فرهنگ سازی از طریق رسانه‌های چاپی در سال ۲۰۲۲
کد خبر: ۲۶۱۹۵۸
تاریخ انتشار: 2022 November 09    -    ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
فرهنگ سازی نیز روزانه از طریق نشانه ها اتفاق می افتد. این توکن ها می توانند شامل اقلام مارک دار و هدایایی باشند که فرهنگ یک تجارت را نشان می دهند. مردم این توکن‌ها را مفید یا معنادار می‌دانند و بنابراین در زندگی‌شان گنجانده می‌شوند و نمایش داده می‌شوند، و در عین حال مشارکت خود را در فرهنگ گسترده‌تر کسب‌وکار نشان می‌دهند.

ایجاد، اشتراک گذاری و مشارکت در فرهنگ همیشه ساده نیست. این فرآیندی است که نیازمند پرورش و تشویق فعالانه مردم برای پیوستن به آن و جشن گرفتن است. فرقی نمی‌کند که به توسعه فرهنگی پیرامون کسب‌وکارتان، آخرین پروژه هنری یا یک جنبش خاص امیدوار باشید، بخش مهمی از فرهنگ‌سازی از موادی است که برای بیان آن استفاده می‌کنید.

چیزی به سادگی توزیع برچسب هایی که آرم یا شعار شما را روی آن دارند، راهی قدرتمند برای باز کردن درها به روی فرهنگ شما است. اساساً مانند دادن نشانی برای پوشیدن به افراد است - آنها احساس می کنند به یک گروه تعلق دارند یا بخشی از یک روند بزرگتر را نشان می دهند.

در هسته ما، ما به عنوان انسان به سمت فرهنگ کشیده می شویم. می تواند مزایای اجتماعی مهمی برای ما به ارمغان بیاورد و حتی به رفاه ما کمک کند. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا آمده است که چگونه رسانه های چاپی مانند سررسید و تقویم رومیزی می توانند به تلاش های فرهنگ سازی شما کمک کنند.

فرهنگ سازی از طریق رسانه های چاپی در سال 2022

  • فرهنگ سازی چیست؟

فرهنگ سازی یک تمرین مداوم برای کمک به مردم است که احساس کنند فضایی در یک محیط مشترک دارند (فیزیکی یا غیر فیزیکی). در تجارت، فرهنگ سازی معمولاً از طریق فعالیت هایی مانند بازی ها و رویدادها صورت می گیرد، جایی که سازمان ها می توانند ارزش های خود را نشان دهند و از آنها برای پیوند دادن افراد با یکدیگر استفاده کنند.بعضی موقع ها در عصر وب دیجیتال فرهنگ سازی با ایجاد یک وب سایت موبایل فرندلی و سئو سایت برای نمایش هویت شرکت شما در گوگل است.یک وب سایت با ایجاد محتوا سئو شده می تواند بازدید سایت شما را افزایش در موتور های جستجو مانند گوگل کروم افزایش دهد.

با این حال، فرهنگ سازی نیز به صورت روزانه از طریق نشانه ها اتفاق می افتد. این توکن ها می توانند شامل اقلام مارک دار و هدایایی باشند که فرهنگ یک تجارت را نشان می دهند. مردم این توکن‌ها را مفید یا معنادار می‌دانند و بنابراین در زندگی‌شان گنجانده می‌شوند و نمایش داده می‌شوند، و در عین حال مشارکت خود را در فرهنگ گسترده‌تر کسب‌وکار نشان می‌دهند.

شرکت ها نیز نباید تأثیر فرهنگ سازی در بین تیم ها را دست کم بگیرند. بیش از 90 درصد از کارآفرینان و بیش از 80 درصد از جویندگان کار معتقدند که فرهنگ کار سالم کلید موفقیت است.

بنابراین، اکنون که می دانیم چرا فرهنگ سازی اهمیت دارد، چگونه می توانید آن را به واقعیت تبدیل کنید؟

چگونه چاپ آریس باعث ترویج فرهنگ سازی می شود؟

در اینجا در arischap.com، ما مراقب هستیم که آنچه را که چاپ و تولید می‌کنیم، محلی برای نمایش شعار برند شما در میان کارکنان و مشتریان شما باشد، به این معنی که از ابزار رسانه‌های چاپی پیش روی خود برای ترویج فرهنگ مثبت استفاده می‌کنیم. زک رینهارد، می‌گوید که سفر به محض پیوستن افراد شروع می‌شود، زمانی که به مشتری یک تقویم چاپ شده و یا یک سررسید مناسبتی اختصاصی و یک کارت پستال می‌دهیم.

یکی از مشتریان ما از یکی کارمندانش نقل قول می کنند که:، که در روز اول خود یک سررسد اختصاصی دریافت کرده است، و او همچنین می گوید، به یاد می آورد که کلاسی برای آموزش نیروهای جدید شامل فنجان های مارک دار با نام های شخصی برای همه بود.

این لحظات به تازه واردان (که به راحتی می توانند احساس غریبه بودن کنند) نشان می دهد که بلافاصله مورد استقبال و دیده شدن قرار می گیرند.

فرهنگ سازی از طریق رسانه های چاپی

فرهنگ سازی ظریف است – باید به گونه ای واقعی انجام شود تا بازتابی واقعی از فرهنگی باشد که مردم تشویق می شوند در آن مشارکت کنند. پس وقتی صحبت از رسانه های چاپی به میان می آید، در تولید کالاهایی که مردم واقعاً می خواهند و استفاده خواهند کرد، محتاط باشید.

او می‌گوید که سررسید مناسبتی بسیار موفقیت‌آمیز بودند، زیرا با مشغله‌های صبحگاهی مردم معنا پیدا می‌کردند. در همین حال،مدیر اجرایی یکی دیگر از مشتریان ما، زمانی را به یاد می‌آورد که داشت که یک وبینار داخلی تیم‌سازی انجام داد و یک کیت مارک دار را از قبل برای همه شرکت‌کنندگان ارسال کرد. این کیت دارای اقلام مختلفی بود که افراد در زمان‌های خاصی جلوی صفحه نمایش می‌گرفتند، بنابراین مردم مستقیماً با رسانه‌های چاپی و فرهنگ تیم درگیر بودند.

زیبایی رسانه های چاپی و فرهنگ در این است که بین افرادی که در سازمان شما کار می کنند (یا در تماس با آنها هستند) رفاقت ایجاد می کند.

در دنیای دیجیتال برای ارائه هویت برند داشتن یک وب سایت ضروری است

مزایای فرهنگ سازی و برندسازی چاپی

لیست مزایای سرمایه گذاری در فرهنگ سازی گسترده است. تحقیقات نشان می‌دهد که فرهنگ‌سازی می‌تواند هویت را تقویت کند، از تناسب بهتر با کارکنان جدید اطمینان حاصل کند، رضایت تیم‌ها را افزایش دهد و شهرت شرکت‌ها را در کل بهبود بخشد.

تلاش‌های برندسازی فرهنگ از طریق رسانه‌های چاپی می‌تواند به طور خاص کارکنان از راه دور را قوی‌تر درگیر کند، زیرا آنها را در مورد یک رویداد مجازی هیجان زده می‌کند یا به آنها یادآوری می‌کند که مورد تایید و قدردانی هستند. در مجموع، رسانه های چاپی می توانند پلی برای کارمندان دورکاری باشند که در خطر احساس انزوا از فرهنگ سازمان هستند.

رسانه های چاپی همچنین می توانند به ستایش افرادی که به اهداف خاصی دست یافته اند کمک کنند. به عنوان مثال، اگر شخصی رکورد فروش خود را به دست آورد، می توانید یک سررسید اختصاصی (Dedicated maturity) یا سررسید وزیری برای او بفرستید تا با آن تشویق کنید. به یاد داشته باشید، فرهنگ سازی زمانی متوقف نمی شود که مردم در محیط خود راحت به نظر برسند، بلکه باید حفظ شود و به نقاط عطف مختلفی که مردم به عنوان بخشی از فرهنگ شما با آن مواجه می شوند، پاسخ مناسبی داد.

آیا آماده اید که پایه های فرهنگ خود را بگذارید؟ یا برخی از عناصر چاپی هیجان انگیز را به یک محیط فرهنگی در حال حاضر مستحکم اضافه کنید؟ به مجموعه گسترده محصولات چاپی آریس  نگاهی بیندازید و الهام بگیرید.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار