گاف‌های پادشاه جدید انگلیس
کد خبر: ۲۵۶۸۹۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2022 September 16    -    ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
چارلز سوم» که بعد از فوت مادرش ملکه «الیزابت دوم» به پادشاهی انگلستان رسید به خاطر گاف‌های متعددش در روزهای گذشته جنجالی شده و برای بسیاری از انگلیسی‌ها یاد و خاطره پدرش، شاهزاده «فیلیپ» را زنده کرده است.

چارلز سوم» که بعد از فوت مادرش ملکه «الیزابت دوم» به پادشاهی انگلستان رسید به خاطر گاف‌های متعددش در روزهای گذشته جنجالی شده و برای بسیاری از انگلیسی‌ها یاد و خاطره پدرش، شاهزاده «فیلیپ» را زنده کرده است.

 

گاف‌های پادشاه جدید انگلیس

 

 «چارلز سوم» که بعد از فوت مادرش ملکه «الیزابت دوم» به پادشاهی انگلستان رسید به خاطر گاف‌های متعددش در روزهای گذشته جنجالی شده و برای بسیاری از انگلیسی‌ها یاد و خاطره پدرش، شاهزاده «فیلیپ» را زنده کرده است.

پادشاه انگلستان روز سه‌شنبه هنگام مراسم امضای کتاب یادبود ملکه در کاخ «هیلزبورو» در شمال ایرلند عصبانیتش را از خودکاری که جوهر می‌داد ابراز کرد. او علاوه بر این علی‌رغم آنکه تقویم روی میزش قرار داشت در نوشتن تاریخ مرتکب اشتباه شد.

در فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده پادشاه خطاب به یکی از دستیارانش می‌گوید: «امروز ۱۲ سپتامبر است؟» او بعد از شنیدن اینکه تاریخ درست ۱۳ سپتامبر است می‌گوید: «اوه، خدای من، تاریخ را اشتباه نوشتم.»

در اینجا همسرش، «کانسورت کامیلا» دست به کار شده و به او یادآوری می‌کند: «دوازدهم [سپتامبر] را قبلاً امضا کردی.»

جوهر پس دادن خودکار اوضاع را خرابتر کرد و باعث شد که او زیر لب غر بزند: «خدای من از این [وضعیت] متنفرم. تحمل این وضع لعنتی را ندارم.»

چارلز سپس برگه را به ملکه تحویل کرد و ملکه بعد از تحویل گرفتن آن گفت: «وای، نگاه کن جوهر خودکار همه جا ریخته.»

پادشاه انگلیس پیش از این، روز ۱۰ سپتامبر هم هنگام امضای چند سند رفتار تحقیرآمیزی با خدمتکارانش داشت که این مسئله بازتاب‌های گسترده‌ای در فضای مجازی داشت.

در فیلم‌ها و تصاویری که کاربران منتشر کرده‌اند او با دندان‌های به‌هم‌فشرده و رفتار غضب‌آلود از یکی از دستیارانش می‌خواهد که چیزی را از سر راهش بردارد.

پادشاه انگلیس قرار است در ادامه سفرش بعد از ایرلند و اسکاتلند طی روزهای آینده به ولز سفر کند.

چارلز علاوه بر این گاف‌ها در شرایطی وارث تاج و تخت می‌شود که نامش با رسوایی‌های متعددی گره خورده است. به عنوان مثال، همین ماه پیش، روزنامه تایمز گزارش داده بود پرنس «چارلز» پادشاه آینده انگلیس کیف پولی حاوی یک میلیون پوند از بستگان «اسامه بن‌لادن» رهبر پیشین گروه تروریستی القاعده دریافت کرده است.

این روزنامه انگلیسی نوشت، پرنس چارلز شخصاً این مبلغ را از «بکر بن‌لادن» و برادر او دریافت کرده است که هردو برادران ناتنی رهبر القاعده و مغز متفکر حملات یازده سپتامبر هستند.

زندگی شخصی چارلز و ازدواج او با پرنسس دایانا، شاهدخت ولز هم درگیر فراز و نشیب‌های متعددی بود. دایانا و چارلز سال ۱۹۸۱ نامزدی‌شان با یکدیگر را اعلام کردند، اما این ازدواج به دلیل روابط عاشقانه‌ای که چارلز پیش از زندگی با دایانا داشت دیری نپایید و آنها در سال ۱۹۹۲ از هم جدا شدند. چارلز در این مدت رابطه‌اش را با «کامیلا پارکر» آغاز کرد و بعداً هم اعتراف کرد که با کاملیا رابطه عاشقانه داشته است.

بعدا دایانا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که همسرش چارلز، همزمان با او به صورت پنهانی با کاملیا پارکر هم در ارتباط بوده و یکی از دلایل جدایی‌شان همین موضوع بوده است. دایانا سرانجام اوت سال ۱۹۹۷ در یک تصادف مشکوک رانندگی کشته شد.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
15
9
جمهوری بهترین سیستم کشورداری است که در ان قدرت هر 4 سال یکبار تغییر میکند و هر فرد فقط دو بار میتواند رئیس جمهور شود که اگر احیانا دیوانه ای مثل این رئیس شد حداکثر 4 سال باشد و بعد برود به جهنم و مردم از شرش خلاص شوند حالا مردم انگلیس این جنگ طلب و دیوانه عصبی را تا کی باید تحمل کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
0
9
ملکه انگلیس دستی پنهان در تمام امور قصر داشت و حوادث آن بدلیل قدرت او نمی توانست بدون نظرش باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
3
1
ماجرای خیانت چارلز یه داستان نمایشی برای پوشاندن فاجعه اصلی بود. فاجعه ای ک از انجام آزمایش های خطرناک بر روی کودکان افریقایی خبر میداد و دایانا از ان باخبر شده بود و قرار بود اطلاعات تکمیلی آن و اسناد را در اختیار رسانه ها قرار دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار