واکنش پدر مدل مشهور درباره رابطه جنجالی دخترش
کد خبر: ۲۵۷۲۲۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2022 September 20    -    ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
محمد حدید، پدر سوپرمدل معروف، جیجی حدید درباره شایعه رابطه دخترش با لئوناردو دی کاپریو صحبت کرد و گفت فکر نمی‌کند این موضوع حقیقت داشته باشد.

 محمد حدید، پدر سوپرمدل معروف، جیجی حدید درباره شایعه رابطه دخترش با لئوناردو دی کاپریو صحبت کرد و گفت فکر نمی‌کند این موضوع حقیقت داشته باشد.

 
 

دی کاپریو ۴۷ ساله و حدید ۲۷ ساله اخیرا در کانون توجه قرار گرفته‌اند؛ نه تنها به دلیل رابطه‌ای که ادعا می‌شود بین این دو وجود دارد، بلکه به این خاطر که اگر این موضوع صحت داشته باشد، حدید قانون این ستاره هالیوودی برای رابطه داشتن با زنان زیر ۲۵ سال را زیر پا می‌گذارد.

واکنش پدر مدل مشهور درباره رابطه جنجالی دخترش

این دو سلبریتی بارها با هم دیده شده‌اند؛ اگرچه تاکنون هیچ‌کدام هیچ نشانه‌ای از رابطه‌ای فراتر از دوستی نشان نداده‌اند و به طور علنی درباره این موضوع صحبت نکرده‌اند.

اما پدر جیجی، محمد حدید که در ایالات متحده به خاطر ساختن هتل ها و عمارت های مجلل به‌ویژه در منطقه بورلی هیلز و بل ایر کالیفرنیا یک توسعه دهنده املاک و مستغلاتِ شناخته‌شده است، سکوت را شکست.

محمد حدید به دیلی میل گفت: «چهار یا پنج سال پیش آقای دی کاپریو را در سن تروپه فرانسه ملاقات کردم. مرد بسیار خوبی است و از او خوشم آمد.»

او ادامه داد: «آنها دوست هستند و مدتی است که همدیگر را می‌شناسند. فکر نمی‌کنم با هم رابطه خاصی داشته باشند. تصور می‌کنم فقط دوستان خوبی باشند.»

اما محمد حدید در پایان گفت: «ولی من در مورد روابط شخصی دخترم اظهار نظر نمی‌کنم. نمی‌توانم در مورد اینکه با چه کسی قرار عاشقانه می‌گذارد نظر بدهم.»

جیجی و لئو اولین بار روز دوشنبه ۱۲ سپتامبر در یک کلوپ ویژه خصوصی در نیویورک سوژه عکاسان قرار گرفتند. در عکس‌هایی که به دست دیلی میل رسیده آن‌ها در کلوپ کاسا سیپریانی در گوشه‌ای دنج نشسته‌اند و حین گفتگو به سمت همدیگر خم شده‌اند.

یک منبع در این باره گفت: «جیجی کمی پس از لئو به کاسا سیپریانی رسید. آنها دوست دارند به این مکان بروند چون آنجا می‌توانند کمی فضای خصوصی داشته باشند و سوژه عکاسان نشوند یا مردم بیش از اندازه متوجهشان نشوند.» این منبع ادعا کرد که این زوج سلبریتی اوقات خوشی را با هم سپری می‌کنند و لئو بسیار جذب جیجی شده است.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
40
1
دی کاپریو که جنسیتش مشخص نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
15
3
زير 25 سال ؟ در بالاي صفحه گفته ايد كه ايشان 27 سال سن دارد اينكه تناقض است .
کاربر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
24
8
دی کاپریو فاسد است این دختر را هم فاسد می کند، پدر این دختر هم جذب فرهنگ غرب شده و غیرت ندارد مگر تو عرب مثلا مسلمان نیستی؟!؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
16
10
هضم شدن مسلمانان در هاضمه فرهنگ غربي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
0
4
این که زن زین مالک بود!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار