اگر این اتفاق ترسناک رخ دهد، منتظر نابودی باشید!
کد خبر: ۲۶۳۲۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 November 23    -    ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
بیلی مارکوس، موسس رمزارز دوج کوین معتقد است که اتفاقی برای دو مهره بزرگ بازار، باعث نابودی ارزهای دیجیتال خواهد شد؛ ولی این اتفاق چیست؟

 بیلی مارکوس، موسس رمزارز دوج کوین معتقد است که اتفاقی برای دو مهره بزرگ بازار، باعث نابودی ارزهای دیجیتال خواهد شد؛ ولی این اتفاق چیست؟

اگر این اتفاق ترسناک رخ دهد، منتظر نابودی باشید!
 

بیلی مارکوس (Billy Markus)، یکی از موسسان دوج کوین که با نام شیبتوشی ناکاموتو (Shibetoshi Nakamoto) هم شناخته می‌شود، به تازگی در حساب رسمی توییتر خود نسبت به فروپاشی احتمالی بازار رمزارزها هشدار داده است. او می‌گوید که در صورت سقوط صرافی رمزارز بایننس یا شرکت صادرکننده استیبل کوین تتر، کل عرصه ارزهای دیجیتال وارد بحرانی شدید خواهد شد.

بیلی مارکوس ضمن هشدار درباره «رسیدن به پایان بازی» با فروپاشی بایننس یا تتر، به دنبال‌کنندگان خود توصیه کرده است که به هیچ وجه بدون انجام تحقیق‌های لازم قدمی در این عرصه بر ندارند. گذشته از این، به گفته او حالا افراد بیشتری به این نتیجه رسیده‌اند که متمرکزسازی بیش از حد «نقطه ضعف بزرگی» است.

پیش از این، مدیرعامل سابق توییتر یعنی جک دورسی هم ایده مشابهی را مطرح کرده بود و مدعی شده بود که با چنین سقوطی، بی‌هیچ شک و شبهه‌ای بازار ارزهای دیجیتال فرو خواهد پاشید. البته باید به این نکته اشاره کرد که موسس دوج کوین اعتقاد ندارد با فروپاشی بایننس یا تتر عملاً رمزارزها از بین می‌روند، اما سقوطی عظیم را در بازار کریپتو در ذهن خود تصور می‌کند.

 

اگر این اتفاق ترسناک رخ دهد، منتظر نابودی باشید!

بازار ارزهای دیجیتال یا رمزارزها با افت‌های چشمگیر غریبه نیست. به عنوان مثال، همین چند وقت قبل با ورشکستگی وضعیت صرافی FTX و حواشی بایننس برای خرید آن، بازار افت شدیدی را تجربه کرد و به نابسمانی آن دامن زده شد؛ به قدری که حتی باعث شد برخی از منتقدان بیتکوین را «مُرده» در نظر بگیرند. این در حالی است که چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیرعامل بایننس اخیراً اظهار داشت بازار نزولی بیت کوین نهایتاً به نفع ارزهای دیجیتال تمام خواهد شد.
گجت نیوز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
1
11
از این بازار دوری کنید همش کلاهبرداریه، با وعده سودهای میلیون درصدی مارو کشوندن به این بازار، 50 میلیون تومن توی 10 ارز مختلف سرمایه گذاری کردم در نهایت 48 میلیون ضرر دادم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
مشکلت این بوده که دادی کس دیگه
اگر خودت نمیتونی یا سر در نمیاری وارد هیچ بازاری نشو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار