بد دهانی رئیس‌جمهور کره‌جنوبی کار دستش داد
کد خبر: ۲۵۸۴۵۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2022 October 03    -    ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
براساس جدیدترین نظرسنجی منتشر شده، میزان محبوبیت یون سوک یول، رئیس جمهوری منتخب کره جنوبی که از زمان تصدی این پست در سراشیبی قرار گرفته این بار به دلیل فحاشی وی در جریان سفر اخیرش به نیویورک با افت شدید روبرو شده است.

براساس جدیدترین نظرسنجی منتشر شده، میزان محبوبیت یون سوک یول، رئیس جمهوری منتخب کره جنوبی که از زمان تصدی این پست در سراشیبی قرار گرفته این بار به دلیل فحاشی وی در جریان سفر اخیرش به نیویورک با افت شدید روبرو شده است.

 

به گزارش یونهاپ، میزان عدم محبوبیت رئیس جمهور کره جنوبی که پیش تر به دلیل توجه به مسائل خارجی به جای نگاه به موضوعات داخلی و انتصاب چهره های نه چندان محبوب در پست های مختلف با کاهش روبرو شده بود اینبار به ۶۶ درصد رسیده است.

بر اساس این گزارش، یون در جریان سفر اخیر خود به نیویورک در ماه گذشته بدون اینکه حواسش به باز بودن میکرون ها باشد زمان گفت وگو با معاونانش الفاظ رکیکی را علیه کنگره آمریکا و جو بایدن رئیس جمهوری این کشور استفاده کرده است.

این درحالیست که اظهارات دقیق وی به دلیل سر و صدا در محیط به خوبی قابل تشخیص نیست.

دفتر ریاست جمهوری یون با رد این ادعا می گوید، وی در حال گفت وگو در خصوص شورای ملی تحت کنترل مخالفان کره جنوبی بوده است و اشاره ای به نام کنگره آمریکا یا بایدن نکرده است.

یون که با وعده ایجاد تغییر در کره جنوبی به قدرت رسیده بود، در وعده های پیش از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری در ایجاد دموکراسی آزاد و تلاش برای رشد اقتصادی این کشور و برداشتن گام هایی برای توقف برنامه موشکی کره شمالی سخن گفته بوده است.

یکی از مهم ترین دلایل کاهش محبوبیت این رئیس جمهوری جدید، عدم تمرکز او بر مسائل داخلی و خواسته های مردم این کشور و نگاه او به موضوع های خارجی از جمله روابط با "ناتو" است.

به استناد گزارش های خبری، رئیس جمهوری کره جنوبی در ۱۰۰ روز نخست ریاست جمهوری خود تمرکز اصلی خود را بر سیاست خارجی قرار داده است و این مساله موجبات نارضایتی مردم را فراهم آورده است.

در حال حاضر تمرکز یون بر مسائل بین المللی از جمله توسعه همکاری با سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) است.

یون در نخستین سفر خارجی خود از زمان رسیدن به ریاست جمهوری کره جنوبی برای شرکت در اجلاس ناتو به مادرید سفر کرد. این سفر موجبات نارضایی مردم کره جنوبی را فراهم کرده است.

به باور کارشناسان، مردم کره جنوبی بر این باورند در شرایطی که این کشور با مشکلات فراوانی روبروست، نگاه رئیس جمهوری باید بر حل و فصل مشکلاتی داخلی بیشتر متمرکز شود.

کره جنوبی در اردیبهشت ماه سال جاری به عنوان اولین کشور آسیایی به عضویت گروه سایبری ناتو پیوست. عضویت اخیر کره جنوبی در گروه دفاع سایبری سازمان پیمان آتلانتیک شمالی به معنای پیوستن به این سازمان (ناتو) نمی باشد.

مردم کره جنوبی خسته از سیاست های «مون جائه این» رئیس جمهوری مستعفی کره جنوبی با هدف تغییر در وضعیت اجتماعی و اقتصادی این کشور یون را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کردند. اما از زمان نشستن یون بر مسند قدرت، وضعیت اقتصادی این کشور رو به وخامت گذاشته است.

داده های آماری نشان می‌دهد میزان نرخ تورم در کره جنوبی در ماه ژوئن سال جاری(خرداد-تیر) به بیشترین میزان خود در ۲۴ سال گذشته رسیده است.

ایرنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
2
18
اینجا نمایندگان مجلس به مردم ناسزا میگن و توی صورت مامور قانون میزنن، صدا از هیچ کس درنمی یاد. خوبه که اونجا یه نظرسنجی در مورد میزان محبوبیت رئیس جمهور منتشر میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
اینجا که میرسه، سرباز نیروی انتظامی میشه مأمور قانون؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
2
16
از حسن عباسی یاد گرفته
افشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
0
4
درست ترجمه کنید. میزان عدم محبوبیت رییس جمهور کره جنوبی کاهش دشته یعنی ایشان افزایش محبوبیت داشته.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار