حرف‌های فرمانده یگان‌ ویژه درباره اعتراضات اخیر
کد خبر: ۲۵۷۸۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2022 September 26    -    ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور گفت: عوامل اصلی آشوبگران را شناسایی کردیم؛ همان‌هایی را که گردن کلفتی کرده و به حجاب زنان هتک حرمت و به قانون و مقدسات توهین کردند.

فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور گفت: عوامل اصلی آشوبگران را شناسایی کردیم؛ همان‌هایی را که گردن کلفتی کرده و به حجاب زنان هتک حرمت و به قانون و مقدسات توهین کردند.

 
 

سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشوردر خصوص آخرین وضعیت برخورد پلیس  اظهار داشت: قبلا هم گفته بودم که اگر اغتشاشگران و آنهایی که در خارج از کشور، محرک این افراد هستند مانند آمریکایی‌ها و صهیونیست ها، مردم را تحریک کرده و اراذل را به صحنه بیاورند پلیس این توانمندی را دارد که ظرف چهار تا پنج روز اوضاع را تحت کنترل خود در بیاورد.

فرمانده یگان های ویژه انتظامی کشور در گفتگو با فارس تصریح کرد: این بار دشمن سرمایه گذاری زیادی کرده بود؛ هم رسانه های خارجی، هم ضد انقلاب و آمریکایی‌ها؛ حتی میز هم تشکیل داده بودند برای پشتیبانی از آشوبگران، اما ما ظرف چند روز با هوشمندی توانستیم اینها را جمع کنیم.

سردار کرمی اعلام کرد: پلیس با هوشمندی و درایت توانست تعداد زیادی از آشوبگران را شناسایی و دستگیر کند.

وی گفت: من قبلا هم گفته بودم که اگر آمریکایی‌ها عاقل باشند نباید روی این جماعت سرمایه‌گذاری کنند؛ اینها آدم های خوش گذران و رفاه طلبی هستند که به‌نظرم سر آنها را هم کلاه می گذارند و در داخل کشور هم هیچ بردی ندارند.

فرمانده یگان های ویژه ناجا اعلام کرد: ما تا شب گذشته کار سنگینی را انجام دادیم؛ توانستیم هم عوامل اصلی آشوبگران را شناسایی کنیم؛ هم آنهایی را که گردن کلفتی کرده و به حجاب زنان هتک حرمت کرده و هم به قانون و مقدسات توهین کردند؛ آنها خودشان می دانند چه مجازات هایی هم در انتظار آنها است.

وی گفت: این کار را ما تمام کردیم و خوشبختانه پلیس کار بسیار ارزشمندی را انجام داد؛ مخصوصا که در خط مقدم همه این اتفاقات یگان‌های ویژه ناجا هستند و همکاران من در سراسر کشور با انگیزه و روحیه انقلابی علیرغم اینکه دشمن می خواست نقطه ضعفی از آنها بگیرد توانستند هوشمندانه و با درایت عمل کنند.

سردار کرمی حضور مردم در راهپیمایی روز گذشته را صحنه نمایش قدرت دانست و گفت: حضور مردمی که در زیر بمباران تبلیغاتی استکبار جهانی در دفاع از رهبری و انقلاب کوتاه نیامده و با وجود فشارهای آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها اینطور در مقابل آنها ایستاده و انسجام و وحدت و پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی و رهبری به نمایش گذاشتند صحنه عبرت آموزی است.

وی افزود: آنهایی که حنجره پاره کرده و تبلیغات منفی و مسموم انجام دادند اگر درک کرده و این صحنه ها را دیده باشند باید مایوس شوند و بدانند که این جریانها جواب نمی دهد چرا که مردم ما بیدار، هوشیار و مسلمان هستند.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: حضور میلیونی مردم در شهرها و روستاها جواب محکمی است تا دشمنان بیخودی دست و پا نزنند چرا که نمیتواند جوابی از این جریان‌ها بگیرند.

انتخاب

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
7
8
بعنوان یک ایرانی از مسئولین تقاضا دارم که این افراد را به مردم با چهره کامل به مردم نشان بدهید تا مردم هم این منافقین را بشناسند و ببینند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
3
3
عده ای بصورت رسمی با اجبار حجاب را تحمیل می کنند
چند نادان هم اشتباهی مرتکب شده اند که مورد تایید معترضان نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
3
6
معترضان آزادی می خواهند
اشتباه چند نفر را پای تمام‌معترضان نگذارید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار