تعطیلی یک کارخانه و بلاتکلیفی ۱۳۰کارگر
کد خبر: ۲۵۸۴۷۵
تاریخ انتشار: 2022 October 03    -    ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲
تنها راه بازگشت کارگران و آغاز فعالیت مجدد کارخانه، دریافت تسهیلات ۱۲ میلیاردی بانکی است تا با آن بتوانیم ضمن تامین مواد اولیه تولید و سرمایه در گردش، طلب مزدی کارگران را بپردازیم.

فعالیت کارخانه «کسری پلیمر » در شهرستان میبد استان یزد متوقف شد. در این کارخانه ۱۳۰کارگر مشغول به کار بودند که اخیرا به دلیل تامین نشدن مواد اولیه تولید و سرمایه در گردش، بیکار و بلاتکلیف شده‌اند.

 
 

حمید فقیه (مدیرعامل کارخانه کسری پلیمر) با اعلام خبر تعطیلی این واحد به سایر رسانه‌ها گفت: کارخانه «کسری پلیمر» که از سال ۱۳۹۸ فعالیت تولیدی خود را در زمینه کیسه «پلی پروپیلن» و «جامبو بگ» بافته شده در بخش «بفروییه» شهرستان میبد آغاز کرده، اخیرا فعالیت خود را به دلیل مشکلات مالی و تامین نشدن مواد اولیه متوقف کرده و تعطیل شده است.

به گفته وی؛ دلیل تعطیلی این کارخانه، همراهی نکردن بانک‌ها در ارائه تسهیلات برای تامین مواد اولیه و سرمایه در گردش است. در عین حال کمبود منابع مالی در این واحد باعث شده پرداخت حقوق کارگران چندین ماه دچار وقفه شود.

او گفت: تنها راه بازگشت کارگران و آغاز فعالیت مجدد کارخانه، دریافت تسهیلات ۱۲ میلیاردی بانکی است تا با آن بتوانیم ضمن تامین مواد اولیه تولید و سرمایه در گردش، طلب مزدی کارگران را بپردازیم.

طبق اظهارات فقیه؛ کارخانه کسری پلیمر قادر است در سال بیش از سه هزار تن کسیه جامبو بگ تولید کند که درصورت راه‌اندازی مجدد سالانه هفت هزار دلار صرفه‌جویی ارزی داریم.

ایلنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار