طلاق چند میلیارد دلاری همسر سابق جف بزوس
کد خبر: ۲۵۸۳۹۰
تاریخ انتشار: 2022 October 03    -    ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۵
مکنزی اسکات (MacKenzie Scott) همسر سابق جف بزوس و سومین زن ثروتمند ایالات متحده هفته گذشته فرم های درخواست طلاق از همسر دومش، دن جوئت (Dan Jewett) را که سال گذشته در کالیفرنیا با او ازدواج کرده بود، پر کرد.

مکنزی اسکات (MacKenzie Scott) همسر سابق جف بزوس و سومین زن ثروتمند ایالات متحده هفته گذشته فرم های درخواست طلاق از همسر دومش، دن جوئت (Dan Jewett) را که سال گذشته در کالیفرنیا با او ازدواج کرده بود، پر کرد.

 
 

طلاق توافقی مکنزی اسکات ۵۲ ساله و دن جوئت، معلم مدرسه‌ای در سیاتل، به این معنی است که برای جدایی این دو نیازی به دادگاه نخواهد بود. علی رغم ثروت هنگفت خانم اسکات، طلاق این دو احتمالا کاملا عادی و معمولی برگزار خواهد شد. اسناد دادگاه نشان می‌دهد که مکنزی اسکات و دن جوئت پیش از ازدواج موافقت نامه‌ای مبنی بر تقسیم دارایی امضا نکرده بودند. با این حال، به نظر می‌رسد این زوج بر سر این موضوع به توافق رسیده‌اند.

طلاق چند میلیارد دلاری همسر سابق جف بزوس

دیوید گلس وکیل که پرونده آنها را مشاهده کرده اما نمایندگی هیچ‌یک از طرفین را به عهده ندارد می‌گوید: «طبق قوانین واشنگتن، زوجین می‌توانند خودشان همه جزئیات جدایی را بررسی کنند، آن را در یک توافق نامه بنویسند و تنها به دادگاه اطلاع دهند که خودشان موضوع را حل کرده‌اند. و این همان کاری است که خانم اسکات و آقای جوئت انجام داده‌اند.»

قانون ایالت واشنگتن به زوج هایی که قصد طلاق دارند اجازه می‌دهد تا توافق نامه جدایی را کاملا خصوصی نگه دارند و در این مورد به نظر می‌رسد اسکات و جوئت شرایط جدایی خود را به‌طور کامل حل کرده‌اند و تا زمانی که خودشان تصمیم به افشای اطلاعات نداشته باشند، محتوای این قرارداد جدایی محرمانه باقی خواهد ماند.

گلس می‌گوید صفحه سوم دادخواست طلاق اسکات حاوی رضایت نامه‌ای از جوئت است که به‌طور کامل با جدایی موافقت کرده و این موضوع احتمالا کمک می‌کند تا روند جدایی سریع و بدون دردسر انجام شود. با آنکه به نظر می‌رسد طلاق اسکات و جوئت دوستانه و توافقی است اما پیش بینی اینکه چقدر طول می‌کشد تا حکم طلاق صادر شود دشوار است.

گفته می‌شود اسکات و جوئت اولین بار در مدرسه فرزندانش با یکدیگر آشنا شدند.

اسکات با جف بزوس، بنیان‌گذار آمازون، چهار فرزند دارد. این‌دو پیش از اعلام جدایی‌شان در سال ۲۰۱۹ به مدت ۲۵ سال با هم زندگی کردند. اسکات که رمان نویس است و اقدامات بشردوستانه انجام می‌دهد، از زمان طلاق از بزوس ۵۸ ساله در مورد این صحبت کرده که تصمیم دارد بخش عمده‌ای از ثروت خود را به نیازمندان ببخشد.

به گزارش نشریه فوربز ثروت مکنزی اسکات ۳۴.۹ میلیارد دلار است. اوایل این ماه، او ملک خود در بورلی هیلز به ارزش ۵۵ میلیارد دلار را برای حمایت از بنیاد غیرانتفاعی جامعه کالیفرنیا و کمک هزینه ‌های مسکن و برنامه های کمکی مهاجران به این نهاد هدیه کرد. او همچنین در ماه مارس ۴۳۶ میلیون دلار به یک موسسه غیرانتفاعی بشردوستانه اهدا کرد. این تنها گوشه‌ای از کمک‌های مالی انسان دوستانه خانم مکنزی است.

روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار