آبی‌ها در شب جنجالی به صدر رفتند
کد خبر: ۲۵۸۸۴۳
تاریخ انتشار: 2022 October 07    -    ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
استقلال و فولاد در هفته هشتم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز جمعه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی به پایان رسید.

استقلال و فولاد در هفته هشتم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز جمعه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی به پایان رسید.

 
 

ریکاردو ساپینتو ۱۱ مرد اصلی خود را به ترتیب راهی میدان کرد:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند، آرتور کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، محمد محبی، مهدی قایدی و پیمان بابایی.

جواد نکونام نیز برای این دیدار از ترکیب زیر استفاده کرد:

کریستوفر کنت، مهدی شیری، عارف آقاسی، موسی کولی‌بالی، سعید آقایی، حمید بوحمدان ، محمد آبشک، وریا غفوری ،ساسان انصاری، احسان پهلوان، مجید علیاری.

داور مسابقه:

حمید حاج ملک

دقیقه ۱: فرار محمد محبی داخل محوطه جریمه فولاد با دخالت مدافع فولاد توپ مهاجم استقلال به بیرون رفت. 

دقیقه ۶: تیم استقلال روی فرار کوین یامگا صاحب اولین کرنر بازی شد.

گل اول فولاد

دقیقه ۱۵: روی کرنر مهدی شیری توپ با ضربه سر مدافعان استقلال و بازیکنان فولاد به مجید علیاری رسید و این بازیکن موفق شد تا با ضربه سر دروازه سید حسین حسینی را باز کند و فولاد را به اولین گل این دیدار برساند.     

دقیقه ۲۰: سانتر بازیکنان فولاد از سمت راست در داخل محوطه جریمه استقلال به مجید علیاری رسید و ضربه برگردان این بازیکن به بیرون زمین رفت.

دقیقه ۲۴: پاس توی عرض مهدی قایدی برای آرش رضاوند با شوت هافبک آبی‌ها به کرنر تبدیل شد.

دقیقه ۳۱: تیم استقلال روی یک ضد حمله با فرار پیمان بابایی صاحب موقعیت شد که شوت این بازیکن را دروازه‌بان فولاد دفع کرد و در ادامه ضربه محبی روی ریباند با دخالت مدافعان فولاد به کرنر رفت.

دقیقه ۳۳: محمد با یک پاس فرار توی عمق پشت مدافعان فولاد با دروازه‌بان تک به تک شد اما شوت محبی با واکنش کریستوفر کنت به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۳۶: فرار پیمان بابایی روی پرتاب اوت از سمت راست این بازیکن را در موقعیت گلزنی قرار داد که شوت این مهاجم استقلال به تیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۵۵: حمله استقلال از سمت چپ با یک سانتر خطرناک روی دروازه فولاد همراه شد که در ابتدا با واکنش شهاب گردان که در آغاز نیمه نخست بجای کریستوفر کنت وارد بازی شده بود دفع شد و در ادامه ضربات آبی‌پوشان یکی پس از دیگری به مدافعان فولاد برخورد کرد و موقعیت برای استقلال از دست رفت.

دقیقه ۶۶: کرنر استقلال روی دروازه فولاد با اشتباه شهاب گردان در خروج و دفع این بازیکن توپ به بازیکن استقلال رسید و پاس به محمد محبی در شرایطی که دروازه مقابل این بازیکن خالی شده بود در  میان تجمع مدافعان فولاد دروازه را باز کرد تا استقلال به گل تساوی برسد.

دقیقه ۷۰: ضربه قیچی برگردان قربانی در اختیار حسینی قرار گرفت.

دقیقه ۷۱: فرار ابوالفضل جلالی از سمت چپ این بازیکن را در موقعیت خوبی قرار داد که شوت جلالی به شکل خطرناکی از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه ۷۴: سانتر مهدی شیری در محوطه جریمه استقلال با ضربه سر بازیکنان فولاد به کولیبالی رسید که ضربه سر این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروزاه حسینی به بیرون رفت.

خبرورزشی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار