ایجاد خط ویژه موتور سیکلت در خیابان مولوی
کد خبر: ۲۵۷۸۸۶
تاریخ انتشار: 2022 September 27    -    ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
 معاون سابق حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران از ایجاد خط ویژه موتورسیکلت در خیابان مولوی خبر داد.

 معاون سابق حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران از ایجاد خط ویژه موتورسیکلت در خیابان مولوی خبر داد.

 
 

مجتبی شفیعی درباره خط ویژه موتور سیکلت‌ها در تهران توضیح داد: براساس مصوبه شورای ترافیک در خیابان مولوی این خط پیش‌بینی شده و بر اساس طراحی‌ها ۲.۵ متر از عرض خیابان به این امر اختصاص پیدا می‌کند.

ایجاد خط ویژه موتور سیکلت در خیابان مولوی

او در پاسخ به این پرسش که از ۵ هزار ون جدیدی که وزارت کشور خریداری کرده چقدر سهم تهران است، گفت: ‌۴ هزار ون سهم تهران است که گفته شده در مهر، ۴۰۰ ون را به شهرداری تحویل می‌دهند. در تلاش هستیم تا پایان مهر این ون‌های تازه را تحویل بگیریم.

معاون شهردار تهران که به تازگی از این سمت کنار رفته است، درباره مصوبه شورای شهر تهران برای مجوز ۴ هزار میلیاردی برای قراردادهای حوزه مترو و این که چقدر منابع پیش‌بینی شده قایل تحقق است، گفت: بخشی از منابع درآمدهای داخلی شهرداری است که قابل تحقق است و ۵۱۰ میلیارد آن نیز تخصیص داده شده، ۲ هزار میلیارد تعهد وزارت کشور است که ۱۰۰ درصد آن محقق شده و در حال انعقاد قرار داد است. ۸۰۰ میلیارد آن مربوط به قرارداد با بانک شهر است که آن نیز در مراحل نهایی است و بنابراین بیشتر این منابع قابل تحقق است.

شفیعی درباره تاخیر در پرداخت اعتبارات اوراق مشارکت نیز توضیح داد: بانک مرکزی به بانک شهر اعلام کرده بود که به‌دلیل بدهی‌های شهرداری تضامین سخت‌گیرانه‌تری از شهرداری تهران گرفته که یک ماه تعهدات محضری ما زمان برد، ضمانت‌های جدیدی خواسته شد اما در نهایت با ارائه ملک موافقت شد.

همهشری آنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار