سرنخ‌هایی که ممکن است همسرتان در حال خیانت باشد
کد خبر: ۲۵۷۴۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2022 September 28    -    ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
باید خاطرنشان کرد که حتی اگر شریک زندگی هیچ یک از نشانه‌های بالا را نشان ندهد، حتما به حس شهودی و آنچه وجود شما در این رابطه به شما می‌گوید توجه کنید. در صورت دیدن برخی از علامت‌ها نیز هرگز دچار ترس و ناراحتی نشوید و سریع تصمیم نگیرید. در این زمان حتما با یک مشاور یا یک شخص متخصص، مورد اعتماد و باتجربه‌ای صحبت کنید.

20 سرنخ که ممکن است همسرتان در حال خیانت باشد

20 سرنخ که ممکن است همسرتان در حال خیانت باشداختصاصی تابناک باتو ــ آگاهی یافتن از خیانت شریک زندگی و مقابله با آن، هرگز کار آسانی نیست؛ اما بیشتر مردم ترجیح می دهند تا به جای به سر بردن در تاریکی عدم آگاهی از عملکرد شریک زندگی خود، با حقیقت رو به رو شوند.

در برخی مواقع، برای مچگیری شریک خیانتکار در عمل یا تأیید سوء ظن درباره آن ها، افراد به کارشناسان مراجعه می‌کنند. برخی از این افراد بازرسان خصوصی هستند که کار و زندگی خود را برای کشف روابط پنهان و روابط نامشروع می‌کنند.


بازرسان خصوصی، به عنوان کسانی که خیانتکاران را شکار می‌کنند، با همه نشانه‌های یک فرد خیانتکار آشنایی کامل دارند. در این رابطه، خبرگزاری ایندیپندنت با یک بازپرس خصوصی ارشد که یک مامور سابق فدرال نیز می‌باشد، در مورد نشانه‌های آشکار خیانت کردن مصاحبه‌ای داشته است. تام مارتین به ایندیپندنت گفت که خیانتکاران همیشه از الگو‌های یکسانی پیروی می‌کنند.

20 سرنخ که ممکن است همسرتان در حال خیانت باشد


مارتین، رئیس خدمات تحقیقاتی مارتین در نیوپورت بیچ، کالیفرنیا، با مشاهده نشانه‌های مشابه در طول ۴۰ سال گذشته، کتاب "دیدن زندگی از طریق چشمان یک کارآگاه خصوصی" «Seeing Life through Private Eyes» را نوشت، جایی که او ۲۰ نشانه از شناخته شده‌ترین و رایج‌ترین نشانه‌های خیانت شرکای زندگی را فاش می‌کند. او بیان داشت که اگرچه این نشانه‌ها واضح اند، اما وجود یک یا دو مورد از این علامت‌ها نشانه خیانت نیست. به گفته مارتین، اگر چهار نشانه یا بیشتر را در شریک زندگی خود تشخیص دادید، عملاً توانسته اید به خیانت کردن شریک زندگی خود پی ببرید.


به گفته او شایع‌ترین و بارزترین نشانه‌ها گذراندن ساعات طولانی در محل کار، سفر‌های کاری، رابطه جنسی کمتر یا داشتن حالت تدافعی هستند. او همچنین بیان داشت که اگر شخصی پیش از این علاقه‌ای به باشگاه رفتن یا رسیدن به سر و وضع و ظاهر خود نداشته، اما به ناگهان در باشگاه ثبت نام می‌کند یا لباس هاس جدید می‌خرد نشان دهنده آن است که شریک زندگی شما در حال تلاش برای بهبود خود است؛ اما با این تفاوت که این تلاش برای جلب رضایت شما نیست و پای شخص سوم دیگری در میان است.


توجه به تنها یک یا دو مورد از نشانه‌های موجود در لیست ممکن است به این معنی نباشد که یک شریک زندگی لزوماً گناهکار است، زیرا همه روابط در حال تغییر هستند؛ اما او در مصاحبه خود بیان داشت که اگر سه یا چهار علامت یا حتی بیشتر در شخص مقابل خود یافتید به گناهکار بودن او شک کنید.


با این حال، به گفته مارتین، یکی از مهم‌ترین نشانه‌ها، شهود است که نباید آن را نادیده گرفت؛ زیرا مردم همیشه می‌توانند تشخیص دهند و حس کنند که شخص مقابل آن‌ها صد در صد با آن‌ها صادق نیست. با این حال، ۲۰ نشانه زیر جزو مهم‌ترین نشانه‌هایی است که مارتین به عنوان یک مامور فدرال سابق و یک کارآگاه خصوصی برای بررسی خیانت همسر و شریک زندگی بیان شده است، که عبارتند از؛
۱. تغییر عادات به طور ناگهانی
۲. خروج زودتر از موقع و بازگشت دیرتر از موقع به خانه
۳. سفر‌های تجاری زیاد و طولانی مدت
۴. غیبت در تعطیلات یا رویداد‌های خانوادگی
۵. اضافه کاری بیش از حد
۶. هزینه‌های غیرقابل توضیح
۷. حساب‌های مخفی (اینستاگرام، ایمیل)
۸. صورتحساب‌های کارت‌های اعتباری پنهان
۹. نظافت و رسیدگی بیش از حد به خود
۱۰. وجود بوی عطر شخص دیگر بروی لباس‌ها یا آثار رژ لب معمولی روی یقه
۱۱. خرید هدایایی که تا به حال ندیده اید
۱۲. موارد غیرقابل توضیح، مانند وجود کاندوم در ماشین
۱۳. پیوستن به باشگاه، به خصوص کسانی که تا به حال به دنبال تناسب اندام و رسیدگی به ظاهر خود نبودند
۱۴. تماس‌های از دست رفته از یک شماره ناشناس
۱۵. پیامک‌های کدگذاری شده یا مخفیانه
۱۶. رابطه جنسی کمتر یا بی میلی به رابطه
۱۷. داشتن حالات گریز یا تدافعی
۱۸. دروغ‌های آشکار
۱۹. ناراحت از ورود غیرمنتظره و غافلگیرانه شما در یک محل

20 سرنخ که ممکن است همسرتان در حال خیانت باشد


با این حال باید خاطرنشان کرد که حتی اگر شریک زندگی هیچ یک از نشانه‌های بالا را نشان ندهد، حتما به حس شهودی و آنچه وجود شما در این رابطه به شما می‌گوید توجه کنید. در صورت دیدن برخی از علامت‌ها نیز هرگز دچار ترس و ناراحتی نشوید و سریع تصمیم نگیرید. در این زمان حتما با یک مشاور یا یک شخص متخصص، مورد اعتماد و باتجربه‌ای صحبت کنید و نگرانی‌های خود را با آن‌ها در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صابر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
7
19
تابناک بی انصاف
هر سه تصویر نشان دهنده خیانت مردها به زنهاست
درحالی که خیانت زنها به شوهرانشان بی داد می کنه
متأسفم براتون با این محتواسازی خالی از وجدانتون
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
4
12
سلام علیکم

با ترجمه بی کم و کاست از منابع غربی ، دارید تخم شک و دلخوری در خانواده ها می کارید . به سهم خودتون برای جذب مخاطب هر خبری رو کار می کنید ، صرفنظر از این که در جامعه ایرانی کاربرد داره یا نه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
2
7
بیشتر جنبه انحرافی داشت تا آگاهی رسانی. خاله زنک بازی بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار