خاص‌ترین مادربزرگ دنیا که نوه‌اش را باردار است!
کد خبر: ۲۵۷۸۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 September 26    -    ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
​در حالی که نرخ زادوولد در بسیاری از کشورهای جهان به‌شدت پایین آمده است، خانواده‌ای در آمریکا برای به دنیا آوردن پنجمین فرزندشان، به منظور بهره‌گیری از امکان رحم جانشین برای بارداری، از مادربزرگ خانواده کمک گرفتند.

در حالی که نرخ زادوولد در بسیاری از کشورهای جهان به‌شدت پایین آمده است، خانواده‌ای در آمریکا برای به دنیا آوردن پنجمین فرزندشان، به منظور بهره‌گیری از امکان رحم جانشین برای بارداری، از مادربزرگ خانواده کمک گرفتند.

 
 

خاص‌ترین مادربزرگ دنیا که نوه‌اش را باردار است!

نانسی هاک، مادربزرگ ۵۶ساله‌ای که باردار فرزند پسر خود است، به خبرگزاری ساوت‌وست نیوز سرویس گفت: «هیچ وقت فکرش را نمی‌کردم، اما از اینکه باردار فرزند پسرم هستم، خوشحالم.»

به گزارش نیویورک پست، جف و کامبریا، پسر و عروس نانسی، سال‌ها برای درمان ناباروری تلاش کردند و سرانجام از طریق آی‌وی‌اف، توانستند بچه‌دار شوند. ورا و آیوا، اولین جفت دوقلو‌های آن‌ها، سه ساله و جفت دوم، دیزل و لوکا ۱۱ ماهه‌اند.

این زوج آمریکایی دوست داشتند فرزندان بیشتر داشته باشند اما پس از پایان بارداری دوم در سپتامبر ۲۰۲۱، کامبریا به توصیه‌ پزشکان تحت عمل جراحی بیرون آوردن رحم قرار گرفت.

این اتفاق باعث شد نانسی، مادر جف، تصمیم بگیرد به آن‌ها کمک کند تا خوشحال‌تر باشند. جف که از داشتن مادری چنین فداکار خوشحال و شکرگزار است، می‌گوید: «با تجربه چهارسال درمان ناباروری می‌دانستم این روند ممکن است چقدر پیچیده باشد. برای همین خیلی از این پیشنهاد خوشحال شدم و تحت تاثیر قرار گرفتم.»

هرچند نانسی از نظر ذهنی برای این فرایند آماده بود، آن‌ها نگران بودند او به دلیل سنش از عهده این کار برنیاید. اما پس از شنیدن جواب مثبت پزشکان، غافلگیر شدند. این خانواده که در ایالت یوتا آمریکا زندگی می‌کند، باید خیلی سریع و تا قبل از شروع روند یائسگی نانسی، برای این کار اقدام می‌کردند. نانسی که پیش از این پنج حاملگی سالم داشت، در ژانویه ۲۰۲۲ هورمون درمانی را آغاز کرد و به کمک شوهرش جیسون، پدر جف، به مدت ۱۲ هفته هر روز هورمون تزریق می‌کرد.

در فوریه ۲۰۲۲، جنین بارورشده جف و کامبریا که از دوره‌ قبلی آی‌وی‌اف نگه داشته بودند، به رحم نانسی منتقل و بلافاصله در رحم پذیرفته شد و او باردار شد.

طی ماه‌های گذشته، این خانواده هیجان و شادی متفاوتی را تجربه کرده‌اند. کامبریا مواظب مادرهمسرش است و سعی می‌کند غذاهای موردعلاقه‌ او را درست کند؛ جف هم پاهای مادرش را ماساژ می‌دهد. پدر جف و خواهران و برادرانش نیز از این اتفاق هیجان‌زده‌اند.

انتظار خانواده هاک برای به  دنیا آمدن فرزند جدید ۵ نوامبر به پایان می‌رسد و جیسون، جف و کامبریا، نانسی را در اتاق زایمان همراهی خواهند کرد.

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
1
0
چقدر چندش که جنین پسر خودش را بارداره!!!!11
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار