سبک پین آپ برای دکوراسیون منزل چیست؟
کد خبر: ۲۶۲۷۷۲
تاریخ انتشار: 2022 November 20    -    ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
یکی از سبک‌های پر طرفدار دکوراسیون در خانه در دهه‌ی ۱۹۵۰، سبک پین آپ می‌باشد. در ادامه این مقاله شما را با سبک پین آپ برای دکوراسیون منزل آشنا می‌کنیم؛ و نمونه‌هایی از آن‌ها را برای شما آورده ایم. مد دهه ۱۹۵۰ را می‌توان در اتاق خواب، حمام و آشپزخانه به کار برد. کلید‌های سبک «پین آپ» برای دکوراسیون منزل را کشف کنید.

سبک پین آپ برای دکوراسیون منزل چیست؟

سبک پین آپ برای دکوراسیون منزل چیست؟«تابناک با تو» - یکی از سبک‌های پر طرفدار دکوراسیون در خانه در دهه‌ی ۱۹۵۰، سبک پین آپ می‌باشد. در ادامه این مقاله شما را با سبک پین آپ برای دکوراسیون منزل آشنا می‌کنیم؛ و نمونه‌هایی از آن‌ها را برای شما آورده ایم.

مد دهه ۱۹۵۰ را می‌توان در اتاق خواب، حمام و آشپزخانه به کار برد. کلید‌های سبک «پین آپ» برای دکوراسیون منزل را کشف کنید.

مد پین آپ با ویژگی طراحی آن در دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ تعریف می‌شود. در آن زمان، روشی برهم زننده، تحریک آمیز و وسوسه انگیز بود که در آن مدل‌ها برای عکس گرفتن، عکس می‌گرفتند. اگرچه بیشتر با لباس، آرایش و ژست‌های زنانه شناخته می‌شود، اما امروزه سبک پین آپ به دکوراسیون خانه نیز راه یافته است.

در واقع، می‌توان اقدامات تزئینی خاصی را انجام داد که به یک زیبایی شناسی بسیار محبوب در نیمه اول قرن بیستم گرایش دارند. با نصب مبلمان خاص، اصلاح جزئیات در لوازم خانگی و قرار دادن عناصر تزئینی خاص، می‌توان این مد را به خانه خود آورد!

سبک "پین آپ" چیست؟

در ابتدا، مفهوم پین آپ برای تعریف مدل‌هایی که محصولات عکاسی با ویژگی‌های خاص تولید می‌کردند، استفاده شد. لبخند‌های خیره کننده، نگاه‌های تحسین برانگیز به دوربین و حس گرایی از ارکان آن هستند. در مورد لباس، لباس‌های تنگ، یقه باز، پاپیون و کفش پاشنه بلند ضروری است.

اگرچه رکورد‌هایی از دهه ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ وجود دارد، زیبایی شناسی پین آپ در دهه ۵۰ به اوج خود رسید. تا حد زیادی، این به لطف کار مدل آمریکایی بتی پیج، معروف به "ملکه پین ​​آپ" بود. در سال‌های بعد، محبوبیت خود را از دست داد، بنابراین با دهه‌های میانی قرن بیستم همراه شد.

در طول سال‌های گذشته، زیبایی شناسی پین آپ رونق جدیدی داشت، همانطور که در مورد بسیاری از مد‌های قدیمی دیگر اتفاق افتاد. اغلب به تصاویری مانند تبلیغات نوشابه، عکس ماشین‌های قدیمی یا پمپ بنزین مرتبط است. رنگ‌های مشخص قرمز، صورتی، سبز آبی و سایه‌های پاستلی خاصی هستند.

چند روش برای اعمال سبک پین آپ در دکوراسیون منزل

پوشیدن این مد نه تنها در لباس، لوازم آرایشی یا تصاویر امکان پذیر است. همچنین می‌توان یک سری از بازسازی‌های منزل را به سبک پین آپ برای دکوراسیون منزل انجام داد. این یک روند ارزان و ساده برای اعمال با وینیل، ملحفه، پرده و انواع خاصی از مبلمان است.

۱. برچسب‌ها را روی کمد یا جاکفشی قرار دهید

یکی از اتاق‌های خانه که می‌توانید به راحتی به سبک پین آپ بچینید، اتاق خواب است. برای انجام این کار، برچسب‌های وینیل خود چسب با تصاویر یکپارچه سازی یا (retro) یک گزینه عالی برای کمد لباس یا جاکفشی از هر جنس است. با این حال، مهم است که در نظر داشته باشید که هنگام حذف آنها، این امکان وجود دارد که علائم باقی بمانند.

سبک پین آپ برای دکوراسیون منزل چیست؟

۲. آشپزخانه‌ای که از سبک پین آپ برای دکوراسیون خانه استفاده می‌کند

تبلیغات نوشابه‌های قدیمی، سیگار یا محصولات معمولی دهه ۱۹۵۰ می‌تواند خانه‌ای ایده آل در آشپزخانه پیدا کند. برای زیبایی شناسی پین آپ، این اتاقی در خانه تنها مکانی برای آشپزی نیست.

در آنجا می‌توانید پوستر‌ها یا نشان‌های کنایه‌ای را روی دیوار‌ها قرار دهید. گزینه دیگر تزئین یخچال با صفحات مغناطیسی است. گزینه‌های زیادی برای تزئین به این روش وجود دارد.

سبک پین آپ برای دکوراسیون منزل چیست؟

۳. اتاق خواب و تخت به سبک پین آپ

فیلم‌ها یا وینیل‌های پشت چسب نیز با دیوار‌ها و سر تخت سازگار می‌شوند. این فضا به طور گسترده‌ای در سبک پین آپ برای دکوراسیون منزل استفاده می‌شود، زیرا می‌توانید موتیف‌ها و رنگ‌های معمولی این مد را انتخاب کنید.

به عنوان مثال، می‌توانید از خال خالی قرمز و سفید یا سیاه و سفید استفاده کنید. علاوه بر این، می‌توان در آن از ملافه با رنگ‌های ملایم و صاف استفاده کرد.

سبک پین آپ برای دکوراسیون منزل چیست؟

۴. دیوار‌های جذاب در دکوراسیون به سبک پین آپ

پوسترها، نشان‌ها یا تصاویر با تصاویر پین آپ به خوبی روی دیوار‌های راهرو یا اتاق خواب قرار می‌گیرند. در واقع، منشأ این اصطلاح به عمل آویزان کردن تصاویر مربوط می‌شود. به طور کلی، این‌ها طرح‌های بزرگ هستند، بنابراین فضای قابل توجهی باید در دسترس باشد. این یک مد است که با تزئینات تزئینی بزرگ مشخص می‌شود.

گزینه دیگر پوشاندن دیوار با کاغذ‌های گلدار است که روند بسیار معمول آن سال‌ها بود. در این صورت می‌توانید از سایه‌های پاستلی استفاده کنید.

سبک پین آپ برای دکوراسیون منزل چیست؟

۵. مبلمان به سبک پین آپ برای دکوراسیون منزل

اگر توانایی سرمایه گذاری کمی بیشتر در دکوراسیون پین آپ را دارید، می‌توانید مبلمان همسان را بگنجانید. به عنوان مثال، یک تنه به سبک آنتیک برای نگهداری اشیا، یک لوستر یا یک صندلی راحتی قدیمی. در مورد دوم، آن را به خوبی با یک چراغ خواب، که می‌تواند گوشه‌ای از اتاق را اشغال کند، ترکیب می‌شود.

سبک پین آپ برای دکوراسیون منزل چیست؟

۶. حمام رترو (retro)

دو روش اصلی برای آوردن زیبایی شناسی دهه ۱۹۵۰ به حمام وجود دارد. یکی از آن‌ها قرار دادن پرده‌های دوش با تصاویر و پوستر‌های پین آپ است که اغلب به راحتی در فروشگاه‌ها یافت می‌شوند.

مورد دیگر نصب یک کابینت پزشکی حمام است - لوازم جانبی که به دهه‌های گذشته اشاره دارد. رنگ آن باید کوچک، مربع و سفید باشد.

سبک پین آپ برای دکوراسیون منزل چیست؟

سبک پین آپ برای دکوراسیون منزل چیست؟

منبع: بیتوته

برچسب ها: دکوراسیون ، منزل ، سبک ، خانه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار