این خودرو در تهران ۱.۵میلیارد فروخته می‌شود؟
کد خبر: ۲۵۸۸۳۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: 2022 October 07    -    ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
شاسی بلند جذاب چانگان CS۵۵ پلاس در چین ۵۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده؛ قیمت این خودرو در ایران چقدر خواهد بود؟

شاسی بلند جذاب چانگان CS۵۵ پلاس در چین ۵۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده؛ قیمت این خودرو در ایران چقدر خواهد بود؟

 
 

قیمت خودروهای چینی در ایران دو تا سه برابر ارزش واقعی آنها خرید و فروش می‌شود. خودروسازان خصوصی که اقدام به مونتاژ محصولات چینی می‌کنند قیمت خودروی ۵۰۰ میلیون تومانی را تا یک و نیم میلیارد تومان هم ارزش‌گذاری می‌کنند. در این خصوص وزارت صمت هم توضیحاتی داده، اما رسیدگی آن به سازمان حمایت از مصرف کننده محول شده است.

این خودرو در تهران ۱.۵میلیارد فروخته می‌شود؟

قیمت شاسی بلند جذاب چانگان CS۵۵ پلاس چقدر است؟

پیش‌تر در خصوص مشخصات فنی و امکانات چانگان CS۵۵ صحبت کردیم. ظاهرا این خودرو در سرزمین مادری خود با قیمت ۱۰۹ هزار یوآن یا همان ۵۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این نسخه جدید مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ است که می‌تواند نهایتا ۱۸۸ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

نیروی محرکه در شاسی بلند جدید چانگان از طریق جعبه دنده اتوماتیک به محور جلو منتقل می‌شود. رقیب اصلی این خودرو، شاسی بلند کیا اسپورتیج است و یک مزیت مهم نسبت به آن دارد: چانگان CS۵۵ پلاس با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری راهی بازار خواهد شد. جدای از بحث قیمت، این کراس اوور امکانات رفاهی مشابهی با اسپورتیج دارد.

این خودرو در تهران 1.5میلیارد فروخته می‌شود؟

از نظر ظاهری تغییر خاصی در این شاسی بلند دیده نمی‌شود و جلوپنجره بزرگ بدون حاشیه آن همانی است که پیش‌تر دیده بودیم. سپر این خودرو عریض‌تر شده و چراغ‌های جلو با جلوپنجره ادغام شده‌اند. همین طراحی برای دریچه‌های ورودی هوا و چرخ‌ها نیز به کار رفته است.

چرخ‌های ۱۹ اینچی، چراغ‌های ال‌ای‌دی و سانروف پانورامیک برقی از جمله امکاناتی است که در دسترس خواهد بود. از دیگر امکانات چانگان سی اس ۵۵ پلاس می‌توان به داشبورد مدرن، سیستم سرگرمی رسانه‌ای ۱۰.۲۵ اینچی، ورود بدون کلید، صندلی قابل تنظیم، شش کیسه هوا و سیستم کنترل هوشمند اشاره کرد.

خبرآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
2
4
چه عالی دم همه مونتاژکاران اتومبیل در ایران گرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
0
7
تا 2/5 جا داره که به مردم قالب کنند
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
0
5
هرکی هرکیه تادومیلیاردهم بفروشی کسی باهات کاری نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
0
8
لعنت بر دلالان و مسولینی که اجازه سوار شدن خودرو های بروز رو بر مردم عادی حرام کرده اند با این قیمت های نجومی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
0
6
مردم را به چه روزی انداختید که برای آشغال چینی باید سه برابر یک چینی پول بدن این آشغالها را بخرن تازه پز هم بدن. این آشغالها را مونتاز کارها بدون کمرگ وارد میکنن که مثلا تکنولوژی وارد کشور کنن و ازشون یاد بگیرن و سریهای بعدی خودشون همونو بسازن ولی کو عرضه؟ کو لیاقت؟ کو توانایی؟ کو انگیزه؟ وقتی با تخفیف از چین میخرن و با دستمزد خیلی کم کارگر ایرانی مونتاژ میکنن در اصل چهار و پنج برابر قیمت تمام شده میفروشن چرا خودشان بسازن ؟ جرا تکنولوژی را از شون یاد بگیرن و تولید کنن که جی؟ اون موقع میشه تولید داخل و مجبورن پایینتر قیمت بگذارن روش. تازه همینها امروز و فردا دولت بهشون مجوز واردات رسمی هم برای ورود ماشینهای اروپایی و کره ایی و غیره میده و مردم صف میکشن برای خرید انها و باز هم پیش فروش میکنن و باز هم سودهای کلان کلان.

اینها همه مدرک خیانت این جماعت مونتاژ کننده به این آب و خاک و مردم هست و کسانی که با اینها همدست هستن و حمایتشون میکنن تا هم هم اینها پولها و ثروت این ملت را چپاول بکنند.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
0
3
وای بر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار