نحوه‌ی آرایش برای کسانی که پلکشان پف دارد
کد خبر: ۲۶۰۳۶۶
تاریخ انتشار: 2022 October 25    -    ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
بهترین روش آرایش چشم‌های پف دار را با هم در مقاله زیر میخوانیم. آموزش آسان و کاربردی آرایش چشم پف دار را دنبال کنید. رایش پلک پف دار را با هم در متن زیر می‌بینیم. اگر جزو افرادی هستی که دارای پلک پف دارهستند پیشنهاد میکنم مقاله زیر ختما بخوانید. ما درباره آرایش مناسب چشم‌های پف دار برای شما صحبت کرده ایم. با ما همراه باشید.

نحوه‌ی آرایش کسانی که پلکشان پف دارد

نحوه‌ی آرایش کسانی که پلکشان پف دارد«تابناک با تو» - بهترین روش آرایش چشم‌های پف دار را با هم در مقاله زیر میخوانیم. آموزش آسان و کاربردی آرایش چشم پف دار را دنبال کنید.

آرایش پلک پف دار را با هم در متن زیر می‌بینیم. اگر جزو افرادی هستی که دارای پلک پف دارهستند پیشنهاد میکنم مقاله زیر ختما بخوانید. ما درباره آرایش مناسب چشم‌های پف دار برای شما صحبت کرده ایم. با ما همراه باشید.

آرایش پلک پف دار

اول از همه باید فون پوست را زد، یعنی صورت را کامل با کرم پودر همیشگی پوشاند و رنگ را کاملا پخش و هماهنگ کرد. بعد از این مرحله، به ترتیب اعدادی که در ادامه گفته شده، پیش بروید تا به هدف برسید!

اول به شکل صورت توجه کنید صورت مثلثی شکل است یعنی ارتفاع صورت کمی بلندتر از پهنای آن است. پهن‌ترین قسمت صورت پیشانی است یا اینکه با پهنای گونه‌ها برابر است. خط فک بلند است، چانه کمی تیز است و صورت از گونه‌ها به سمت پایین کم کم باریک می‌شود. خط فک پهن‌ترین قسمت صورت است.

نحوه‌ی آرایش کسانی که پلکشان پف دارد

راهنمای آرایش برای کسانی که پلک شان پف دارد

۱- اولین مشکل این صورت این است که پشت پلک کمی پف دارد بنابراین باید به نوعی آن را پوشاند، توصیه می‌کنیم با استفاده از سایه تیره پشت پلک بالا را کامل تیره کنید تا پف کمتر به چشم بیاید و در نهایت گوشه‌های خارجی چشم را به سمت بیرون محو کنید.

۲- توصیه می‌کنیم یک خط چشم پهن سراسری روی پلک بالا بکشید، یعنی خط چشم را از گوشه داخلی به سمت انتهای چشم بکشید و گوشه‌های خارجی را کمی پهن‌تر کنید. همچنین برای اینکه چشم‌ها بیشتر خود را نشان دهند داخل چشم را هم خط چشم بکشید. خط چشم پایین را می‌توانید به ۲گونه بکشید؛ یکی اینکه کامل خط چشم بکشید و بعد با انگشت کمی رنگ مشکی را پخش کنید.

روش دیگر این است که خط چشم پایین را با فاصله بکشید، یعنی از گوشه داخلی تا انتها با فاصله کمی از خط مژه بکشید و بعد از گوشه داخلی کمی به سمت بیرون بروید، با این کار چشم بزرگ‌تر و درشت‌تر جلوه می‌کند.

آرایش چشم‌های پف دار و ترفند‌های طلایی آن

۳- برای چنین صورتی ابرو باید نه خیلی صاف باشد و نه خیلی هشتی، بهتر است حالتی بینابین انتخاب شود.

۴- همان طور که می‌بینید بینی کوچک بوده، ولی از گوشه‌ها کمی پهن است. برای جمع کردن این پهنی توصیه می‌کنیم که کناره‌های بینی را با یک کرم پودر کمی تیره، بپوشانید، البته باید حواستان باشد که نباید این تیرگی تا نزدیک چشم بیاید.

۵- اگر سایه تیره استفاده کرده اید توصیه می‌کنیم بهتر است که رژلب پررنگ استفاده نکنید، بلکه سراغ یک رژ کم رنگ مثل کالباسی بروید.

۶-به طور کلی باید بدانید که خط‌های افقی صورت را گردتر می‌کند و خطوط عمودی صورت را درازتر نشان می‌دهد. برای چنین صورتی باید کاری کنید که گردتر به نظر برسد بنابراین کجی رژگونه باید کمی افقی باشد، یعنی از پایین لاله گوش شروع کرده و زیر خط گونه را آرایش کنید.

نحوه‌ی آرایش کسانی که پلکشان پف دارد

بهترین روش ریمل زدن برای چشم‌های پف دار

برای اینکه پف چشم هایتان دیده نشود پیشنهاد می‌کنم اگر مژه‌های خودتان بلند است ریمل را کمی بیشتر بزنید تا مژه‌ها پر و بلند به نظر برسند و پف چشم‌ها را کاور کنند، ولی اگر مژه‌های طبیعی خودتان کم پشت و کوتاه است از مژه‌های گرد عروسکی یا مژه‌هایی که تراکم بیشتری دارند استفاده نمایید.

منبع: نیک صالحی

برچسب ها: آرایش ، پلک ، پف ، پف کردن ، آموزش
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار