بغض مجری داغدار تلویزیون ترکید
کد خبر: ۲۵۳۹۹۳
تاریخ انتشار: 2022 August 17    -    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
روزنامه خراسان با حامد سلطانی، مجری صداوسیما که طی یک حادثه تصادف همسر و فرزند خود را از دست داد گفتگو کرده است.

روزنامه خراسان با حامد سلطانی، مجری صداوسیما که طی یک حادثه تصادف همسر و فرزند خود را از دست داد گفتگو کرده است.

 
 
بغض مجری داغدار تلویزیون ترکید

حامد سلطانی اجرای برنامه «حسینیه معلی» را بر عهده دارد؛ مجری نام آشنایی که قبلا در «اعجوبه‌ها»، «سلام صبح بخیر» و... اجراهای شاد و پرانرژی داشت.

 

با توجه به حادثه تلخ دوماه پیش و درگذشت همسر و فرزندتان، آیا قرار است تا مدتی حامد سلطانی رادر برنامه های غمناک و... ببینیم؟

قطعا احوالات شخصی بر جنس و سبک اجرا بی تاثیر نخواهد بود اما با همه‌ سختی‌ها گاهی به حسب وظیفه و به اقتضای شرایط باید غم را به هر اندازه که باشد در سینه پنهان کنی. دوست دارم این جمله را بگویم که مردم به زودی حامد سلطانی را با حال و هوای قبل خواهند دید. شاید بعد از ماه صفر... .

در انتهای هر قسمت از «حسینیه معلی» یک جمله می گفتید که این برنامه را از نظر فنی و... بررسی نکنیم، این جا یک حسینیه است. ماجرای آن چیست؟

این جمله برخاسته از دل یک ماجراست. همه‌ اعضای تیم برنامه «حسینیه معلی» از حرفه‌ای‌های حوزه خودشان در برنامه‌سازی تلویزیونی هستند اما قبل از آن که به دنبال تکنیک و فنون برنامه‌سازی باشند، قائل به این بودند که این جا حسینیه است و همگی ما خادمان هیئت هستیم. این موضوع را وقتی می‌شود بهتر درک کرد که باران اشک‌ را بر گونه‌های تک‌تک عوامل پشت صحنه در زمان ضبط برنامه دیده باشی. به نظرم مهم‌ترین دلیل اقبال مردم به حسینیه معلی هم همین خلوص نیت عوامل بود که به اصل کار، برکت داد.

می‌دانیم که کارهای مختلفی مانند گرافیک، نگارش، اجرا و... انجام می دهید. کدام یک برای شما شیرین تر است؟

از نظر من همه‌ کارهایی که تا امروز انجام داده‌ام در یک راستا هستند و همه‌ آن ها را با علاقه دنبال کرده‌ام. آشنایی و تسلط بر حوزه‌های مختلف مثل گرافیک، نگارش، تصویر، تدوین، اجرا و راهبری رسانه، در مقاطع بسیاری با هم به کمک یک کار می‌آیند و این می‌تواند به چابکی و سرعت رسیدن به مقصود کمک کند.

روزنامه خراسان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار