بازداشت قاتل خواهر همسر موقت در گیشا
کد خبر: ۲۶۳۷۲۸
تاریخ انتشار: 2022 November 27    -    ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مرد جوانی که خواهر همسر موقت خود را در محله گیشا تهران به قتل رسانده بود، توسر کارآگاهان خبره اداره آگاهی بازداشت شد.

مرد جوانی که خواهر همسر موقت خود را در محله گیشا تهران به قتل رسانده بود، توسر کارآگاهان خبره اداره آگاهی بازداشت شد.

 

 

عقربه‌ها ساعت ۲۳ دوشنبه ششم تیرماه را نشانه رفته بود که زن جوانی هراسان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و عنوان کرد پرستار زن سالخورده‌ای در خانه‌ای در محله گیشا است و از سوی یک سارق هدف ضرب و جرح قرار گرفته‌اند و پیرزن بی‌گناه در حال حاضر نفس نمی‌کشد!

همین کافی بود تا تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پای در صحنه جنایت بگذارند و تحقیقات جنایی را کلید بزنند؛ بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت مرد جوانی به عنوان پیک موتوری وارد ساختمان شده و پس از حضور در خانه اقدام به ضرب و جرح زن سالخورده و پرستارش کرده است که در این درگیری پیرزن بی‌گناه براثر ضربه مشت کشته شده است!

کارآگاهان دایره قتل پلیس آگاهی پایتخت که در جریان تحقیقات میدانی متوجه دوربین‌های مداربسته در اطراف صحنه جنایت شده بودند، به بازبینی فیلم آن پرداخته و پی بردند مرد جوان پس از وقوع قتل برای خرید به یکی از مغازه‌های محله گیشا رفته است؛ همین کافی بود تا کارآگاهان راهی سوپرمارکت مورد نظر شوند و با اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کنند.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی متوجه شدند، متهم ساکن محمدشهر کرج بوده و به دلیل اعتیادی که دارد زباله‌گرد شده و در این مدت چند مرتبه با پدرش تماس تلفنی داشته اشت.

تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم، راهی مخفیگاه متهم شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی جهت تحقیقات ابتدایی منتقل کردند.

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی در اتاق بازجویی هدف تحقیق قرار گرفت و به جرم قتل پیرزن سالخورده معترف شد و عنوان کرد از طریق خواهر مقتوله که همسر موقت وی بوده اموال با ارزش پیرزن سالخورده را شناسایی کرده و نقشه را به تنهایی طراحی کرده است، اما این درحالی بود که خواهر متوفی خبری از جنایتی که همسر سابقش مرتکب شده نداشته است.

با دستور بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای امور جنایی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

همشهری آنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار