راز جوانی زنان پا به سن گذاشته هالیوود از زبان خودشان
کد خبر: ۲۵۴۰۵۸
تاریخ انتشار: 2022 August 18    -    ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
ستاره های هالیوودی همیشه با ظاهری خیره کننده بر روی فرش قرمز حاضر می شوند. و البته سن خیلی از آن ها بسیار کمتر از چیزی که واقعاً هست به نظر می رسد. تا حدی که گاهی وقتی می فهمیم چند سال دارند، اصلاً باورمان نمی شود.

آیا ایده جهان‌های موازی مزخرف است؟«تابناک با تو» - ستاره های هالیوودی همیشه با ظاهری خیره کننده بر روی فرش قرمز حاضر می شوند. و البته سن خیلی از آن ها بسیار کمتر از چیزی که واقعاً هست به نظر می رسد. تا حدی که گاهی وقتی می فهمیم چند سال دارند، اصلاً باورمان نمی شود.

در ادامه از زنان پا به سن گذاشته ی هالیوود خواهیم گفت که راز جوانی خود را فاش کرده اند.

سلما هایک: ۵۵ سال

 

سلما هایک اندام و پوست بی نقصی دارد. او راز جوانی اش را شستشوی صحیح پوست خود عنوان کرده است. هایک صبح ها صورت خود را با شوینده نمی شوید. به عقیده ی او، اگر قبل از خواب صورت خود را به خوبی شسته باشید، صبح ها دیگر نیازی به استفاده از شوینده نیست و زدن آب کفایت می کند.

هلی بری: ۵۵ سال

هلی بری که حالا ۵۵ سال دارد، به طور مرتب ورزش می کند و سعی می کند انگیزه بخش زنان سرتاسر دنیا برای توجه بیشتر به خود هم باشد. او تصاویر ورزش کردن خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد و زمان زیادی را صرف مراقبت از صورت خود می کند.

یکی از رازهای او استفاده از ماسک های کلاژن است. هلی بری آب قلم هم می خورد.

نیکول کیدمن: ۵۵ سال

در بهره گرفتن نیکول کیدمن از انواع جراحی ها و روش های زیبایی شکی نیست. اما او زمان زیادی را هم صرف حفظ جوانی و زیبایی خود می کند. کیدمن به طور مرتب ورزش می کند، فقط محصولات تازه ی محلی مصرف می کند و روزانه ۲۰ دقیقه یوگا کار می کند.

او ماسک مو هم می گذارد و برای تقویت ناخن هایش ویتامین مصرف می کند. کیدمن بدن خود را هم با روغن های مرطوب کننده می پوشاند. او بعد از یک روز کاری طولانی، با پدهای پاک کننده آرایش خود را پاک می کند اما وقت هایی که سر کار نیست، هیچ آرایشی نمی کند و استفاده از کرم ضد آفتاب را هم فراموش نمی کند.

جنیفر آنیستون: ۵۳

جنیفر آنیستون می گوید همیشه از شنیدن این حرف که می گویند نسبت به سنش خیلی خوب به نظر می رسد، تعجب می کند. او اعتقاد ندارد که با بالا رفتن سن، ظاهر باید افت کند. آنیستون به ظاهر خود خیلی می رسد. او صبح های خود را با یک لیوان آب کرفس آغاز می کند و سرکه سیب رقیق شده می خورد. ۳۰ دقیقه بعد از آن هم صبحانه می خورد.

جولیان مور: ۶۱ سال

جولیان مور هم مانند نیکول کیدمن در روزهای عادی آرایشی نمی کند. به علاوه، او از ۲۳ سالگی هر روز به صورت خود کرم ضد آفتاب زده است. مور همیشه سعی می کند در سایه باشد. اگر قرار باشد جای مهمی حضور یابد، پیش از آن سوشی با دیگر غذاهایی که سدیم بالایی دارند نمی خورد.

جولیان مور از طرفداران میکرونیدلینگ است (یک روش جوانسازی پوست برای درمان چین و چروک و جای جوش و زخم). این روش تولید کلاژن و قدرت کشسانی پوست را افزایش می دهد. مور البته ورزش هم می کند. او ۴ تا ۵ بار در هقته یوگا کار می کند.

سوفیا ورگارا: ۵۰ سال

سوفیا ورگارا اندام زیبایی دارد و به گفته ی خودش، علیرغم بی علاقگی به ورزش، این کار را انجام می دهد. او ۲ تا ۳ ساعت در هفته ورزش می کند و ورزش های آبی، یوگا و رقص را ترجیح می کند. او ۵ بار در روز غذا می خورد و اصلاً گوشت قرمز مصرف نمی کند.

جنیفر گارنر: ۵۰ سال

جنیفر گارنر هم مانند همکارانش از پوست خود در برابر آفتاب مراقبت می کند. او از طرفداران رتینول است، نوعی محصول زیبایی که به مقابله با پیری و مشکلات پوستی کمک می کند.

به علاوه، او و خانواده اش از میوه و سبزیجاتی استفاده می کنند که کاشته اند. بنابراین مراقب تغذیه ی خود هم هست.

جنیفر لوپز: ۵۳ سال

جنیفر لوپز در یکی از مصاحبه هایش گفته خودش سنش را بیشتر از ۲۰ سال احساس نمی کند. او راز جوانی اش را رسیدگی مناسب به جسم و روح خود عنوان کرده است. لوپز شیفته ی مدیتیشن است، به طور مرتب ورزش می کند و ورزش های مختلفی را امتحان می کند. او می گوید: «گاهی وقت ها می دوم، از دوچرخه ثابت استفاده می کنم یا وزنه می زنم. گاهی هم ۸ ساعت در روز را در یک استودیو می رقصم. همیشه تحرک دارم.»

لوپز راز پوست بی نقص خود را هم فاش کرده است. این راز از ۵ بخش تشکیل شده است: خواب، کرم ضدآفتاب، سرم های پوستی، مکمل و داشتن یک زندگی سالم از نظر جسمی و روانی.

پنه لوپه کروز: ۴۸ سال

پنه لوپه کروز گفته حالا خیلی بیشتر از دوران جوانی اش احساس اعتماد به نفس می کند. او برای صبحانه پروتئین بدون چربی، مواد غذایی کامل (مواد غذایی گیاهی که فرآوری یا تصفیه نشده اند یا کمترین فرآوری یا تصفیه را داشته اند و عاری از مواد افزودنی و دیگر مواد غیر طبیعی هستند.)، مقدار زیادی آووکادوی تازه و روغن زیتون می خورد. برای میان وعده هم آجیل و میوه می خورد. او از مصرف گلوتن خودداری می کند و آب زیادی می نوشد.

قبل از بچه دار شدنش، بیشتر اوقات در باشگاه ورزش می کرد. حالا اما یوگای بیکرام را ترجیح می دهد که نوعی یوگای گرم است. به گفته ی خودش، هیچ عادت بدی ندارد و سعی می کند از مواد قندی و لبنیات دوری کند.

روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار