چرا باید از لوازم آرایشی اورجینال استفاده کرد؟
کد خبر: ۲۶۳۳۴۶
تاریخ انتشار: 2022 November 24    -    ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
لوازم آرایشی جزء لاینفک وسایلی است که هر خانمی به صورت روزانه یا هر از چند گاهی استفاده می‌نماید. این لوازم روی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند که عضو حساسی از بدن هر انسانی است. تمامی متخصصان توصیه اکید بر این موضوع دارند که هرگز از لوازم آرایشی فیک روی پوست خود استفاده ننمایید؛

چرا باید از لوازم آرایشی اورجینال استفاده کرد؟

چرا باید از لوازم آرایشی اورجینال استفاده کرد؟«تابناک با تو» -  دراین مطلب به مزایای استفاده از لوازم آرایشی اورجینال و پاسخ به سوال چرا باید از لوازم آرایشی اورجینال استفاده کرد، خواهیم پرداخت.

لوازم آرایشی جزء لاینفک وسایلی است که هر خانمی به صورت روزانه یا هر از چند گاهی استفاده می‌نماید. این لوازم روی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند که عضو حساسی از بدن هر انسانی است. تمامی متخصصان توصیه اکید بر این موضوع دارند که هرگز از لوازم آرایشی فیک روی پوست خود استفاده ننمایید؛ زیرا این لوازم آرایش باعث ایجاد مشکلات زیادی بر روی پوست شما خواهند شد و در عین حال استفاده از محصولات خوب می‌توانند ظاهر و بافت زیبایی را به پوست شما بدهند و در بسیاری اوقات باعث ازبین‌رفتن این مشکلات شوند. حال باید ببینیم لوازم آرایش غیر اورجینال در طول زمان چه تأثیری روی پوست خواهند داشت و چرا تأکید متخصصین پوست بر این است که از لوازم آرایشی اورجینال استفاده نماییم؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به جواب این سؤال برسید.

مزایای استفاده از لوازم آرایشی اورجینال چیست؟

پوست شما آیینه مراقبت شما از آن است. هرچقدر بیشتر مراقب پوستتان باشید شفاف‌تر و زیباتر خواهد بود و جوان‌تر به نظر خواهید رسید. درست است که استفاده از لوازم آرایشی موقتی است و شما بعد از چند ساعت آن‌ها را از صورت خود پاک می‌کنید؛ اما همین چند ساعت کافی است تا اثرات جبران‌ناپذیری روی پوست خود بگذارید. ترمیم پوست کار راحتی نیست و یک آسیب کوچک به پوست می‌تواند تا مدت‌ها شما را با عوارض این آسیب کوچک درگیر نماید. استفاده از محصولات آرایشی خوب بی‌خطر و مؤثر است. بسیاری از محصولات اورجینال آرایشی به گونه‌ای ساخته شده‌اند که از پوست شما در برابر آلاینده‌ها و سایر مشکلات محافظت می‌کنند که تأثیر منفی روی سلامت پوست شما دارند. در این قسمت مزایای استفاده از لوازم آرایشی اورجینال را برای شما برخواهیم شمرد تا همیشه استفاده از آن‌ها را در اولویت قرار دهید.

چرا باید از لوازم آرایشی اورجینال استفاده کرد؟

تعیین نوع پوست هدف در محصولات اورجینال

در محصولات اورجینال فرمولاسیون‌های خاصی استفاده می‌شود که هر کدام متعلق به نوعی از پوست‌های نرمال، خشک، مختلط و یا چرب است. این فرمولاسیون‌های جداگانه که برای نوع پوست شما مشخص شده‌اند باعث می‌شوند که بافت و ظاهر پوست شما دچار تغییر نشود؛ به عنوان مثال در پوست چرب استفاده از کرم پودر‌های باکیفیت مخصوص پوست چرب ممنوع است. چربی بیش از حد روی پوست باعث بازشدن منافذ و ظاهر نازیبای پوست شما خواهد شد و به مرور زمان نیز این نازیبایی پایدار خواهد بود. در محصولات غیر اورجینال چنین استانداردی رعایت نشده است. مشابه همین اتفاق در نوع پوست‌های خشک و دیگر نوع پوست‌ها نیز می‌افتد.

ماندگاری بالا روی صورت و پوست شما

لوازم آرایشی مانند ریمل، رژلب و کرم پودر برای زیبا نشان‌دادن صورت شما باید ماندگاری بالایی داشته باشند. محصولات آرایشی اورجینال دارای ماندگاری بالا و در مقابل محصولات فیک ماندگاری پایینی دارند. اگر هدف شما از استفاده از لوازم آرایشی زیبایی است، استفاده از لوازمی که صورت شما را نازیبا می‌کند غیرمنطقی به نظر می‌رسد.

مراقبت از پوست در برابر اشعه خورشید

بسیاری از سازندگان لوازم آرایشی اورجینال از ضدآفتاب در محصولات خود استفاده می‌کنند. عوارض و اثرات منفی اشعه فرابنفش خورشید بر کسی پوشیده نیست و برای مراقبت از پوست خود بهتر است حتما از لوازمی استفاده نمایید که حاوی ضدآفتاب باشند.

پیشگیری از ایجاد جوش و آکنه

لوازم آرایشی با کیفیت پایین می‌تواند با مسدود کردن منافذ، افزایش قرمزی و ایجاد جوش‌های پوستی بیشتر از اینکه فایده داشته باشند، مضر بوده و اثرات منفی روی پوست شما بگذارند. اغلب لوازم آرایشی اورجینال دارای مواد مفیدی هستند که ضمن تأثیر روی بسته‌شدن منافذ از ایجاد حساسیت، التهاب، قرمزی و جوش‌های پوستی جلوگیری می‌کنند. محصولات خوب آرایشی به درمان آکنه شما کمک نموده و از پوست شما در برابر آسیب و جای زخم در آینده محافظت می‌کنند. اغلب لوازم آرایشی اورجینال از مقادیر بسیار غلیظ و موثری از مواد مفید استفاده می‌کنند و در نتیجه می‌توانند به شما کمک کنند تا از عوارض جانبی منفی مانند خشکی پوست که می‌تواند باعث افزایش جوش‌های شما شود جلوگیری نمایید.

چرا باید از لوازم آرایشی اورجینال استفاده کرد؟

بهبود خاصیت ارتجاعی و جلوگیری از چین و چروک

وجود مواد با کیفیت بالا در لوازم آرایشی می‌توانند به افزایش و بهبود میزان کلاژن در پوست شما کمک کنند. محصولات آرایشی اورجینال اغلب حاوی مواد طبیعی با غلظت بالا هستند که می‌توانند به پوست شما کمک کنند تا با چین و چروک و از‌دست‌دادن خاصیت ارتجاعی مبارزه کند و از رنگدانه‌های پوست و انواع مختلف پیری پوست جلوگیری کرده و آن را التیام بخشد. با کیفیت خوب اپیدرم که در نتیجه استفاده از لوازم خوب روی پوست خود به دست می‌آورید می‌توانید نتایج بهتر و ماندگارتری از درمان‌های زیبایی پزشکی ضد پیری به دست آورید.

پیشگیری از سرطان و بیماری‌ها

بسیاری از لوازم آرایشی که اورجینال نیستند حاوی مواد خطرناکی هستند که باعث تولید رادیکال‌های آزاد روی پوست شما می‌شوند. این رادیکال‌های آزاد با گذشت زمان باعث ایجاد سرطان پوست می‌شوند و سلامت شما را به خطر می‌اندازند. از طرفی استفاده از رژلب‌های اورجینال خیال شما را از بابت ورود مواد مضر به داخل دهان و درنتیجه داخل بدن شما راحت خواهد کرد. رژلب‌های غیراستاندارد و تقلبی مقادیر زیادی سرب دارند که خواه ناخواه وارد بدن شما می‌شود و اثرات منفی زیادی روی سلامتی شما خواهند داشت.

پیشگیری از عفونت و سوزش چشم

چشم عضو حساسی است و اگر ماده شیمیایی خطرناک و حساسیت‌زا وارد آن شود، باعث عفونت و قرمزی آن شده و ممکن است اثرات جبران‌ناپذیری به چشم شما وارد کند؛ بنابراین مراقب چشم‌های خود باشید و از ریمل، خط چشم و سایه‌های باکیفیت و اورجینال استفاده نمایید.

جمع‌بندی

در این مقاله به این موضوع اشاره کردیم که استفاده از لوازم آرایشی اورجینال چه ضرورتی دارد و چرا شما باید از لوازم آرایشی اورجینال استفاده نمایید. از مزایای استفاده از لوازم آرایشی متناسب‌بودن آن‌ها با نوع پوست شما، ماندگاری بالا، پیشگیری از ایجاد چین و چروک، محافظت در برابر آفتاب، پیشگیری از سرطان و انواع بیماری‌ها، پیشگیری از عفونت چشم و سوزش، پیشگیری از ایجاد جوش و آکنه و بسیار یاز موارد دیگر است. امید است که مطالب ما مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم گامی هرچند کوچک در جهت کمک به بهبود پوست شما و پیشگیری از عوارض استفاده از لوازم آرایشی فیک برداشته باشیم.

منبع: نیک صالحی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار