جدایی شکیرا از پیکه با طعم ۸ سال زندان
کد خبر: ۲۶۳۷۳۶
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: 2022 November 27    -    ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
شکیرا، همسر سابق جرارد پیکه در آستانه یک محکومیت سنگین مالیاتی قرار گرفته است.

به گفته دادستانی اسپانیا، شکیرا در بازه زمانی بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴، قوانین مالیاتی اسپانیا را به دلیل عدم پرداخت حدود ۱۰۰ میلیون یورو مالیات زیر پا گذاشته و این می‌تواند تا ۸ سال حبس برای او به همراه داشته باشد.

 

جدایی شکیرا از پیکه با طعم ۸ سال زندان

این ستاره خوانندگی جهان منکر هرگونه تخلفی شده است و حالا اسنادی را ارائه کرده که به گفته خودش بی‌گناهی او را ثابت می‌کند. TMZ خبر داد که اسناد قانونی روز جمعه ارائه شده است.

در این اسناد آمده است که شکیرا در این مدت در اسپانیا ساکن نبوده است. طبق قوانین این کشور، اگر در طول یک سال ۱۸۳ روز یا بیشتر را در اسپانیا سپری کنید، باید در اسپانیا مالیات بپردازید. به گفته شکیرا، این مورد اتفاق نیفتاده است.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا اتهامات شکیرا اثبات خواهد شد یا با توجه به اسنادی که ارائه داده تبرئه می‌شود یا در نهایت محکوم می‌شود و باید مجازات را قبول کند.

فرارو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
0
26
خوشم مياد سيستم مالياتشان انقدر دقيق است كه حتي افراد معروف هم جرات فرار از ماليات را ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
بعد از توی ایرانی توی ایران اگه بخواهند مالیات بگیرند داد و بیدادتون میره هوا و میاییند بیرون پاسگاه اتیش میزنیند! منظورم شخص شما که این کامنت را گذاشتی نیست عموم مردم را عرض میکنم.
شماها هنوز معنی مالیات دادن رو نمیدونیند چیه. پول مفت نفت را دولت میذاره کف دستتون و نمیگم شاهانه ولی غم و غصه پرداخت مالیات بر هر چیز کوفتی را نداریند. مالیات بر بنزین. غذا. خانه. اتومبیل. حساب پس انداز. درامد و غیره.
فقط صدای دهل رو میشنویند اونم از دور.
ناشناس
| |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
جناب ناشناس 03/31 البته آنجا مالیات برای مردم خرج می شود
ناشناس
| |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
هم وطن گرامی ۰۳:۲۱ لطفاً تند به قاضی نروید ،پیاده شوید با هم برویم .
سیستم پرداخت مالیات ،دقیقا با عدالت اجتماعی سر و کار دارد . دولت اگر مالیات را از آبونمان قبض حقوق ، آب، برق، گاز ، تلفن و خرید هر کالایی از سوپر مارکت ، خرید غذا از یک ساندویچ فروش و هر کار خدماتی و هزاران جای دیگر از من و شما طبقه متوسط و ضعیف میگیرد و از( اونی که جزو طبقه ثروتمند می‌باشد ، با هزار باند و فامیل بازی و راههای خلاف از پرداخت مالیات طفره می‌رود و نمی‌پردازد ) نمی‌تواند بگیرد ، ....
این مالیات اخذ گردیده در این کشورها توسط یک سیستم شفاف خرج راهها ، و امکانات عمومی و کشور به صورت خیلی شفاف در این کشور های سالم میگردد و برای عموم دقیقا موارد خرج شدن مالیات گزارش میشود و دقیقا مردم میدانند که مثلاً این میزان مالیات که پرداخت کرده‌اند خرج دقیقاچه شده است و نمود دارد در زندگیشان . در این کشور ها که قانون شفاف و یکسان برای همه آحاد مردم وجود دارد ، مالیات دهنده با کمال میل مالیات می‌پردازد ، چون میداند آن مالیات صرف بهتر شدن زیست محیطی آحاد جامعه میشود و به عینه ثمرات پرداخت مالیات را در بهبود زندگی و کیفیت زندگی میبیند . از این رو با کمال میل می‌پردازد .
ولی اگر نحوه دریافت مالیات سیستماتیک باشد ،از طرفی ،از زمین و زمان به غیر از خودی ها و ثروتمندانی که از هر طریقی رانت و اختلاس و تبانی پول پارو می‌کنند و یک دو ریالی مالیات نمیدهند و فرار میکنند و همچنین اصلا هیچ گزارشی در یک دوره کاری یکساله مالیاتی از خرج کرد این مالیات وجود ندارد و معلوم نمیشود این همه میزان مالیات دریافت شده به کجا رفت و چه شد ، این ناعدالتی است و همین نکته هست که هیچ کس مقید به پرداخت مالیات نمیباشد در این گونه کشورها از جمله ایران ‌‌.
ورود و خروج مالیات باید مثل روز برای مردم روشن باشد و این مالیات باید بتواند در بهبود کیفیت زندگی تک تک مردم نمود یابد .
نه اینکه مالیات بابت هرچی پرداخت کنی ، از آن طرف ببینی بعد چهل پنجاه سال هنوز بیشتر کوچه های مثلاً شهری مانند کرمان خاکیه و آسفالت نداره، فلان جا آب شرب نداره، فلان نقطه بوی تعفن فاضلاب وجود داره و مردم در کنارش دارند زندگی میکنند و فقر بیداد می‌کنه .
در یک سیستم مالیاتی درست و شفاف هست که اگر شکیرا که یک خواننده مطرح و مشهور می‌باشد مالیات نپردازد ، او را محکوم می‌کنند و زندانی باید شود .
پس هموطن عزیزم ، لطفا قیاس مع الفارق نفرمایید . اول بروید سیستم پر از دزدی و فساد رو درست کنید بعد بیا اینجا ،منت پول نفت و بر سر مردم که صاحب اصلی این ثروت خدادادی هستند بزار .
ناشناس
| |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
قابل توجه ناشناسي كه كامنتش با توي ايراني اغاز شد، غصه اينجاست كه سيستم مالياتي و دبوانسالاري حكومتي را ايرانيان به جهان اراىه دادند و يقين بدانيد كساني كه مكاني را اتش مي زنند براي ماليات دادن نيست بلكه اعتراض به كساني است كه با رشوه از زير ماليات فرار مي كنند، مالياتي كه بايد صرف حمايتهاي اجتماعي شود
ناشناس
| |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
بیشتر مالیاتی که ما مثلا در امریکا میپردازیم برای عموم خرج نمیشه بلکه 70 الی 75 درصد خرج کمک به حکومتهایی است که یا با ایران دشمن هستند یا روسیه و یا کلا در جهت منافع امریکا راه میروند. شما میدونیند که ثروتمندهایی مثل جف بوز مالک امازون در سال هیچ مالیاتی پرداخت نمیکنند چون قوانین مالیاتی اینجا به نفع ثروتمند ها است. در عوض از درامد حاصله از مالیات طبقه کم درامد و متوسط صرف جنگ طلبی های حاکمان در اقسا نقاط دنیا میشود. از اوکراین گرفته تا تایوان - سوریه - عراق - افغانستان - لیبی - یمن - و غیره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
0
10
برای شفافیت در امور مالی باید به اسپانیا تبریک گفت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
1
1
اگه اسنادی که شکیرا ارائه داده درست باشه نتیجه میگیریم سیستم مالیاتی اسپانیا خیلی هم شفاف و دقیق نیست . ایران تا حالا فقط از کارمندان دقیق و به موقع مالیات می‌گرفته و برای سایر مشاغل کم تجربه است اگه یه سیستم مالیاتی قوی باشه و درست هزینه بشه و از فرار مالیاتی جلوگیری بشه امیدواریم اوضاع بهتر بشه انشالله.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار