اتهام عجیب یک مرد امریکایی به کارگردان و بازیگر معروف
کد خبر: ۲۵۳۸۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 August 16    -    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مردی با مشکل خنده‌های عصبی شبیه به «جوکر» (Joker) «واکین فینیکس» را به سرقت از شخصیتش متهم کرد. فینیکس برای بازی در نقش «جوکر» یا «آرتور فلک» برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اول شده بود.

انیمیشن «داستان اسباب‌بازی» چگونه سینما را متحول کرد؟«تابناک با تو» - مردی با مشکل خنده‌های عصبی شبیه به «جوکر» (Joker) «واکین فینیکس» را به سرقت از شخصیتش متهم کرد. فینیکس برای بازی در نقش «جوکر» یا «آرتور فلک» برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اول شده بود.

اتهام عجیب یک مرد امریکایی به کارگردان معروف

«اسکات لوتان» مردی اهل ویرجینیا بیچ آمریکا که با اختلال «ناخویشتن‌داری عاطفی» (PBA) است که باعث می‌شود گاهی به مدت ۱۰ دقیقه خنده‌های دردناک و خسته‌کننده‌ای تجربه کند. این مرد ۵۰ ساله می‌گوید فینیکس در نمایش این اختلال «عالی عمل کرده» اما، از اینکه بازیگر و کارگردان فیلم شخصیت او را سرقت کرده‌اند و چیزی پس نداده‌اند ناخرسند است.

لوتان به «لدبایبل» می‌گوید: «بسیار خوب واکین، می‌خواهی گوشت نخوری، و از همه حیوانات محافظت کنی –، اما آدم‌ها چطور؟ منظورم این است که تو از شخصیت من سرقت کردی. هویت من را گرفتی و به تصویر کشیدی و میلیون‌ها دلار گرفتی، اما نمی‌توانی به این جامعه کمک کنی؟ به مراکز بیماری ام‌اس یا پارکینسون یا هر یک از این امراض دیگر کمک مالی نمی‌کنی؟ درک نمی‌کنم.»

اتهام عجیب یک مرد امریکایی به کارگردان معروف

لوتان اضافه می‌کند: «مصاحبه‌های «تاد فیلیپس» را دیده‌ام، مصاحبه‌های واکین را دیده‌ام، و آن‌ها به ویدیو‌ها ارجاع می‌دهند، و آن خنده‌ها، و اینکه چگونه به شکل‌گیری شخصیت فیلم کمک کرد. یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ در هیچ مقطعی کمکی به این جامعه نمی‌کند؟»

این مرد ادامه می‌دهد: «مهم نیست که به من پولی می‌دهید یا نه، اما برای این جامعه کاری انجام دهید.»

برادران وارنر تولید فیلم «جوکر ۲» (Joker: Folie à Deux) با فینیکس، فیلیپس و «لیدی گاگا» را به تازگی به تأیید رسانده است. این فیلم یک موزیکال با بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری خواهد بود و ۴ اکتبر ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

۳۰ نما

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
2
5
وقتی تو رو اصلا ملاقات نکرده چطور از شخصیت تو کپی کرده؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار