ماجرای صادرات رایگان سوخت ایران به لبنان
کد خبر: ۲۵۷۴۲۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2022 September 22    -    ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
​عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: این موضوعات که ما به صورت رایگان سوخت را در اختیار لبنان قرار می‌دهیم، قطعا دروغ است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: این موضوعات که ما به صورت رایگان سوخت را در اختیار لبنان قرار می‌دهیم، قطعا دروغ است.

 
 

هادی بیگی‌نژاد درباره صادرات بنزین به لبنان اظهار داشت: ما همواره به هر کشوری که تمایل داشته باشیم و متقاضی باشد صادرات سوخت داریم، در مورد لبنان هم قبلا صادرات صورت گرفته است. نکته دیگر اینکه ما کشور فروشنده هستیم و هر کشوری که درخواست داشته باشد ما نسبت به صادرات اقدام خواهیم کرد.

ماجرای صادرات رایگان سوخت ایران به لبنان

وی افزود: اگر ما به لبنان صادرات کنیم چه بسا بهتر هم است چون سوخت و فراورده را می‌فروشیم و پول آن را دریافت می‌کنیم و قرار نیست رایگان چیزی را صادر کنیم، ضمن اینکه به همفکران خودمان کمک می‌کنیم خوشحال هستیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: این موضوعات که ما به صورت رایگان سوخت را در اختیار این کشور قرار می‌دهیم قطعا دروغ است.

وی ادامه داد: بنده زمانی که در دوره قبل به این کشور صادرات داشتیم موضوع را بررسی کردم و به قطع اعلام می‌کنم که ما در قبال صادرات سوخت به این کشور پول را دریافت می‌کنیم.

بیگی نژاد خاطرنشان کرد: ما به هر کشوری که صادرات داریم پول آن را هم دریافت می‌کنیم، در مورد لبنان علاوه بر اینکه برای کشور درآمدزایی دارد مزیت دیگر اینکه به همفکران خودمان بنزین را صادر می‌کنیم. 

وی بیان داشت: لبنان و ایران هر دو کشورهایی هستند که بابت تفکرشان هزینه می‌پردازند و تنها راه نجات از این قضیه این است که هیچ کدام از کشورهایی که وضعیت این چنینی دارند مثل روسیه، ونزوئلا، لبنان، عراق، یمن و سوریه را تنها نزازیم و در غیر این صورت ما را از بین خواهند برد. بنابراین این بسیار مهم است که با این کشورها ارتباطات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی داشته باشیم.

وزیر نفت دیروز درباره صاردات سوخت به لبنان اظهار داشت: ما سال گذشته هم به این کشور صادرات داشتیم و هرچه صادر کردیم پول آن را دریافت کرده‌ایم.

ایلنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
0
0
اونوقت مزیت سوخت ما بر دیگر کشورها چیست که لبنانی ها اینهمه روی تهیه سوخت از ایران مانور می دن؟ کسی به اونها سوخت نمیفروشه؟ یا ما ارزونتر(رایگان) میدیم بقیه گرانتر؟ یا چی؟ اگر پول می دن، مگر دست لبنان برای خرید از جاهای دیگر بسته است و فقط مائیم که باید بفروشیم؟ کاش این رو برای یکی مثل من روشن کنید.
حسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
0
0
منظورش اينه كه سيد حسن نصراله دروغ گفته است؟
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
0
0
اینکه میگه پول گرفتیم درست گفته
یک هزارم درصد ارزش واقعی رو میگیرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار