اوس موسی جلوی دوربین «پایتخت4» رفت
کد خبر: ۲۵۶۴
تاریخ انتشار: 2015 June 18    -    ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی پایتخت ۴ در منطقه شیرگاه استان مازندران همچنان ادامه دارد و قرار است که تا چند روز آینده مهران احمدی به گروه اضافه شود.

الهام غفوری تهیه‌کننده «پایتخت» درباره آخرین وضعیت تولید این مجموعه تلویزیونی گفت: هم اکنون گروه درحال ضبط قسمت های 13 و 14 در منطقه شیرگاه هستند.

وی ادامه داد: امروز با حضور همه بازیگران اصلی سریال، لوکیشن خارجی «جاده جنگلی» و «رودخانه» در حال فیلمبرداری است.

او با بیان اینکه کار تصویربرداری تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: تصویربرداری بیش از 50 درصد از سری چهارم «پایتخت» به پایان رسیده است.

تهیه کننده سریال «پایتخت» از آماده شدن کامل 10 قسمت از این مجموعه تلویزونی خبر داد و افزود: سایر قسمت های سریال هم تقریباً آماده و به‌طور همزمان در حال مونتاژ و تدوین است. بخش های زیادی از سایر قسمت‌ها آماده شده که با ضبط سکانس های باقی مانده و جاگذاری و تدوین، تعداد قسمت های آماده پخش از 10 قسمت هم بیشتر می‌شود.

تهیه کننده سریال «میکائیل» با بیان اینکه سفر گروه به مشهد مقدس منتفی شده است، درباره اینکه آیا در نهایت پایتخت به تهران می‌آید یا خیر توضیح داد: تیم نویسندگان هنوز درباره پایان مجموعه و اینکه به تهران بیایند یا نه تصمیمی نگرفتند ممکن است برای ضبط چند سکانس به تهران بیاییم یا خیر من هم از پایان داستان خبر ندارم.

غفوری همچنین اظهار داشت: ایفاگر کاراکتر اوس موسی یعنی هدایت هاشمی هم از دو سه روز گذشته به گروه اضافه شده و مقابل دوربین رفته است.

وی درباره آخرین وضعیت پیوستن مهران احمدی به پروژه «پایتخت4» نیز گفت: ما کماکان منتظر هستیم و قطعاً با پایان بازی او در فیلم سینمایی نرگس آبیار، ان شاالله مهران احمدی هم به گروه اضافه می‌شود.

تهیه کننده سریال «چک برگشتی» درباره فشردگی و سختی های کار توضیح داد: کار الان در شرایط بسیار سختی قرار گرفته و بسیار فشرده است و گرما و شرجی بودن هوا مزید بر علت شده، از فردا پنج شنبه با آغاز ماه مبارک رمضان همه عوامل پشت صحنه و مقابل دوربین با زبان روزه باید ادامه کار بدهند اما با همه این شرایط آرزوی من و همه عوامل این است که سری چهارم پایتخت مورد توجه بینندگان خوب شبکه یک قرار بگیرد. اگر این سریال با اقبال بینندگان مواجه شود قطعاً خستگی کار از تن همه بازیگران و عوامل پروژه بیرون خواهد رفت.

با پایان آخرین قسمت سریال «جاده قدیم» پخش مجموعه تلویزیونی «پایتخت 4» از امشب راس ساعت 22 از شبکه یک سیما آغاز می شود. 

منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار