گران‌ترین کشتی‌گیر ایران کیست؟
کد خبر: ۲۵۸۷۳۸
تاریخ انتشار: 2022 October 06    -    ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
 تا این لحظه کامران قاسم پور با پیوستن به تیم انبوه سازان هوتن تبدیل به گران قیمت ترین کشتی گیر ایران شده است.

 تا این لحظه کامران قاسم پور با پیوستن به تیم انبوه سازان هوتن تبدیل به گران قیمت ترین کشتی گیر ایران شده است.

 
 

لیگ برتر کشتی تا 10 روز دیگر شروع می شود و در شرایطی که حسن یزدانی به هیچ تیمی ملحق نشده، کامران قاسمپور را می‌توان گرانترین کشتی گیر لیگ برتر دانست.

ورزش سه نوشت: کامران قاسمپور که یکی از دو مرد طلایی کشتی ایران در مسابقات جهانی 2022 بلگراد بود، به محض بازگشت با پیشنهادات زیادی از سوی تیم های لیگ برتری مواجه شد.

 

او چند روز قبل در نهایت با تیم انبوه سازان هوتن از مازندران به توافق رسید و قرارداد خود را نهایی کرد. کمیل قاسمی قهرمان سابق المپیک که در این تیم مازندرانی حضور دارد و همشهری کامران قاسمپور است، یکی از دلایل اصلی پیوستن قهرمان سال 2022 جهان به این تیم بود.

مبلغ قرارداد کامران قاسمپور با انبوه سازان هوتن فاش شده و این کشتی گیر با مبلغ 800 میلیون تومان برای این تیم مازندرانی به میدان خواهد رفت.

گران‌ترین کشتی‌گیر ایران کیست؟

البته مشخص نیست این آزادکار جویباری که دو طلای جهان را در کارنامه دارد، از همان ابتدای مسابقات در وزن 92 کیلو برای تیمش روی تشک می رود یا قرار است در دور نهایی به میدان بیاید.

تا اینجای کار که کمتر از 10 روز تا آغاز مسابقات باقی مانده، به نظر می رسد کامران قاسمپور را می توان گرانترین ستاره لیگ برتر کشتی دانست؛ اگرچه ممکن است در روزهای آینده با پیوستن حسن یزدانی به یکی از تیم ها، این رکورد شکسته شود.

جماران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار