راز جدید جسد سوخته دختر تهرانی فاش شد
کد خبر: ۲۵۸۷۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 October 06    -    ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
سرهنگ محمد نادر بیگی رییس پلیس آگاهی کرج گفت: عامل قتل دختر جوانی که چند ماه پیش جسد نیمه سوخته اش در بیابانهای نظر آباد کشف شد دارای تخصص پزشکی عمومی است و هیچ تخصصی در جراحی زیبایی نداشته است .
سرهنگ محمد نادر بیگی رییس پلیس آگاهی کرج گفت: عامل قتل دختر جوانی که چند ماه پیش جسد نیمه سوخته اش در بیابانهای نظر آباد کشف شد دارای تخصص پزشکی عمومی است و هیچ تخصصی در جراحی زیبایی نداشته است .
 
براساس اطلاعات بدست آمده این پزشک پیش نیز به خاطر سابقه تخلف پزشکی در یک مرکز درمانی اخراج شده بود که بعد از آن این کلینیک را راه اندازی کرده است.
 
همچنین نتایج تحقیقات نشان داد پرونده پزشکی این مطب هم پایان یافته بود و این موضوع نشان میداد هیچ مجوزی برای ادامه فعالیت این پزشک وجود نداشته است.
 
به گزارش خبرنگار رکنا مهم ترین موضوعی که در این گزارش به چشم میخورد فعالیت این کلینیک زیبایی بدون دارا بودن مجوزهای لازم بوده است.
 
رسیدگی به این پرونده از ۲۳تیرماه امسال به دنبال کشف یک جسد نیمه سوخته در بیابان های اطراف آزادراه غدیر در شهرستان نظرآباد، شروع شد.
 
همزمان با پیدا شدن این جسد نیمه سوخته پدرو مادری به اداره پلیس آگاهی مراجعه کرده و اعلام کردند که دخترشان که به صورت مجردی در تهران زندگی می کرد ناپدید شده و از او اطلاعی ندارند.
 
کارآگاهان به دنبال برسی این پرونده و تحقیقات از خواهر این دختر جوان که ناپدید شده دریافتند که وی قرار بوده به کلینیک زیبایی واقع در خیابان پاسداران مراجعه کند.
 
اما این موضوع هم کارگشا نبود تا اینکه کارآگاهان جنایی استان البرز بدنبال پیدا شدن هویت جسد نیمه سوخته توانستند پدرو مادر او را که قبلا به آگاهی تهران مراجعه کرده بودند پیدا کنند و باتوجه به گردنبند و شالی که همراه جسد نیمه سوخته بود مادر و خواهر ش او را در پزشکی قانونی البرز شناسایی کنند
 
اما این فقط ظاهر ماجرا بود چون جسد سوخته شده بود کاملا صورتش قابل شناسایی نبود برای همین به دستور بازپرس پرونده برای صدور قطعی هویت جسد قرار شد ازمایش دی ان ای انجام شود پس از مدتی تلاش کارآگاهان البرز به ثمر نشست و هویت قطعی جسد دختر جوان مشخص شد.
 
بدنبال شناسایی هویت و مرگ مشکوک دختر جوان دایره مبارزه با جرائم جنایی استان البرز این بار برای کشف این جنایت مرموز دست به کار شدند. در نخستین گام بدنبال کنترل آخرین تماس های تلفنی دختر جوان و محدوده جغرافیایی که وی تردد داشته است دریافتند وی به کلینیک زیبایی واقع در خیابان پاسداران مراجعه کرده است بنابراین تحقیقات فنی خود را با بازجویی از پرسنل این کلینیک زیبایی آغاز کردند.
 
بدنبال تحقیقات کارآگاهان البرز دریافتند دو تن از پرسنل این کلینیکک درست از وقتی که این دختر جوان به قتل رسیده به طرز مرموزی ناپدید شدند بنابراین پلیس تلاش کرد و در کوتاه ترین زمان توانست رد این دونفر را که به قشم رفته بودند را پیدا کرده واین دو نفر بازداشت شدند.
 
راز جنایت چیست؟
با دستگیری این دو نفر بود که راز این جنایت برملا شد این دو متهم در بازجویی ها لب به اعتراف گشوده ودر اعتراف های خود مدعی شدند.
 
بدنبال مرگ عجیب این دختر موان که برای تزریق ژل به .کلینیک ما امده بود دکتر کلینیک از ما خواست که او را سر به نیست کنیم.
 
صورت دختر را پوشاندیم وبا جسد را روی صندلی ویلچر از ساختمان خارج کردیم طوری وانمود کردیم که او بیمار است بعد سوار خودرو کرده و از راننده که از نیروهای خودمان بود گفتیم که او یک فرد معتاد و معلوم الحال بوده کسی را هم ندارد او هم جسد را به نظر اباد برد و برای اینکه دیگر پیدا نشود اورا سوزانده بود.
 
بعد از این ماجرا دکتر به ما پول داد و از ما خواست که به قشم برویم
 
با اعتراف های تکان دهنده این دو نفر راز کثیف دکتر زیبایی باش شد اما این درحالی بود که دکتر قاتل به خارج از کشور گریخته بود .... درحالیکه جستجو برای دستگیری این پزشک ادامه داشت کارآگاهان با اقدامات اطلاعات از بازگشت متهم گریخته خود به تهران مطلع شدند .
 
کارآگاهان جنایی البرز خیلی زود پزشک را بازداشت کردند و او را به آگاهی استان البرز منتقل کردند.
 
پزشک زیبایی که از دستگیری اش حسابی شوکه شده بود در ابتدا منکر بود اما وقتی بااسناد و مدارک پلیس روبرو شد به راز جنایت اش اعتراف کرد.
 
او گفت که مقتول در حین انجام عمل زیبایی دچار ایست قلبی شده از ترس ازدست دادن شغلم با همکاری عوامل کلینیک جسد او به بیابان های اطراف نظرآباد اقدام به آتش زدن آن کردند.
 

سرهنگ نادربیگی با اشاره به دستگیری ۵ نفر در خصوص این عمل غیر انسانی، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی منتقل شدند.

رکنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
0
1
نتیجه . هیچوقت تنها هیچ جا نروید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار