یک تماشاگر باعث اخراج سرمربی لیگ برتری شد
کد خبر: ۲۵۷۴۹۴
تاریخ انتشار: 2022 September 22    -    ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
در پایان هفته ششم رضا پرکاس سرمربی تیم صنعت نفت از سمت خود برکنار شد و به زودی جای خود را به مربی جدید می دهد.

 باشگاه صنعت نفت سخت در تلاش برای جذب مربی جدید است و در این راستا مذاکراتی با شفر سرمربی سابق استقلال و هم چنین علیرضا منصوریان سرمربی این تیم در فصل گذشته داشته است و پیش بینی می شود در روزهای آینده یکی از این دو هدایت صنعت نفت را برعهده بگیرد.

اما در روزهای اخیر تصمیم باشگاه صنعت نفت برای اخراج رضا پرکاس با نقدهایی مواجه شده است. خیلی ها می گویند صنعت نفت باید بیشتر به رضا پرکاس فرصت می داد و ۶ هفته زمان مناسبی برای ارزیابی یک مربی نیست.

در این کش و قوس علی فیروزی، مدیر صنعت نفت  پرده از راز اخراج رضا پرکاس برداشت. او می گوید: شاید بسیاری بگویند یک فرصت دیگر به آقای پرکاس می‌دادید؛ ما هم دوست داشتیم فرصت بدهیم اما وقتی تماشاگر به رختکن می‌آید و سرمربی تیم را می‌زند، جایز نیست که ادامه بدهیم.

بله درست خوانده اید؛ سرمربی تیم صنعت نفت به دلیل کتک خوردن از یک تماشاگر از کار برکنار شد. البته باید به این نکته اشاره کرد انتخاب رضا پرکاس به عنوان سرمربی تیم صنعت نفت اصلا به مذاق تماشاگران تیم صنعت نفت خوش نیامد و آنها از همان ابتدا سر ناسازگاری با این مربی گذاشتند و در نهایت ورود یکی از آنها به رختکن و زدن سرمربی موجب شد تا اعضای هیات مدیره تصمیم به قطع همکاری با این مربی بگیرند و ترس از این داشتند ادامه حضورش ممکن است با وقایع تلخ دیگری همراه شود!

منبع: روزنامه خبر ورزشی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار