قطار فیلترینگ به بازی‌های محبوب رسید
کد خبر: ۲۵۷۶۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 September 24    -    ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
پس از فیلتر اینستاگرام، توییتر، گوگل پلی، اپ استور، لینکدین و سایت استارلینک اکنون نوبت به فیلتر بازی محبوب Clash of Clans رسیده است.

پس از فیلتر اینستاگرام، توییتر، گوگل پلی، اپ استور، لینکدین و سایت استارلینک اکنون نوبت به فیلتر بازی محبوب Clash of Clans رسیده است.

 

پس از فیلتر اینستاگرام، واتس‌اپ، گوگل پلی، اپ استور، لینکدین و سایت استارلینک در روزهای اخیر، اکنون نوبت به فیلتر بازی محبوب Clash of Clans رسیده است. اگرچه علت فیلتر این بازی مشخص نیست اما به نظر می‌رسد امکان چت و گفتگوی کاربران در این پلتفرم باعث شده تا فیلتر شود.

قطار فیلترینگ به بازی‌های محبوب رسید

برخلاف رویکرد همیشگی در فیلتر پلتفرم‌ها، هنوز بازی Clash of Clans روی استورهای اندرویدی ایرانی در دسترس است و کاربران با مراجعه به کافه بازار یا مایکت می‌توانند آن را دانلود کنند. به نظر می‌رسد علت این موضوع، فیلترینگ موقت کلش آو کلنز باشد.

لازم به ذکر است این بازی پیش‌تر نیز موقتا فیلتر و خیلی زود این فیلترینگ برداشته شده بود.

فیلتر کلش آو کلنز در حالی رخ داده که عناوین دیگر استودیو سوپرسل مانند کلش رویال بدون مشکل و مانند سابق، فعلا در دسترس هستند.

کلش آو کلنز یکی از معروف‌ترین‌ بازی‌های تاریخ گوشی‌های هوشمند است. با اینکه چند سال از معرفی این اثر شاهکار می‌گذرد اما همچنان یکی از بهترین‌ بازی‌ها در ژانر استراتژی است و بیش از ۱۰ میلیون ایرانی تاکنون آن را تجربه کرده‌اند.

گفتنی است توییچ، دسترسی به پلتفرم توییچ نیز ابتدای تابستان امسال مسدود شد و تنها با ابزارهای تغییر آی پی امکان استفاده از این پلتفرم محبوب میان گیمرها ممکن است.

دیجیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
0
5
گفتن تا تنور داغ هر چی می خواستیم فیلتر کنیم و نمیشد الان وقتشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار