عکس‌های عاشقانه جانی دپ و وکیلش فاش شد
کد خبر: ۲۵۷۶۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 September 24    -    ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
منابع نزدیک به جانی دپ می‌گویند که این بازیگر هالیوودی با وکیل ثروتمندی که پیش‌تر وکالتش را در یکی از دادگاه‌ های افترا به عهده داشته در رابطه است.

نابع نزدیک به جانی دپ می‌گویند که این بازیگر هالیوودی با وکیل ثروتمندی که پیش‌تر وکالتش را در یکی از دادگاه‌ های افترا به عهده داشته در رابطه است.

 

جوئل ریچ، وکیل ۳۷ ساله ساکن لندن در جریان شکایت جانی دپ از روزنامه بریتانیایی سان در سال ۲۰۲۰ در تیم حقوقی او حضور داشت و در محاکمه جنجالی اخیر او از همسر سابقش، امبر هرد در ماه آوریل در ویرجینیا نیز از برای حمایت از او حاضر شد.

عکس‌های عاشقانه جانی دپ و وکیلش فاش شد

 

به نظر می رسد رابطه عاشقانه جانی دپ و وکیلش در همان زمان هم جدی بوده، زیرا عکس‌ها نشان می‌دهد که این دو در حالی که دادگاه کانتی فیرفکس را در پایان دادرسی ترک می‌کنند در کنار یکدیگر قدم می‌زنند.

 

در طول محاکمه شش هفته‌ای پر سروصدای جانی دپ و امبر هرد، با وجود اینکه ریچ وکیل رسمی دپ در این پرونده نبود، اغلب همراه با جانی دپ در خودروی شاسی بلندش دادگاه را ترک می‌کرد. در یکی از عکس‌ها حتی می‌بینیم که ستاره هالیوودی دستش را به نشانه حمایت پشت وکیل خود گذاشته است. در آن زمان معلوم نبود که ارتباط نزدیک دپ و ریچ فراتر از رابطه وکیل و موکل است.

گفته می‌شود که جوئل ریچ، مادر دو فرزند است و از شوهر سرمایه‌دار خود،‌ جاناتان ریچ جدا شده و روند نهایی کردن طلاق خود را سپری می‌کند.

ریچ در جولای ۲۰۲۰ پس از انتشار مقاله‌ای در روزنامه سان که ستاره هالیوودی را با عنوان «کسی که همسرش را کتک می‌زند» خطاب کرده بود، به عنوان نماینده جانی دپ در دادگاه حاضر شد اما این نبرد را باخت. او با آنکه در محاکمه افترا علیه امبر هرد که اوایل سال جاری میلادی در فیرفکس برگزار شد، عضو تیم حقوقی دپ نبود، اما برای حمایت از این بازیگر نامزد اسکار در دادگاه حضور داشت.

وکیل جانی دپ که با او در رابطه است کیست؟

جوئل ریچ با نام اصلی جوئل رشتی، دختر یک سرمایه دار است و در حومه سرسبز شمال لندن، میل هیل بزرگ شده است. هزینه سالانه مدرسه North London Collegiate School که جوئل در آن تحصیل کرد در حال حاضر ۲۲ هزار و ۳۸ پوند است.

او در سال ۲۰۰۳ برای تحصیل در رشته حقوق به دانشگاه بیرمنگام رفت و همانجا با همسر آینده‌اش جاناتان ریچ آشنا شد. جوئل در سال ۲۰۱۱ حدود یک ماه پس از ازدواج با همسرش در یک عروسی مجلل در توسکانی ایتالیا به شرکت مشاوره بین المللی مدیریت حریم خصوصی و شهرت Schillings پیوست و در نهایت به شریک این شرکت حقوقی که نماینده افرادی نظیر پرنس هری و مگان مارکل و اما واتسون است ارتقا یافت.

پیش‌بینی می‌شود که او بیش از ۲۵۰ هزار پوند در سال درآمد داشته باشد. او و همسرش با یکدیگر در ملکی به ارزش ۱.۷ میلیون پوند زندگی می‌کردند.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
1
5
چه خبر مهم و حیاتی ؟ خیلی نگران شدیم !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
3
2
حال بهم زن .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار