قابلیت جذاب تلگرام به واتساپ می‌آید
کد خبر: ۲۵۷۴۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 September 22    -    ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
واتساپ در حال توسعه ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد پیام‌های متنی ارسالی خود را ویرایش کنند.

 واتساپ در حال توسعه ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد پیام‌های متنی ارسالی خود را ویرایش کنند. طبق برخی از گزارش ها، ردپایی از این ویژگی در آخرین نسخه بتای واتساپ اندروید مشاهده شده است.

قابلیت جذاب تلگرام به واتساپ می‌آید

به نقل از rahnamato، به نظر می‌رسد که گیرندگان یک پیام ویرایش شده برای دسترسی به این ویژگی باید نرم افزار خود را بروزرسانی کنند. واتساپ چندین ماه است که بر روی این ویژگی کار می‌کند. این قابلیت در ماه می‌نیز در یکی دیگر از نسخه‌های بتای اندروید واتساپ مشاهده شده بود. این قابلیت در ابتدا توسط ردیاب واتساپ WABetaInfo مشاهده شد.

در حال حاضر، مشخص نیست که آیا واتساپ محدودیت زمانی خاصی برای ویرایش پیامک‌های ارسالی در نظر می‌گیرد یا خیر. در خصوص انتشار این ویژگی در نسخه اصلی واتساپ نیز هنوز اطلاعاتی ارائه نشده است. در این گزارش اسکرین شاتی از این ویژگی منتشر شده است که نشان می‌دهد گیزندگان پیام‌های ویرایش شده برای دسترسی به این ویژگی باید نرم افزار خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنند.

برای ویرایش پیام ها، کاربران باید بر روی پیام مورد نظر به مدت طولانی نگه دارند و از منوی پاپ آپ گزینه Edit​ را انتخاب کنند. در حال حاضر این قسمت شامل دو گزینه Info و Copy است.

طبق برخی گزارش‌های دیگر، این پیام رسان در حال کار بر روی ویژگی دیگری است که به کاربران اندروید اجازه می‌دهد تا از چت‌های خود در Google Drive پشتیبان گیری کنند. این نسخه پشتیبان شامل تاریخچه کامل چت، فایل‌های رسانه‌ای و سایر اسناد خواهد بود. گفته می‌شود که این ویژگی به زودی در نسخه بتای اندروید این اپلیکیشن ارائه خواهد شد.

فرارو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
0
0
خوش بحال استفاده کننده ها. برای ماکه حرام اعلام شد. تا کِی فتوای حلال شدنش برسه. خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار