ماجرای یک اتفاق هولناک در عصر جمعه تهران
کد خبر: ۲۶۳۷۲۲
تاریخ انتشار: 2022 November 27    -    ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
 وقتی ماموران، پسر جوان را به ظن دست داشتن در سرقت دستگیر کردند، او در اقدامی هولناک به زندگی خود پایان داد تا پلیس را با یک پرونده عجیب روبه‌رو کند.

 وقتی ماموران، پسر جوان را به ظن دست داشتن در سرقت دستگیر کردند، او در اقدامی هولناک به زندگی خود پایان داد تا پلیس را با یک پرونده عجیب روبه‌رو کند.

 

ماجرای یک اتفاق هولناک در عصر جمعه تهران

 شامگاه جمعه زوج جوانی که از مهمانی به خانه برمی‌گشتند، مقابل خانه‌شان صحنه عجیبی دیدند. خودروی پرایدی که پلاک نداشت روبه‌روی ساختمان آنها پارک شده و مردی جوان پشت فرمان آن نشسته بود. همزمان مردی سراسیمه از خانه خارج و سوار ماشین پراید شد.

زوج جوان با دیدن این صحنه احتمال دادند که سرنشینان پراید، سارقان منزل هستند و به تعقیبشان پرداختند تا مانع فرارشان شوند. آنها همزمان با پلیس تماس گرفتند و ماجرا را گزارش کردند. سرنشینان مرموز پراید که متوجه شده بودند از سوی زوج جوان تعقیب می‌شوند، سعی کردند هر طور شده از دست آنها فرار کنند اما تلاششان بی‌فایده بود.

در این شرایط خودرو را متوقف کردند و هر دو درحالی‌که چاقو به‌دست داشتند به سمت زوج جوان هجوم برده و به تهدید آنها پرداختند. زوج جوان که وحشت کرده بودند، تصمیم گرفتند محل را ترک کنند. پس از آن یکی از آن مردان مرموز سوار بر پراید شد و فرار کرد. نفر دوم که می‌دید همدستش بدون او فرار کرد، شوکه شده بود و در این شرایط با چاقو به سمت خودروهای عبوری هجوم برد تا با سرقت یکی از آنها فرار کند اما موفق نشد

در همین هنگام پلیس رسید و مأموران پس از خلع سلاح متهم، او را دستگیر کردند. اما تنها دقایقی از دستگیری متهم می‌گذشت که وی رو به مأموران کرد و گفت حالش خوب نیست. او در ادامه مدعی شد که قرص برنج خورده و قصد دارد به زندگی‌اش پایان بدهد. پس از آن نیز ناگهان از حال رفت و توسط مأموران به بیمارستان منتقل شد اما تلاش برای نجات او بی‌فایده بود و وی به کام مرگ رفت.

به‌ دنبال این اتفاق، ماجرا به بازپرس جنایی تهران گزارش شد و با حضور تیم تحقیق در بیمارستان، جسد جوان مرموز به پزشکی قانونی انتقال یافت تا در بررسی‌های بیشتر علت دقیق مرگ او مشخص شود. همچنین بازپرس جنایی دستور شناسایی و بازداشت همدست وی را صادر کرد تا با دستگیری وی جزئیات بیشتری از این حادثه و علت اقدام عجیب سرنشین مرموز پراید فاش شود.

همشهری آنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار