راه حل عجیب از بین بردن چین و چروک و حلقه های تیره دور چشم برای همیشه
کد خبر: ۲۵۵۵۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 September 03    -    ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
حلقه‌های تیره زیر چشم معمولاً علت ژنتیکی دارد. با این حال مجموعه‌ای از کرم‌های دور چشم وجود دارند که ادعا می‌کنند می توانند خطوط ریز و تغییر رنگ را هدف قرار دهند. بازار کرم‌های دور چشم بحث‌برانگیز است، چراکه بسیاری از کارشناسان ادعا می‌کنند که شما به سادگی می‌توانید بدون انجام اقدامات جدی تر مانند فیلر زیر چشم، از شر حلقه های سیاه یا چین و چروک خلاص شوید.

راه حل عجیب از بین بردن چین و چروک و حلقه های تیره دور چشم برای همیشه

راه حل عجیب از بین بردن چین و چروک و حلقه های تیره دور چشم برای همیشه«تابناک با تو» - حلقه‌های تیره زیر چشم معمولاً علت ژنتیکی دارد. با این حال مجموعه‌ای از کرم‌های دور چشم وجود دارند که ادعا می‌کنند می توانند خطوط ریز و تغییر رنگ را هدف قرار دهند. بازار کرم‌های دور چشم بحث‌برانگیز است، چراکه بسیاری از کارشناسان ادعا می‌کنند که شما به سادگی می‌توانید بدون انجام اقدامات جدی تر مانند فیلر زیر چشم، از شر حلقه های سیاه یا چین و چروک خلاص شوید.

زنی معتقد است که راه حل درمان حلقه های زیر چشم را پیدا کرده است که چین و چروک ها را برای همیشه از بین می برد. زنی که در پلتفرم تیک تاک پست می گذارد، فاش کرد که از کرم هموروئید برای کاهش تیرگی های چشم استفاده می‌کند و ادعا می کند که نتایج باورنکردنی ای را به همراه داشته است.

راه حل عجیب از بین بردن چین و چروک و حلقه های تیره دور چشم برای همیشه

این زن با ادعای اینکه این محصول در کمتر از سه روز شما را از شر تمام چین و چروک های زیر چشم خلاص می شود، فیلمی از صحبت های خود با دوربین در حالی که جزئیات محصول قابل اعتماد خود را به اشتراک می گذارد منتشر کرد.

در این ویدئو که تا کنون بیش از ۱۵۰,۰۰۰ لایک جمع کرده است، این زن توضیح می دهد که چرا این ترفند غیرمعمول کار می کند: «بیشتر مردم نمی دانند که پوست زیر چشم شما همان پوست ناحیه مشکلات هموروئید است.» او می افزاید: «بنابراین اساساً کاری که کرم هموروئید انجام می دهد این است که پف و خطوط ریز را کاهش دهد.»

راه حل عجیب از بین بردن چین و چروک و حلقه های تیره دور چشم برای همیشه

این زن با تمجید از این کرم به دلیل نتایج معجزه آسا، اصرار دارد که یک دهه است به این ترفند عجیب مراقبت از پوست متکی است. وی ادامه می دهد: «۱۰ سال است که از کرم هموروئید برای زیر چشمم استفاده می کنم، ۳۲ سال سن دارم و چین و چروک هایم کاملاً صفر است. وقتی سن شما بالا می رود، اولین جایی که افزایش سن را نشان می دهد چشمان شماست، پس ادامه دهید و برای خود یک کرم هموروئید تهیه کنید.»

این زن ۳۲ ساله فاش می کند که کرم قابل اعتماد را کنار تختش نگه می دارد و هر شب قبل از خواب از آن استفاده می کند. این زن با اصرار بر اینکه این درمان تنها درمانی است که علاقه مندان به مراقبت از پوست باید آن را جدی بگیرند، با جسارت ادعا می کند: «این کرم بهتر از هر کرم دور چشمی است». در پایان این کلیپ با یک هشدار کوچک، او ادعا می کند که ۸ روز طول می کشد تا اثر کامل کرم را ببینید.

راه حل عجیب از بین بردن چین و چروک و حلقه های تیره دور چشم برای همیشه

بسیاری از نظر دهندگان به آشنایی خود با این ترفند افتخار می کنند، زیرا یکی ادعا می کند «این یک ترفند قدیمی است که توسط مدل ها و دختران مسابقه انجام می شود».

یکی دیگر می گوید: «وقتی در دهه ۹۰ در زمینه مد کار می کردم، همه مدل ها از آن استفاده می کردند».

همه با این ترفند مراقبت از پوست موافق نبودند، زیرا برخی معتقدند که این درمان می تواند پوست زیر چشم شما را به مرور زمان نازک کند.

یکی گفت: «من فکر می کنم استفاده از کرم هموروئید می تواند به چشم ها آسیب برساند و همچنین پوست را نازک کند» و زنی که ویدئو را منتشر کرد پاسخ داد «از یکی بدون هیدروکورتیزون استفاده کنید، این ماده ای است که می تواند پوست را نازک کند.»

راه حل عجیب از بین بردن چین و چروک و حلقه های تیره دور چشم برای همیشه

میکاپ آرتیست کیم کارداشیان، ماریو ددیوانوویچ، قبلاً از استفاده از کرم هموروئید زیر چشم حمایت کرده بود. ماریو در سال ۲۰۱۷ طی یک استاد کلاس میکاپ گفت: «پوست را سفت می کند. این یک ترفند واقعا قدیمی است. بوی بدی می دهد اما کار می کند.» افراد مشهور دیگری از جمله آماندا هولدن به استفاده از این هک معروف هستند.

با این حال، هیچ شواهد علمی قطعی برای حمایت از استفاده از کرم هموروئید زیر چشم وجود ندارد و برخی از متخصصان پوست هشدار داده اند که هر فردی که پوست حساس یا آکنه دارد ممکن است دچار سوزش شود. به خاطر داشته باشید که همه همیشه عوارض جانبی را گزارش نمی کنند و اغلب افراد ممکن است واکنش پوستی را به محصول اشتباه نسبت دهند.

منبع: روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
خخخ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار