خبر خوش برای دانشجویان بازداشتیِ وقایع اخیر
کد خبر: ۲۵۸۸۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 October 07    -    ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
 معاون دانشجویی دانشگاه تهران به تشریح آخرین نتایج پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشت‌شده این دانشگاه در ناآرامی‌های اخیر پرداخت.

 معاون دانشجویی دانشگاه تهران به تشریح آخرین نتایج پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشت‌شده این دانشگاه در ناآرامی‌های اخیر پرداخت.

 
 

«علیرضا وجهی» معاون دانشجویی دانشگاه تهران در پاسخ به سوالی درباره وضعیت دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران در پی ناآرامی‌های اخیر، گفت: اکثر دانشجویان دانشگاه تهران که در طول دو هفته اخیر توسط مراجع مسئول بازداشت شده بودند، آزاد شده‌اند.

دبیر کمیته پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشت‌شده دانشگاه تهران تاکید کرد: بیشتر دانشجویانی که توسط مراجع مسئول بازداشت می‌شدند، پس از ساعاتی به دانشگاه یا خانواده‌شان سپرده می‌شدند.

وی با بیان اینکه کمیته پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشت‌شده دانشگاه تهران در تمام روز‌های تعطیل نیز پیگیری آزادی دانشجویان بودند، اعلام کرد: در روز پنجشنبه و جمعه هم به لطف خدا تعدادی از دانشجویان آزاد شدند.

او اظهار کرد: بر اساس صحبت و هماهنگی که با مسئولین و مراجع مربوطه بعمل آمده است تا سه روز آینده، هیچ دانشجویی از دانشگاه تهران بخاطر ناآرامی‌های اخیر در بازداشت نخواهد بود.

ایلنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
0
1
برای چی بازداشت شده بودن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به چی اعتراض کرده بودن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الان مواردی که بهش اعتراض داشتن ، رفع شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چند تاشون بیان بگن که چی میخوان . من واقعا میخوام بدونم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار