آقازاده‌های خارج نشین ضریب هوشی بالایی دارند
کد خبر: ۲۵۷۲۷۳
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
تاریخ انتشار: 2022 September 20    -    ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
​عباسی با اشاره به اینکه فرزندان افرادی که در آن مقاطع به واسطه مادر یا پدر در سایر کشورها بزرگ شدند و اکنون ۳۰ الی ۴۰ ساله هستند به دلیل ضرایب هوشی زیادی که دارند قرار است مدیران کشور شوند، تصریح کرد: قطعا این افراد روابط داشتند و بدون رابطه هم نبودند.

 عضو مجمع نمایندگان فارس گفت: وقتی قبولی در رشته‌هایی مانند پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در داخل کشور دشوار است و زمانی که پذیرش رشته های پزشکی در کشور محدود می شود، آیا نباید مردم فرزندانشان را برای ادامه تحصیل به خارج از کشور بفرستند، آیا هر فردی که در خارج از کشور تحصیل کرد نباید به کشور بیاید و اگر دوست داشت در همین جا به فعالیت خود ادامه دهد؟

 
 

آقازاده‌های خارج نشین ضریب هوشی بالایی دارند

 

فریدون عباسی با بیان اینکه رشته‌های تحصیلات تکمیلی و تحصیل در این مقطع تا دهه 70 در کشور به صورت کامل رشد نکرده بود، گفت: از نیمه دهه 70 به بعد مقرر شد تا رشته‌های دکترا در کشور راه اندازی شود و دولت موظف شد تا از محل صرفه جویی ارزی برای توسعه این مقاطع به دانشگاه ها کمک کند تا به واسطه آن موسسات آموزشی و دانشگاه تجهییزاتشان را تکمیل کنند.

وی با اشاره به اینکه شرط شرکت در آزمون اعزام به خارج و تحصیل  در خارج از کشور تاهل بود، افزود: بسیاری که در این زمان رفته بودند در آنجا بچه دار می شدند و به تبع شناسنامه بچه‌ها در خارج ثبت می‌شد.

نماینده کازرون و کوه چنار در ادامه با بیان اینکه عمده دانشجویان برای ادامه تحصیل به خارج از کشور به دانشگاه‌های کشورهای غربی اعزام شدند، ادامه داد:  براین اساس  فرزندی که در این کشورها  از این دانشجویان متولد شد چه گناهی دارد که نتواند به ایران برگردد.

عضو کمیسیون انرژی در ادامه با اشاره به اینکه قطعا جمهوری اسلامی هزینه تحصیل افراد را جهت اعزام به دیگر کشورها و بورس پرداخت کرده است، ادامه داد: بعضی از افرادی که برای تحصیل رفتند افراد متاهلی بودند که فرزندانشان در سنین دبستانی بودند که در نهایت این فرزندان با رفتن به مدرسه با آداب آن کشورها آشنا شدند و ادامه دادند.

نماینده کازرون و کوه چنار در ادامه با اشاره به اینکه در مقطعی از زمان جهت تربیت کردن نیروی علمی افراد را به خارج از کشور اعزام کردیم، بیان کرد: در بخش بعد این موضوع به طرح 9 ماه الی یک ساله تبدیل شد و از آن زمان به بعد دیگر دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد به کشورهای خارجی و اروپایی اعزام نشد و در نهایت منجر به تأمین نیروی علمی کشور شد.

فرزندان افرادی که در دیگر کشورها بزرگ شدند ضرایب هوشی بالایی دارند

 

عباسی با اشاره به اینکه فرزندان افرادی که در آن مقاطع به واسطه مادر یا پدر در سایر کشورها بزرگ شدند و اکنون 30 الی 40 ساله هستند به دلیل ضرایب هوشی زیادی که دارند قرار است مدیران کشور شوند، تصریح کرد: قطعا این افراد روابط داشتند و بدون رابطه هم نبودند.

عضو کمیسیون انرژی با اشاره به اینکه صحبت هایی که در گوشه و کنار مطرح می شود مبنی بر دو تابعیتی افراد و فرزندانشان و ....  باید اعلام کنم که این اتفاق جرم نیست، افزود: قطعا افرادی که  برای ادامه تحصیل به خارج از کشور  رفته و در آنجا بچه دار شدند،  برای بچه‌هایشان  شناسنامه گرفته اند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر جناح های سیاسی بدون این که فکر کنند سرمایه اجتماعی از دست خواهد رفت اقدام به زدن یکدیگر می کنند، بیان کرد: بی شک این درگیری باعث شده تا جناح های سیاسی یکدیگر را  بزنند که در نهایت چوب آن را مردم می‌خورند.

نماینده کازرون و کوه چنار در ادامه با اشاره به اینکه قطعا افرادی که جهت ادامه تحصیل به خارج از کشور رفتند انسان های بدی نیستند، افزود: برخی از  این افراد بعد از پایان دوره تحصیل‌شان به کشور بازگشتند و در حال خدمت هستند. خیلی‌ها هم هستند که ابدا به خارج نرفتند و  از طریق فضای مجازی با خارج در ارتباطند و حتی امکان جاسوسی  هم  برایشان فراهم است.

عضو کمیسیون انرژی با اشاره به اینکه دنیای امروز وابسته بر سرعت و فناوری است و تفاوت های زیادی با سابق دارد، افزود: ذکر این نکته ضروری است که هر فردی با خارج در ارتباط است که جاسوس نیست.

نماینده کازرون و کوه چنار در ادامه با اشاره به اینکه تنها مدیران فرزندانشان را برای ادامه تحصیل به خارج از کشور نمی فرستند، ادامه داد: بعضی از کشاورزان، صنعتگران و بازاریان که فرزندانشان در داخل از کشور نمی توانند در رشته های پزشکی مجوز ورود به دانشگاه ها را کسب کنند به دیگر کشور ها اعزام می کنند.

عضو مجمع نمایندگان فارس با اشاره به اینکه در این شرایط نیاز است تا مسئولان با توسعه و افزایش کیفیت رشته ها در داخل از کشور و به کارگرفتن اساتید از خارج از کشور اقداماتی انجام دهند تا به واسطه آن بتوان پاسخ تقاضای تحصیل در داخل از کشور را بدهیم، ادامه داد: قطعا این مهم باعث می شود تا بسیاری از مسائل و چالش ها پیش نیاید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه ارتباط با دنیا و تحصیل و کار در خارج از کشور و دیگر کشورها امری اجتناب ناپذیر است و در همین راستا باید اقدامی انجام دهیم که افراد جهت تحصیل از خارج به ایران بیایند، گفت: خوشبختانه این اتفاق در حال  رخ دادن است و در شرایط فعلی تعداد دانشجویان خارجی در ایران زیاد است.

وی با بیان اینکه قطعا افراد خارج از کشور که با ایران همسو هستند و دارای اعتقاد هستند و انقلاب اسلامی را قبول دارند برای تحصیل به ایران می آیند، گفت: در این شرایط نیاز است کمی صبور باشیم تا با عبور از این مقطع بتوان به عنوان یکی از کشورهای مطرح در آموزش عالی در  دنیا خدمات رسانی کنیم.

ایلنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
0
28
ضریب هوشیشون به پدر ومادرشون رفته حتما ..... ضریب هوشی بالا والدین گرامی در اینکه چه جوری رانت بخورن اختلاس کنند پارتی بازی کنند وبیت المال را به یغما ببرند واب از اب تکان نخورد .......وبعد از خودشون نوبت بخور بخور تحفه هاشون برسه.........
ناشناس
|
-
|
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
1
24
اره جان خودت بقیه مردم برگ چغندرند
ناشناس
|
Ukraine
|
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
0
29
آره ضریب هوشی بالا در بریز و بپاش در خارجه با اموال بیت المال داخله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
0
26
حتما ضریب هوشی شون بالاست که اینجوری نشستن روی گُرده ما
یا شاید هم ضریب هوشی ما پائینه که هنوز نفهمیدیم چه برخوردی باید بکنیم با این ها و پدر ها شون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
0
25
یکی به من بگه این ادم با این هوش و حواس و پرت و پلا گویی که بی سر و ته هم حرف میزنه رو رو چه حسابی رییس انرژی اتمی گذاشته بودن؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
0
23
یعنی ما و بچه های ما که آقازاده نیستن و در ایران زندگی می کنیم خنگ و عقب افتاده ایم ؟؟ البته هستیم که شما به ما سروری می کنید
مسئولی که بلد نباشه چجوری با مردمش صحبت کنه ازش نباید توقع داشت
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
0
20
مگه اینکه خودتون بگید ما که داریم عکسش رو می بینیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
0
14
صالحه رامین / هم ضریب هوشی بالا داره رفته مانکن شده دختر اون اصولگرای دولت احمدی نژاد را میگم/ برو بابا خجالت بکش بودن بچه های مفتخور مسئولان چه اصولگرا و چه اصلاح طلب را د دنیای غر ب اینجوری توجیه نکن به جوانان بیچاره شده ایران توهین نکن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
0
18
هوش همه یک طرف هوش ساشا سبحانی یک طرف
مولا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
0
15
حتما یکی از نزدیکانش خارج کشور تشریف دارن و باید یه جوری توجیح بشه دیگه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
0
23
باقر احمدی جوان مریوانی با رتبه 12 دکتری که مجبور شد به خاطر بی پولی کولبری کنه ضریب هوشی نداره انگل زاده ها که برای عیش و نوش میرن خارج و بعد هم یک مدرک قلابی از یک دانشگاه غیر معتبر خارجی می خرن شدن ضریب هوشی بالا


ما رو چی فرض کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
0
11
از این لحاظ که شرایط اقتصادی، آرامش و امنیت، عدالت و ... در هوش تاثیر دارد کاملا درست هست
قضیه اصلی این هست که آقایان این نیازهای اولیه رو از قشر متوسط گرفته اند و در این شرایط معلوم هست که چه اتفاقی میفته
آقایون لطف کنند بچه هاشون رو در همین کشور رشد بدهند تا یکدست باشیم
در مملکت و شرایطی که خودتون درستش کردین زندگی کنید چرا فرار میکنید
آقایان و آقازاده های عزیز
مالیاتی که در سایر کشورها میدین تبدیل میشه به سلاح و خرج مبارزه با خودمون میکنند شما هم که خط مقدم مبارزه با دشمن هستید دیگه
تناقضی نمیبینید در رفتار و اشعارتون؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
0
11
آره تو خوبی !!!
توی اداره دولتی کار می کنم همون چند درصد آقازاده هاتون که بر میگردن می شن مدیر های ما... ضریب هوشی هاشون رو داریم از نزدیک می بینیم فقط اسم دکتر رو یدک می کشن در حد دبیرستان هم سواد ندارن از لحاظ ضریب هوشی هم دو دسته مدیر داریم

1) اون هایی که پروژه ها رو نمی فهمن و الکی تائید می کنن که ضایع نشن

2) اون هایی که پروژه ها رو نمی فهمن و برای اینکه بگن می فهمیم الکی ایراد بی ربط می گیرن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
3
2
تاثیر آموزش و پرورش درست در کشورهای دیگر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
0
1
از پیوستگی نحوه حرف زدنت معلومه چقدر باهوشی.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار