نقره داغ شدن کیم کارداشیان!
کد خبر: ۲۵۸۷۴۸
تاریخ انتشار: 2022 October 07    -    ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
کیم کارداشیان ۱.۲۶ میلیون دلار از سوی کمیسیون امنیت و مبادلات ارزی آمریکا (SEC) به خاطر تبلیغ یک رمزارز یا کریپتو جریمه شد. در بیانیه کمیسیون آمده است که کارداشیان موافقت کرده اتهامات را با پرداخت جریمه ۱.۲۶ میلیون دلاری حل و فصل کند.

«تابناک با تو» - کیم کارداشیان ۱.۲۶ میلیون دلار از سوی کمیسیون امنیت و مبادلات ارزی آمریکا (SEC) به خاطر تبلیغ یک رمزارز یا کریپتو جریمه شد. در بیانیه کمیسیون آمده است که کارداشیان موافقت کرده اتهامات را با پرداخت جریمه ۱.۲۶ میلیون دلاری حل و فصل کند.

نقره داغ شدن کیم کارداشیان!

کارداشیان برای تبلیغ رمزارز هزینه‌ای دریافت کرده و در اینستاگرام نوشته بود: «به کریپتو علاقه دارید؟ این نه یک توصیه اقتصادی بلکه به اشتراک گذاشتن چیزی است که دوستانم در مورد توکتن اتریوم مکس (Ethereum Max) گفته‌اند! چند دقیقه پیش اتریوم مکس ۴۰۰ تریلیون توکن را سوزاند – به معنای واقعی کلمه ۵۰ درصد کیف پول ادمین به جامعه ای-مکس اهدا شد.»

گری گنسلر مدیر کمیسیون می‌گوید: «این پرونده یادآوری می‌کند که وقتی سلبریتی‌ها و اینفلوئنسر‌ها فرصت سرمایه‌گذاری را پیشنهاد می‌کنند، از جمله سرمایه‌گذاری روی رمزارز، به این معنا نیست که آن محصولات برای همه سرمایه‌گذاران مناسب‌اند. ما به همه سرمایه‌گذران توصیه می‌کنیم که خطرات و فرصت‌های احتمالی را با توجه به اهداف مالی خودشان بررسی کنند. پرونده خانم کارداشیان علاوه بر این به سلبریتی‌ها و دیگران یادآور می‌شود که قانون آن‌ها را ملزم می‌کند مبلغ دریافتی برای تبلیغ سرمایه‌گذاری را فاش کنند.»

«مت دیمون»، «لری دیوید»، «بری لارسن» و «ریس ویترسپون» از جمله سلبریتی‌هایی بوده‌اند که در چند سال اخیر به طریقی خرید و فروش رمزارز را ترویج کرده‌اند. «آدام اچ. جانسون» مجری پادکست «نیازمند منبع» (Citation Needed) در واکنش به تیزر تبلیغاتی دیمون می‌نویسد: «غم‌انگیزترین جنبه پیشنهاد مت دیمون که مردسالار‌ها را فریب می‌دهد و می‌گوید بیننده باید «همین حالا» اقدام کند وگرنه یک ترسوی ضعیف است، این است که این یکی از سه روش سنتی کلاه‌برداری مالی با تشجیع مردان به تقدیم پس‌انداز‌های ناچیزشان است. در ۱۵۰ سال گذشته هیچ چیزی تغییر نکرده.»

 ۳۰نما

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار