لئوناردو دیکاپریو از زنان بالای ۲۵ سال می‌ترسد؟!
کد خبر: ۲۵۶۴۲۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2022 September 12    -    ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
اگر به روابط عاشقانه دی کاپریو نگاهی بی اندازیم خواهیم دید که او ژیزل بوندچن تا ۲۳ سالگی، با بار رافائلی تا ۲۵ سالگی، با بلیک لایولی در ۲۳ سالگی، با ارین هیترتون تا ۲۲ سالگی، با تونی گارن تا ۲۱ سالگی، با کلی رورباخ تا ۲۵ سالگی و با نینا آگدال تا سن ۲۵ سالگی آن‌ها رابطه داشته است؛ و حالا نوبت به کامیلا مورونه رسیده است.

لئوناردو دیکاپریو از زنان بالای ۲۵ سال می‌ترسد؟

لئوناردو دیکاپریو از زنان بالای ۲۵ سال می‌ترسد؟اختصاصی تابناک باتو ــ اگر در توئیتر فعال باشید، حتما در چند روز اخیر با خبر‌های این شخص رو به رو شده اید. تقریباً همه او را به خوبی می‌شناسید. شبیه به بازی‌های المپیک هر چهار سال یک بار ظاهر می‌شود. با این حال، در طی همه این اتفاقات، خبر‌های نشر شده از این فرد مشهور تقریباً به یک نتیجه مشابه منتهی می‌شوند: سن لئوناردو دی کاپریو افزایش یافته است، اما سن دوست دخترش همواره ثابت می‌ماند!

لئوناردو دی کاپریو از دوست دخترش، کامیلا مورونه جدا شده است. با این حال این خبر جنجال برانگیز بود؛ نه به این دلیل که مردم وسواس خاصی نسبت به زندگی عاشقانه دی کاپریو دارند، بلکه به این دلیل که در ۲۳ سال گذشته، زندگی دوستی ستاره تایتانیک از یک الگوی ثابت پیروی کرده است: او با زنی که در دهه ۲۰ از زندگی خود به سر می‌برد رابطه‌ی عاشقانه‌ای را آغاز می‌کند، چند ماه یا چند سال با او قرار ملاقات می‌گذارد و سپس پیش از رسیدن به ۲۵ سالگی از او جدا می‌شود.

البته همچنان دلیل جدایی این بازیگر مشهور با دوست دخترش مشخص نشده است. اما انچه که در فضای مجازی بر سر زبان‌ها افتاده اس آن است که کامیلا مورونه ماه گذشته ۲۵ ساله شده بود.

اگر به روابط عاشقانه دی کاپریو نگاهی بی اندازیم خواهیم دید که او ژیزل بوندچن تا ۲۳ سالگی، با بار رافائلی تا ۲۵ سالگی، با بلیک لایولی در ۲۳ سالگی، با ارین هیترتون تا ۲۲ سالگی، با تونی گارن تا ۲۱ سالگی، با کلی رورباخ تا ۲۵ سالگی و با نینا آگدال تا ۲۵ سالگی آن‌ها رابطه داشته است و حالا نوبت به کامیلا مورونه رسیده است.

لئوناردو دیکاپریو از زنان بالای ۲۵ سال می‌ترسد؟

یکی از کاربران در توییتر به طعنه گفت: «شاید دل لئوناردو دی کاپریو برای همه زنانی که تا ۲۵ سالگی نمی‌توانند برای خود ماشین کرایه کنند می‌سوزد و به همین دلیل تا سن ۲۵ سالگی به آن‌ها کمک می‌کند.» یکی دیگر افزود: «۱۹ دسامبر بیست و پنجمین سالگرد اکران تایتانیک در سینما‌های ایالات متحده خواهد بود و این بدان معناست که هنوز تقریباً چهار ماه از شرایط لازم برای قرار ملاقات با لئوناردو دی کاپریو باقی مانده است.» سومی به شوخی گفت: «دختری که قرار است در آینده و در سن ۷۲ سالگی لئوناردو دی کاپریو از او جدا شود، همین امروز به دنیا آمده است.» همچنین تعداد زیادی از زنان به اشتراک می‌گذارند که تولد ۲۶ سالگی خود را با کیک‌هایی جشن می‌گیرند که بر روی آن‌ها نوشته شده است: رسما برای قرار ملاقات با لئوناردو دی کاپریو خیلی پیر شده اند.

درست است که در حال حاضر این موضوع خنده دار و حتی مسخره به نظر می‌رسد، اما اگر دی کاپریو همچنان در سن ۷۰ سالگی اش تنها با زنان ۲۴ ساله رابطه داشته باشد، آیا بازهم این مووع خنده دار به نظر می‌رسد؟ چه چیزی در مورد دختران ۲۵ ساله وجود دارد که دی کاپریو از آن گریزان است؟
دلایل واضحی وجود دارد که چرا مردان ممکن است ترجیح دهند با زنان بیست و چند ساله قرار ملاقات بگذارند. در دنیایی که زیبایی و جوانی حرف اول را در همه عرصه‌ها می‌زند این امر، موضوعی طبیعی است. به بیان دیگر، این تنها چیزی است که جامعه به ما آموخته است؛ اینکه همواره یک زن باید الگوی زیبایی باشد.

اما گمان برده می‌شود که چیزی موذیانه‌تر از ترجیحات جنسی وجود دارد. بیایید در نظر بگیریم که یک زن زیر ۲۵ سال چگونه است. یک زن در اوایل دهه ۲۰ زندگی خود در ابتدای راه زندگی حرفه‌ای خود قرار دارد. پس این زن از نظر مالی مستقل نیست و وضعیت مسکن چندان خوبی هم نخواهد داشت. مهمتر از همه، این زن در این سن مشتاق است تا دیگران را از خود راضی نگه دارد؛ حتی اگر این کار به معنای به خطر انداختن نیاز‌ها و خواسته‌های خود برای ارضای خواسته‌های دیگران باشد. پس به طور خلاصه، همه چیز مهیا است.

همه این‌ها به این معناست که تفاوت‌های اساسی بین زنان در اوایل دهه بیست و مردان بالای ۳۰ سال وجود دارد. پویایی قدرت مثل روز روشن است: یک زن جوان‌تر، ناامن‌تر و از نظر مالی ضعیف‌تر، به احتمال زیاد به اراده‌ی افرادی با سنین بالاتر متمایل می‌شود. یک مرد مسن‌تر نیز به طور قطع آگاه است که اگرچه یک زن در این سنین اختیار دارد، اما کنترل آن آسان‌تر خواهد بود و اگر این چیزی است که دی کاپریو را به سمت آن‌ها جذب می‌کند، خب، عمیقاً نگران کننده است.

در اوایل دهه بیستم زندگی، زنان رفتار‌های مردانه زیادی را تحمل می‌کنند؛ رفتار‌هایی که در سنین حدود ۲۸ سالگی غیر قابل تحمل خواهد بود. در اوایل دهه ۲۰ سالگی زنان دچار ناامنی می‌شوند و توسط برخی مردان ممکن است مورد آزار قرار گیرند. زنان سال‌های نوجوانی‌شان را با وسواس درباره‌ی بدنشان سپری می‌کنند و به آن‌ها گفته می‌شود که آن‌ها به اندازه کافی خوب نیستند. از این رو یک مرد می‌تواند راحت‌تر بر آن‌ها تسلط یابد.

لئوناردو دیکاپریو از زنان بالای ۲۵ سال می‌ترسد؟

این تبعیض جنسی اساسی است که به زنان می‌آموزد که رفتار‌های سمی مردانه را نادیده بگیرند و داشتن حامی همچون پدر در زندگی تسلیم شوند.

به دلایل بی‌شماری، رسیدن زنان به جایگاهی که شایسته آن‌ها است، زمان می‌برد. پس با در نظر گرفتن این موضوع، این سوال باقی می‌ماند: آیا مردان مسن‌تر از رابطه داشتن با زنان بالای ۲۵ سال به دلیل تهدید جایگاه اجتماعی خودشان، از آن‌ها اجتناب می‌کنند؟ آیا حضور در کنار فردی جوانتر که احتمالاً از نظر عاطفی و مالی از امنیت کمتری برخوردار است، روحیه آن‌ها را تقویت می‌کند؟ آیا آن‌ها واقعاً به خودی خود ناراضی هستند؟

همانطور که نائومی ولف در کتاب کلاسیک فمینیستی خود تحت عنوان " افسانه زیبایی " در سال ۱۹۹۰ بیان کرد: «جوانی و (تا همین اواخر) باکرگی در زنان «زیبا» تلقی می‌شده است، زیرا آن‌ها از جهل تجربی و جنسی برخوردارند. پیری در زنان "غیرزیبا" است، زیرا زنان با گذشت زمان قدرتمندتر می‌شوند.»

به همین دلیل است که انتقادی که از مردانی که با زنان جوان‌تر قرار می‌گیرند، با زنانی که با مردان جوان‌تر قرار می‌گیرند یکسان نیست. هر بار که این خبر‌ها ظاهر می‌شود، طرفداران دی کاپریو به سرعت به تبعیض‌های دوگانه اشاره می‌کنند و استدلال می‌کنند که به ندرت از زنان برای قرار ملاقات با مردان جوان‌تر از آن‌ها انتقاد می‌شود. این موضوع نه منطقی است و نه درست. برای بررسی این امر فقط به خشم پیرامون داستان رابطه اولیویا وایلد ۳۸ ساله با هری استایلز که ۱۰ سال از او کوچک تر است نگاهی بیندازید.

اما در آخر بباید بیان داشت که هیچ کدام از این‌ها به این معنی نیست که زندگی عاشقانه دی کاپریو مستلزم نقد مداوم است و صادقانه بگوییم، چه کسی می‌داند که او علیه زنان بالای ۲۵ سال چه تفکری دارد. اما سه سال دیگر، او ۵۰ ساله می‌شود. شاید تا آن زمان متوجه شود که چه چیزی را از دست داده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
1
5
خوش اشتها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
1
2
روددل نکنی لئوناردو!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
واقعا تحلیل مهمی بود،
ممنون، امشب خوابم می بره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
2
مساله اصلی اینه که وقتی بسیار ثروتمندی و موقعیت اجتماعی خوبی هم داری می تونی قاعده ها رو هر جور دلت بخواهد تغییر بدهید زن و مرد هم نداره.مثال واضحش هم مدونا که با مردان کوچیکتر از بچه هاش دوست می شه .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار