نکاتی برای چیدمان انواع میز
کد خبر: ۲۶۳۶۱۹
تاریخ انتشار: 2022 November 27    -    ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
میز ناهارخوری یکی از مهمترین اقلام دکوراسیون داخلی منزل است، انتخاب میز ناهارخوری مناسب به شما کمک می‌کند تا وعده‌های غذایی خود را با آرامش بیشتر در کنار خانواده صرف کنید. میز و صندلی ناهارخوری یکی از وسایلی است که حضور آن در خانه‌های مدرن امروزی ضروری می‌باشد.

نکاتی برای چیدمان انواع میز(پرشین وی)

نکاتی برای چیدمان انواع میز(پرشین وی)«تابناک با تو» - میز ناهارخوری یکی از مهمترین اقلام دکوراسیون داخلی منزل است، انتخاب میز ناهارخوری مناسب به شما کمک می‌کند تا وعده‌های غذایی خود را با آرامش بیشتر در کنار خانواده صرف کنید. با ما همراه باشید.

میز و صندلی ناهارخوری یکی از وسایلی است که حضور آن در خانه‌های مدرن امروزی ضروری می‌باشد. میز ناهار خوری یکی از وسایل لازم و ضروری به منظور دکوراسیون کردن منزل به شمار می‌آید.

میز ناهارخوری

میز ناهارخوری بسیاری از خانواده‌های ایرانی فقط زمانی که مهمان دارند از میز ناهار خوری استفاده می‌کنند و به همین دلیل به چیدمان میز ناهار خوری کمتر اهمیت می‌دهند. فراموش نکنید حتی اگر از این میز استفاده نمی‌شود هم می‌توانید به کمک آن خانه خود را زیباترکنید. شاید یک رومیزی نه چندان بزرگ که تمام سطح میز را نپوشاند به همراه ۲ عدد شمعدان برای میز ناهار خوری گزینه مناسبی باشد که بتواند فضای زیبایی برای هال یا سالن پذیرایی شما ایجاد کند.

نکاتی برای چیدمان انواع میز(پرشین وی)

میز جلو مبلی میز جلو مبلی هم انواع و اقسام مختلف دارد اگر میز شما دارای طبقه باشد بهتر است در طبقه پایینآن کارد و چنگال، دستمال کاغذی و اگر خانواده پر رفت و آمدی هستنید تعدادی پیش دستی برای پذیرایی بگذارید. اما روی میز باید کاملا تمیز باشد و از قرار دادن تعداد زیادی ظرف و یا گلدان برای تزیینبر روی میز خود داری کنید. برای تزیین میز‌های جلو مبل فقط از یک گلدان که چندان هم بزرگ نباشد یا یک ظرف در اندازه متوسط استفاده کنید.

نکاتی برای چیدمان انواع میز(پرشین وی)

 جنس میز ناهارخوری

میز تلفن از وقتی پای تلفن بیسیم به خانه‌های ما باز شد، میز‌های تلفن جای هر وسیله‌ای شد به جزتلفن. به همین دلیل کم کم کاربرد این میز‌ها از یاد رفت و در خیلی از خانه‌ها این میز‌ها نهتن‌ها جایی برای نظم بیشتر نیستند بلکه به بی نظمی و ریخت و پاش خانه هم نیز کمک می‌کند. پس خوب است دقت داشته باشید نظم وسایلی مانند میز تلفن هم بسیار مهم است و هم به زیبایی دکوراسیونخانه کمک می‌کند. قرار دادن تعدادی کاغذ در اندازه‌های مختلف به همراه چند خودکار و تعدادی دفترچه تلفن و انواع مجله ظاهرنامناسبی به گوشه اتاق یا سالن پذیرایی شما می‌دهد.

برای نظم و انضباط میز تلفن بهتر است اگر میز کشو دار است از کشوی آن برای قرار دادن وسایلمختلف استفاده کنید. در غیر این صورت فقط یک دفتر یا یک دسته کاغذ با یک خودکار روی میز قرار دهید. مجله‌ها را هم در کتابخانه یا جای دیگر قرار دهید. میز آشپزخانهمیز‌های آشپزخانه، کوچک یا بزرگ، بیشتر به کابینت‌هایی شباهت دارد که وسایل اضافی را روی آن‌ها قرار میدهیم و با همین کار به ظاهر ساده نظم و ظاهر آشپزخانه خود را به هم می‌زنیم. برای جلوگیری از این وضعیت بهتر است میز آشپزخانه هم مثل سایر میز‌ها تمیز و مرتب باشد و برای تزیین آن فقط از وسایل بسیار کوچکی استفاده شود. برای مثال نمکدان‌های تزیینی و یا ظروف مخصوص دستمال سفره می‌تواند گزینه مناسبی برای تزیین میز آشپزخانه باشد.

نکاتی برای چیدمان انواع میز(پرشین وی)

مدل میز

نکته اول در انتخاب محل مناسب میز غذاخوری عدم قرار گیری در محل‌های پر رفت و آمد است، چرا که مسیر‌های پر رفت و آمد بدون شک مشکلات فراوانی را برای شما در هنگام چیدمان و سرو غذا ایجاد خواهد کرد. نکته‌ی دوم قرار گیری میز غذاخوری در نزدیکی آشپزخانه است. بهترین مکان برای قرار گرفتن میز غذاخوری در نزدیکی آشپزخانه است چرا که میز غذاخوری به لحاظ عملکرد بسیار با آشپزخانه مرتبط است پس نیازمند نزدیکی به این محل است. در انتخاب محل میز غذاخوری می‌توانید خلاقیت بیشتری به خرج دهید. اگر فضای شما به نسبت کوچک و میز غذاخوری شما بزرگ است.

 

بهتر است در صورت امکان میز را به دیوار بچسبانید و از فضای اطراف آن بیشتر استفاده نماید. نکته‌ی سوم که در قرارگیری میزغذاخوری در فضا‌های کوچک باید در نظر بگیرید، قرار گیری در فضا‌های خلوت‌تر است. اگر فضای شما نسبتا کوچک پس اطراف میز غذا خوری خود را خالی نگه دارید. حضور ویترین‌ها و کنسول‌ها می‌تواند عملکرد صحیح میز غذاخوری را مختل نماید. نکته‌ی آخر عدم قرار گیری میز غذاخوری در نزدیکی فضای تلویزیون است، حضور تلویزیون سبب عدم تمرکز در زمان صرف غذا می‌شود، با دور کردن این فضا از فضای تلویزیون به خوبی می‌توانید لحظات صرف غذا را منحصر به فرد کنید.

منبع: پرشین وی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار