قیمت طلا و سکه سقوط کرد
کد خبر: ۲۵۴۰۳۰
تاریخ انتشار: 2022 August 17    -    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹
 کشتی‌آرای با بیان "قیمت سکه نسبت به پایان وقت دیروز ۶۰۰هزار تومان کاهش یافته است"، گفت: احتمال بازگشت قیمت سکه به مرز ۱۳میلیون تومان وجود دارد.

 کشتی‌آرای با بیان "قیمت سکه نسبت به پایان وقت دیروز ۶۰۰هزار تومان کاهش یافته است"، گفت: احتمال بازگشت قیمت سکه به مرز ۱۳میلیون تومان وجود دارد.

 
 
 
 

محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری، اظهار داشت: درحالی که قیمت طلا و ارز روز گذشته افزایشی شده بود از صبح امروز بار دیگر روند بازار نزولی شده و قیمت‌ها با کاهش چشم‌گیر همراه شده است.

وی با بیان اینکه علت کاهش قیمت طلا و ارز به‌خاطر اخبار جدیدی است که از مذاکرات بیرون آمده است، تصریح کرد: طی روزهای اخیر قیمت اونس طلا تغییر خاصی نداشته ولی به‌دلیل کاهش چشم‌گیر قیمت ارز، قیمت طلا و سکه نیز در بازار با کاهش همراه شده است.

این فعال بازار طلا و جواهر درباره پیش‌بینی بازار در روزهای آینده افزود: هرچقدر خبرهای مذاکرات و جو فضای سیاسی مثبت باشد، روند نزولی در بازار طلا و ارز نیز ادامه خواهد داشت. قیمت سکه نیز احتمالاً در این روزها به مرز ۱۳ میلیون تومان برسد.

کشتی‌آرای ضمن تأکید بر اینکه فروشنده‌ها در بازار بسیار بیشتر از خریداران هستند، گفت: حباب سکه امروز به یک میلیون تومان کاهش یافته است که در روزهای آینده در صورت کاهش بیشتر قیمت‌ها، از میزان حباب سکه نیز کاسته خواهد شد.

وی اعلام کرد: هم‌اکنون قیمت سکه طرح جدید ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، نیم‌سکه ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. قیمت دلار نیز هم‌اکنون در بازار ۲۹۴۰۰ الی ۲۹۵۰۰ تومان است.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار