پسر بچه‌ای که برای ۵۰ دقیقه مرده بود
کد خبر: ۲۵۵۹۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 September 06    -    ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
یک چاقوی جنگی و یک شمشیر به سبک رمبو از جمله اسلحه‌هایی بود که توسط پلیس کشف شد. آقای براون افزود: در واقع، جیمز باسکو اسمیت در صحنه مرده بود و تنها با تلاش‌های فوری و قابل توجه متخصصان پزشکی به زندگی بازگردانده شد.

پسر بچه‌ای که برای ۵۰ دقیقه مرده بود

پسر بچه‌ای که برای ۵۰ دقیقه مرده بوداختصاصی تابناک باتو ــ در ۲۳ فوریه سال گذشته، جیمز باسکو-اسمیت ۱۶ ساله در بریکستون، جنوب لندن، توسط مردان نقابداری محاصره شد که او را با مجموعه‌ای از سلاح‌های سرد مانند قمه و چاقو محاصره کرده بودند، مورد حمله قرار گرفت.

دادستان ادوارد براون در رابطه با این حادثه بیان داشت که در روز ۲۳ فوریه جیمز برای بازی با دوچرخه مادرش از منزل دور شد. در همین حال دو وسیله نقلیه سرقتی در حوالی ساعت ۶ بعد از ظهر به خیابان هنری بریکستون رسیدند. یک رنجروور مشکی رنگ عمدا به سمت جیمز حرکت کرد، به او ضربه زد و او را از دوچرخه‌ای که متعلق به مادرش بود پایین انداخت.

سرنشینان رنجروور دزدیده شده و سرنشینان خودروی دوم که یک فولکس واگن پاسات بود، پیاده شدند. در میان سرنشینان، سه مرد حضور داشتند که هرکدام یک سلاح بالقوه کشنده داشتد. آن‌ها را سلاح‌های خود به این نوجوان حمله کردند و سپس با همان خودرو‌ها به سرعت محل حادثه را ترک کردند.

مادر جیمز در حالی که پسرش برای بازی با دوچرخه رفته بود، دم در منزل منتظر او بود. در همین زمان، جیمز در حالی که روی زمین دراز کشیده بود، از تلفن همراهش تماس تصویری با مادرش برقرار کرد.

امدادگران حوالی ساعت ۶:۲۲ بعد از ظهر به محل رسیدند و متوجه شدند که او از ناحیه بازوی چپ، شکم و ران راست مورد اصابت چاقو قرار گرفته است. امدادگران پس از توقف ضربان قلب جیمز در صحنه حادثه، به شدت برای بازگرداندن او به زندگی مبارزه کردند.

یک چاقوی جنگی و یک شمشیر به سبک رمبو از جمله اسلحه‌هایی بود که توسط پلیس کشف شد. آقای براون افزود: در واقع، جیمز باسکو اسمیت در صحنه مرده بود و تنها با تلاش‌های فوری و قابل توجه متخصصان پزشکی به زندگی بازگردانده شد.

مغز او به مدت ۵۰ دقیقه دچار کمبود خون و اکسیژن شد که همین امر منجر به آسیب‌های جدی در مغز او گردیده است. دادستان به دادگاه گفت که متأسفانه آسیب فیزیکی و عصبی بسیار قابل توجه بوده و همچنان باقی است. او بیان داشت که این باند تقریباً موفق شده بود که این نوجوان را بکشد.

متهمان تایکوان لوئیس و پاتریک فاکس پینتو، هر دو ۱۸ ساله، و لئون رشید، ۲۰ ساله، همگی اتهام توطئه برای قتل را انکار می‌کنند. رشید و فاکس پینتو به داشتن سلاح تهاجمی متهم هستند. متهم چهارم، استفانی پائز-لوپز، ۲۰ ساله نیز، همدستی در جرم را رد می‌کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
0
1
دیار انسانهایم آرزوست !
چه تشکیلاتی برای نجات جان و دفاع قانونی از یک شهروند عادی دارند !
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار