خودروی شگفت‌انگیز مولتی میلیاردر ایرانی‌الاصل
کد خبر: ۲۵۵۹۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 September 06    -    ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
مانی خوشبین ، میلیونر ایرانی تبار آمریکایی، اکنون مالک یکی از ۲۵ مک لارن سولوس جی تی است، اما در حال حاضر اگر پشت فرمان این هیولای V۸ قرار بنشیند، حتما روانه زندان خواهد شد اما چرا؟ در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم. پس پیش به سوی McLaren Solus GT!

 مانی خوشبین ، میلیونر ایرانی تبار آمریکایی، اکنون مالک یکی از ۲۵ مک لارن سولوس جی تی است، اما در حال حاضر اگر پشت فرمان این هیولای V۸ قرار بنشیند، حتما روانه زندان خواهد شد اما چرا؟ در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم. پس پیش به سوی McLaren Solus GT!

 
خودروی شگفت‌انگیز مولتی میلیاردر ایرانی‌الاصل

ابر خودرو مک لارن سولوس جی تی یک هیولای تمام بنزینی است که بر اساس ماشین‌های فرمول یک طراحی شده و مهم‌تر از همه، فقط ۲۵ نفر در جهان می‌توانند طعم رانندگی با آن را بچشند. یکی از این ۲۵ نفر، یک فرد ایرانی است! پس پیش به سوی McLaren Solus GT!

مانی خوشبین و مک لارن سولوس جی تی

خودروی شگفت‌انگیز مولتی میلیاردر ایرانی‌الاصل!

مانی خوشبین در حال تست مک لارن سولوس

بعد از ابر خودرو مرسدس بنز AMG وان و استون مارتین والکری ، اکنون مک لارن قصد دارد تا طعم رانندگی با ماشین‌های فرمول ۱ در خیابان را به مردم عادی هدیه دهد. اگر با همین فرمان جلو برویم، در آینده احتمالا فراری و آلفارومئو هم به این بازی اضافه خواهند شد چرا که این خودروسازان هم در سری مسابقات فرمول یک صاحب تیم هستند.

 

حالا که خاص، کمیاب و کم رقیب بودن مک لارن سولوس جی تی را درک کرده‌اید، وقت آن است که کمی هم به مشخصات فنی این موشک زمین به زمین بپردازیم. مک لارن Solus GT فقط برای یک سرنشین طراحی شده است و در پشت صندلی کابین، یک پیشرانه ۸ سیلندر خورجینی تنفس طبیعی را حمل می‌کند که می‌تواند بیش از ۸۴۰ اسب بخار را تولید کند که رد لاین آن کمی بالاتر از ۱۰ هزار دور بر دقیقه است. به علاوه بد نیست بدانید با اینکه وزن خود مک لارن سولوس جی تی از ۱ تن تجاوز نمی‌کند اما طراحی آیرودینامیکی آن باعث شده تا این خودرو بیش از ۱۲۰۰ کیلوگرم داون فورس داشته باشد. اگر قصد دارید تا با تمام ویژگی‌های عجیب و غریب این هایپرکار آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم تا لینک زیر را دنبال کنید.

 

آیا اگر شما هم یک میلیونر بودید، دوست نداشتید تا چنین جواهری را به کلکسیون ماشین خود اضافه کنید؟ جواب تقریبا واضح است و به همین دلیل می‌بینیم که مانی خوشبین در صف خریداران مک لارن سولوس جی تی قرار گرفته. او برای خرید مک لارن سولوس GT ، تقریبا ۳.۶ میلیون دلار هزینه کرده اما هنوز نمی‌تواند این هایپرکار را به کلکسیون خود اضافه کند.

 

خریداران مک لارن سولوس جی تی باید ابتدا در یک دوره آموزشی فشرده رانندگی حضور یابند تا توانایی آن‌ها برای مهار ۸۴۰ اسب بخار قدرت تایید شود. سپس ست لباس رانندگی و هلمت (کلاه کاسکت) مخصوص مک لارن در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد که مالکین مک لارن سلوس جی تی در زمان رانندگی، حتما باید از این تجهیزات استفاده کنند. این لباس‌های ضد آتش، دقیقا از روی لباس فرمول یک مک لارن الهام گرفته شده است که دنیل ریکاردو و لندو نوریس (راننده‌های فرمول یک مک لارن) هم آن‌ها را می‌پوشند.

گجت نیوز 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
0
1
تمایل به دیده شدن بیش از حد این ملت رو کشته مثل اون یکی که رفت اولین توییت رو 3 میلیون دلار خرید که الان کسی 10 هزار دلار هم ازش نمیخره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار