگرچه هیچ کس از وضعیت هولناک او سخنی بر زبان نمی راند اما «پدر» مدعی بود که «حنیفه» بیهوش شده است!

طولی نکشید که مرد 40 ساله بساط ناهار را آماده کرد و از فرزندانش خواست سر سفره بنشینند. بعد از صرف ناهار هنوز هم خبری از زن 35 ساله نبود و پیکر او همچنان بی حرکت در کف اتاق قرار داشت. هرکدام از آن ها گاهی نیم نگاهی به «اتاق خواب» می انداختند ولی چیزی جز «سایه مرگ» نمی دیدند.

چد ساعت بعد، «علیرضا» با خواهرش تماس گرفت و ماجرا را بازگو کرد.

طولی نکشید که «عمه فرزندان» سراسیمه خود را به محل رساند و ترس و وحشتی عجیب در منزل اجاره ای حکمفرما شد. احتمال مرگ «حنیفه» قوت گرفته بود که صدای زنگ تلفن امدادگران اورژانس و پلیس به صدا درآمد. وقتی نیروهای اورژانس 115 به محل حادثه رسیدند و نگاهی بر پیکر زن جوان انداختند تازه مشخص شد که او هیچ گونه علایم حیاتی ندارد و چند ساعت قبل جان خود را از دست داده است. این گونه بود که حلقه های قانون بر دستان مرد 40 ساله گره خورد و در حالی که عنوان اتهامی «قاتل» را یدک می کشید، بازداشت شد.

عقربه های ساعت از 16 عصر گذشته بودند که ماجرای این جنایت وحشتناک به قاضی ویژه قتل عمد مشهد گزارش شد و بلافاصله قاضی دکتر صادق صفری به همراه گروهی از کارآگاهان ورزیده اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به طرف خیابان پنجتن 31 حرکت کرد. با آن که فرزندان مقتول از لحظه وقوع جنایت در منزل حضور داشتند و غمی در چهره آنان دیده نمی شد، به دستور مقام قضایی به داخل حیاط هدایت شدند و بدین ترتیب واکاوی این حادثه هولناک زیر ذره بین تحقیقات قضایی قرار گرفت.

متهم به قتل که در صحنه جنایت به دیوار تکیه زده بود، مقابل قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد (شعبه ویژه جنایی) ایستاد و در تشریح این جنایت تکان دهنده گفت: از حدود 3 سال قبل اختلافات من و «حنیفه» زمانی شروع شد که او اصرار داشت برای آن که بتواند حقوق مستمری پدر فوت شده اش را از سازمان تامین اجتماعی دریافت کند، از یکدیگر به طور صوری طلاق بگیریم. اگرچه مراحل طلاق را طی کردیم و مهر طلاق هم در شناسنامه همسرم ثبت شد اما طولی نکشید که رفتارها و نوع پوشش او به طرز عجیبی تغییر کرد. با آن که در کنار یکدیگر و با صیغه محرمیت زندگی می کردیم ولی از وضعیت ظاهری همسرم به شدت رنج می کشیدم. سوء ظن مانند خوره همه وجودم را فرا گرفته بود به طوری که اختلافات ما به همین دلیل روز به روز افزایش می یافت از سوی دیگر هم با کنکاش در معاشرت ها و گوشی تلفن «حنیفه» متوجه شدم که او مبلغی از پس اندازهایمان را به مرد دیگری داده است تا خودرو ثبت نام کند! دیگر تحمل این شرایط برایم امکان نداشت و هر روز مشاجره های ما به کتک کاری و درگیری می رسید تا این که بالاخره امروز (دیروز) هنگامی که به شدت عصبانی بودم قفل و زنجیر موتورسیکلت را باز کردم و آن قدر همسرم را زدم تا این که بیهوش کف اتاق خواب افتاد و بعد هم وقتی احتمال مرگ او را دادم با پلیس و اورژانس تماس گرفتم اما قصد کشتن او را نداشتم!...

متهم این پرونده جنایی، پس از رازگشایی از قتل وحشتناک همسر 35 ساله اش، درحالی درون خودروی پلیس نشست که نگاهش به چشمان فرزندانش خیره مانده بود و حالا 5 فرزند او نه تنها مادری نداشتند بلکه پدر خود را نیز پشت میله های زندان می دیدند. شایان ذکر است: بررسی های تخصصی درباره ابعاد و زوایای دیگر ادعاهای متهم به قتل با دستورات محرمانه قاضی ویژه قتل عمد مشهد و توسط گروهی از کارآگاهان پلیس جنایی به سرپرستی سروان آرمین منفرد (افسر پرونده) همچنان ادامه دارد.

اعتمادآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
0
15
ملتی عجیب بدبخت شدیم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
بودیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
1
13
اون بیسواد هایی که همچین قانونی رو تصویب کردن که زن با طلاق از همسرش میتونه مسنمری والدین رو بگیره باید پاسخگوی همه کلاه برداری ها و خلاف ها و جرم هایی که با این قانون رخ داده رو باشن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
0
5
آه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار