خداحافظی عابدی و انصراف عادل؛ نگران نباشید! مهران رجبی هست
کد خبر: ۲۶۳۱۲۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: 2022 November 21    -    ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
در آستانه جام جهانی دو تن از چهره‌های رسانه‌ای ورزشی کشور از فعالیت در این حوزه انصراف دادند.

 در آستانه جام جهانی دو تن از چهره‌های رسانه‌ای ورزشی کشور از فعالیت در این حوزه انصراف دادند. یکی از این دو نفر کلا با صداوسیما خداحافظی کرد و دیگری گفت بهتر است به جای شنیدن صدای جام جهانی صدای مردم شنیده شود. 

 

ابتدا داوود عابدی مجری و خبرنگار ورزشی شبکه خبر انصراف خود را از همکاری با ویژه برنامه جام‌جهانی اعلام کرد و در ادامه گفت دیگر با تلویزیون همکاری نخواهد کرد. عابدی که همسر المیرا شریفی‌مقدم دیگر گوینده سرشناس تلویزیون به حساب می‌آید در اینستاگرامش نوشت: «خداحافظ، با سلام و احترام خدمت مخاطبین عزیز، مدتی است در سکوت و بدون هیاهو خود را خانه‌نشین کرده‌ام فقط برای اینکه کمی برایم التیام باشد. بارها در خود زیستم و فریاد زدم، حرف‌ها شنیدم و سختی‌ها را به جان خریدم اما تحمل کردم. حالا هم که به اشتراک می‌گذارم مرا ببخشید. فقط خواستم کمی از احساس این روزهایم برای‌تان بگویم. شاید مرهمی باشد و بدانید این سکوت خود پر از معناست. بنده کمترین همیشه در طول سالیانی که در عرصه ورزش بودم مملو از انرژی با تمام توان با خاطرات تلخ و شیرین ورزش همراه‌تان بودم.»

 

خداحافظی عابدی و انصراف عادل؛ نگران نباشید! مهران رجبی هست

 

عابدی بعد از یادآوری خاطراتش از فعالیت در این حوزه ادامه داد: «حالا در اوج توان چنان که می‌توانم کیلومترها بدوم تهی از انرژی‌ام آنقدر خسته‌ام که حد ندارد. عجیب است عجیب نیست آن‌همه عشق و علاقه به کارم چه شد؟؟ و اما اخیرا قرار بود برنامه‌های ورزشی از جمله ویژه جام جهانی را تولید و اجرا کنم اما هرقدر با خود کلنجار رفتم، نشد که نشد. متاسفانه روحیه ندارم. اجرای برنامه‌های ورزش انرژی می‌خواهد که من این روزها در خود حس نمی‌کنم. این روحیه از بیننده من انتقال پیدا می‌کنه نیست. حتی رفتن به جام جهانی هم مرا راضی نمی‌کرد. چطور می‌توان با این همه آه و حسرت و اندوه در هر گوشه از سرزمین نقش مجری خوشحال و پر انرژی در ورزش را ایفا کنم؟ حداقل اینکه من نمی‌توانم. همکارانم مرا ببخشند که نتوانستم در کنارشان باشم. امیدوارم مرا درک کنند مرا دیگر یارای ماندن نیست. اینجا رسما خروج زودتر از موعد خود را اعلام و از تلویزیون خداحافظی می‌کنم. و اما می‌ماند حرف دلم که آن را برای خود نگه می‌دارم. خدای ما هم بزرگ است و خود روزی‌رسان. به امید زندگی شایسته و روزهای خوب و شاد بدون خشونت برای زنان و مردان میهن عزیزمان ایران»

خبر بعدی انصراف عادل فردوسی‌پور از گزارش کردن بازی‌های جام جهانی بود. طبق اعلام برخی خبرگزاری‌ها از جمله خبرآنلاین و خبرورزشی عادل فردوسی‌پور در روزهای منتهی به شروع جام جهانی چندین پیشنهاد برای گزارش بازی‌ها داشته اما همه را رد کرده و گفته: «پس از نزدیک به ۴ سال ممنوعیت، گفتند جام جهانی را گزارش کن. در دورانی که ایران عزیز در ماتم و اندوه فرزندان خود نشسته، صدای مردم از هر صدایی شنیدنی‌تر است.»

خداحافظی عابدی و انصراف عادل؛ نگران نباشید! مهران رجبی هست

این دو خبر واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت. برخی از کاربران با انتشار تصاویری از مهران رجبی که این روزها تبدیل به سوپراستار تلویزیون شده نوشتند «صداوسیما تا وقتی مهران رجبی را دارد نباید نگران هیچ چیزی باشد.»

خداحافظی عابدی و انصراف عادل؛ نگران نباشید! مهران رجبی هست

روزنامه اعتماد

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
46
13
در مورد آقای مهران رجبی لجن پراکنی نکنید
این آقای واحدی هم مطمئنا" مثل مهران مدیری و خیلی های دیگه بزودی توبه نامه اش رو منتشر میکنه
فردوسی پور هم ادعایی کرده بنظر میاد در این شرایط دنبال دیده شدنه ایشون در شبکه سه برای خودش امپراتوری درست کرده بود و صدا سیما کار بسیار پسندیده ای کرد که کنار گذاشتش
انشاالله که شجاعت منتشر کردن داشته باشید
پاسخ ها
---مهدی
| |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
آره . تو درست می گی !!!!!!
ناشناس
| |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
ساندیست رو خوردی انرژی گرفتی ها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
31
16
جوان خوش تیپ و خوش صدا و تحصیل کرده زیاده . هر کی رفت بسلامت ۱۰۰ نفر متقاضی جاشون هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
3
4
به امید پاکسازی کامل صدا و سیما از عاشقان و جیره بگیران انگلیس،هر مجری صدا و سیما که این روزها ژست حمایت از مردم میگیره گوشه چشمی به کرم اینترنشنال منوتو و بی بی سی داره فقط ساده یه عده مردم هستن که این ژستها رو باور میکنن
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
2
3
جالبه همون کسائی به آقای مهران رجبی اشکال می گیرند که ظاهرا خیلی طرفدار دموکراسی هستند و مخالف دیکتاتوری !!!! خوب بزرگوار شما نظری داری و محترم , چرا نظر دیگران را تخریب می کنی (اگه واقعا همانجور که ادعا داری طرفدار آزادی هستی ) ...... اما اشکال این است که ما طرفدار آزادی هستیم تا وقتی که ما بتوانیم حرف بزنیم ولی اگه دیگران بخواهند نظرات مخالف بیان کنند , انوقت میشن مزدور و جیره خوار و .....
باید یاد بگیریم که به نظرات هم احترام بگذاریم ..... فحاشی , و انگ چسباندن هیچوقت به آزادی و دموکراسی منجر نخواهد شد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار