آماری اشک‌بار از مهاجرت کادر درمان
کد خبر: ۲۵۶۴۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2022 September 12    -    ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

آماری اشک‌بار از مهاجرت کادر درمان

طبق اعلام وزارت بهداشت، ۱۸ هزار پزشک عمومی در سراسر کشور کمبود داریم، آن وقت تنها در ۴ سال اخیر بیش از ۱۶ هزار پزشک عمومی از کشور مهاجرت کرده‌اند. ۳۰ هزار نفر از کادر درمان هم سال گذشته درخواست good standing داشته‌اند که مقصدشان عمان بود.

طبق اعلام وزارت بهداشت، ۱۸ هزار پزشک عمومی در سراسر کشور کمبود داریم، آن وقت تنها در ۴ سال اخیر بیش از ۱۶ هزار  پزشک عمومی از کشور مهاجرت کرده‌اند. ۳۰ هزار نفر از کادر درمان هم سال گذشته درخواست good standing داشته‌اند که مقصدشان عمان بود. 

 
 

آماری اشک‌بار از مهاجرت کادر درمان

یکی از مدارک مهمی که باید محصلین و شاغلین رشته پرستاری و پزشکی به هنگام مهاجرت، به سازمان نظام پزشکی کشور مقصد ارائه کنند، گواهی Good standing است.

دنیای اقتصاد

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
0
8
همه ی دولت مردان توی این کار مقصرند چرا چون رفاه آسایش درآمد نجومی آینده معلوم من باشم میرم
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
0
6
احتمالا باید مثل دهه 60 برگردید به واردات پزشک هندی که البته این دفعه چینی خواهد بود
شهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
مسئله بدتری که در مهاجرت نهفته است اینست که وقتی مهاجری میرود استعاد خود را هم میبرد مانند مریم میرزا خانی که هوش برتر خود را به آمریکا برد و فرزند ایشون بهره هوش مامانش را برد با ملیت آمریکایی به همین راحتی این اتفاق دهه 80 برای اسکاتلند افتاد و باعث شد ضریب هوشی اشان از 118 برسد به 85 در دهه 2000 وقتی همه جوانانش جهت کار به انگلستان مهاجرت کردند حال حساب کنید ایران از سال 57 مهاجرت استعدادهای برترش را داشته
آخرین اخبار