بورس دوباره منفی شد
کد خبر: ۲۵۸۴
تاریخ انتشار: 2015 June 18    -    ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷
در حالی که بورس تهران در معاملات روز گذشته تحت تاثیر صحبت های رئیس جمهور در خصوص بازار سرمایه و اطمینان بخشی به سهامداران مثبت شده بود ، در معاملات امروز مجددا به مسیر قبلی خود برگشت و نزولی شد.

انتظار سهامداران برای نتیجه مذاکرات هسته ای در کنار باقی ماندن ابهامات اقتصادی و کمبود نقدینگی موجب شده است تا سهامداران از خرید سهام خودداری کرده و نقدینگی خود را به بازار پول منتقل کنند.به این ترتیب در بازار امروز شرکتهای ارتباطات سیار، بانک ملت، بانک صادرات، مخابرات، پتروشیمی فناوران، فولاد مبارکه، بانک تجارت و کشتیرانی بیشترین تاثیر منفی را در شاخص بورس گذاشتند و به همراه سایر شرکتها موجب ریزش 211 واحدی شاخص و رسیدن آن به کانال 62 هزار . 442 واحد شدند.

در بازار امروز همانند روزهای گذشته تمایل سهامداران برای فروش سهام بیشتر از خرید بود و شرکتهای کوچکی همچون بانک کارآفرین، فرآورده‌های نسوز پارس و تامین ماسه ریخته گری از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شدند و نورد آلومینویم، نفت پارس و پتروشیمی فناوران بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

در بازار منفی و کم رمق امروز کمبود نقدینگی موجب کاهش شدید ارزش و حجم معاملات شد به گونه ای که در مجموع 352 میلیون سهم به ارزش 63 میلیارد تومان رشد کرد و ارزش بازار سرمایه تا سطح 274 هزار میلیارد تومان افت کرد.
منبع: تدبیر 24
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار