جسد یکی از ۲ خبرنگار ایرانی پیدا شد
کد خبر: ۲۵۹۲
تاریخ انتشار: 2015 June 19    -    ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
میلاد حجت الاسلامی، خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برای پوشش دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ایران با شیلی در اتریش و سوئد در استکهلم وهمچنین پوشش خبری دیدار ال کلاسیکو (دو تیم بارسلونا - رئال مادرید) به بارسلونا سفر کرده بود.

به گزارش شبکه خبر، جسد مرحوم حسین جوادی شنبه در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده می شود، اما هنوز جسد میلاد حجت الاسلامی پیدا نشده است. این دو نفر در سانحه ی سقوط یکی از پروازهای خطوط جرمن وینگز ، در کوههای آلپ ، به همراه ۱۴۸ سرنشین دیگر جان باختند. میلاد حجت الاسلامی خبرنگار خبرگزاری تسنیم و حسین جوادی خبرنگار روزنامه وطن امروز بودند که برای پوشش دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ایران با شیلی در اتریش و سوئد در استکهلم و همچنین پوشش خبری دیدار دو تیم بارسلونا - رئال مادرید به بارسلونا سفر کرد دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ایران با شیلی در اتریش و سوئد در استکهلم و همچنین پوشش خبری دیدار دو تیم بارسلونا - رئال مادرید به بارسلونا سفر کرده بودند.



                                                                                میلاد حجت الاسلامی



                                                              حسین جوادی

بر اساس این گزارش دستگاه ضبط صدا در کابین خلبان هواپیمای پرواز 9525 خطوط جرمن وینگز نشان می دهد که یکی از خلبانان هنگام سقوط از کابین هواپیما بیرون آمده بود اما زمانی که قصد داشته است بار دیگر وارد کابین شود، پاسخی از دیگر خلبان دریافت نمی کند.
در همین رابطه روزنامه نیویورک تایمز نیز به نقل از یک مقام بلندپایه نظامی اعلام کرد خلبان به محض رسیدن به ارتفاع ثابت پرواز، کابین را ترک کرده، با این حال زمانی که قصد داشته است دوباره وارد کابین شود و با مشت روی در می کوبید، پاسخی از دیگر خلبان هواپیما دریافت نکرده است.


پس از این نیز هواپیما در مناطق کوهستانی آلپ در جنوب فرانسه سقوط کرد و همه صد و پنجاه سرنشین آن کشته شدند.
منبع: الف
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار