ادعای جنجالی درباره علت مرگ ملکه انگلیس
کد خبر: ۲۶۳۶۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2022 November 26    -    ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸
گیلس داوبنی براندرت نویسنده و سیاستمدار سابق انگلیسی و نزدیک به اعضای خانواده سلطنتی انگلستان ادعا کرده که کهولت سن علت مرگ ملکه الیزابت نبود بلکه بیماری سرطان مغز استخوان بود که او در سال‌های آخر زندگی‌اش با آن مبارزه می‌کرد.

داوبنی براندرت که از دوستان نزدیک شاهزاده فیلیپ است، در بیوگرافی در آستانه انتشار جدید خود (۸ دسامبر) با عنوان «الیزابت: یک پرتره صمیمی» نوشته: ملکه بریتانیا که اوایل سال میلادی جاری در سن ۹۶ سالگی درگذشت، در سال‌های آخر زندگی با سرطان دردناک مغز استخوان مبارزه می‌کرد.

 
ادعای جنجالی درباره علت مرگ ملکه انگلیس

به ادعای براندرت ملکه الیزابت دوم از بیماری میلوما که نوعی سرطان مغز استخوان است رنج می‌برد که منجر به مرگ او شد.

این نویسنده انگلیسی در مقاله‌ای نوشته: شنیده بودم که ملکه به نوعی بیماری سرطان مغز استخوان مبتلاست که خستگی، کاهش وزن و مشکلات حرکتی ملکه تأییدکننده آن بود که غالبا در طول یک سال آخر زندگی ملکه به ما گفته می‌شد.

به نوشته براندرت، درد استخوان به ویژه در ناحیه لگن و کمر شایع‌ترین علامت میلوما است و مولتیپل میلوما اغلب افراد مسن را مبتلا می‌کند.

او این را هم گفته که هیچ درمانی در زمان حاضر برای درمان این بیماری وجود ندارد اما داروها و درمان‌ها می‌تواند عوارض ناشی از آن را به تأخیر بیاندازد.

ایرنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
3
5
ای بابا . دیگه از زنده بودن خسته شده بود که با مرگ خودخواسته تموم شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
18
9
عجب،یعنی اگه پوکی مغز هم نداشت،قرار نبوده هیچ زمانی به جهنم بره.یه مشت رسانه دروغگو رو هم باقی ظالمات گذاشت رفت.
ديلماج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
19
12
اتفاقاً اگه اين خبر درست باشه، كمي دل مظلومان عالم خنك ميشه و مصداق اين ضرب‌المثله كه خدا ديرگيره ولي شير گيره كه البته درمورد اين عليا مخدره بايد بجاي شير از گرگ يا روباه ستفاده كرد؛ تازه اين درد و رنج چند سال آخر عمرش براي همه خيانتها و جنايتهاي اين چندين دهه حكمراني‌ش بر پليدترين كشور استعماري در جهان بوده و عقوبت اخروي‌‌اش هم سر جاي خودش باقيست انشاالله
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار