روایت بازیگر معروف از ابتلا به بیماری عجیب و نادرش
کد خبر: ۲۵۳۲۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 August 10    -    ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
اشتون کوچر ۴۴ ساله، درباره وضعیتی که زندگی او را تغییر داد صحبت کرد. او می گوید: «من به شکل عجیب و غریب و بسیار نادری از واسکولیت مبتلا بودم، که بینایی من را از بین برد، شنوایی من را از بین برد و تمام تعادلم از بین رفت. یک سال طول کشید تا همه چیز را دوباره بسازم.»

بازیگران هالیوودی و یادگاری های جالبی که از فیلم معروف خود برداشتند«تابناک با تو» - اشتون کوچر ۴۴ ساله، درباره وضعیتی که زندگی او را تغییر داد صحبت کرد. او می گوید: «من به شکل عجیب و غریب و بسیار نادری از واسکولیت مبتلا بودم، که بینایی من را از بین برد، شنوایی من را از بین برد و تمام تعادلم از بین رفت. یک سال طول کشید تا همه چیز را دوباره بسازم.»

روایت بازیگر معروف از ابتلا به بیماری عجیب و نادرش

واسکولیت بیماری ای است که موجب التهاب رگ‌های خونی می‌شود که باعث ضخیم شدن دیواره‌ها و کاهش عرض مسیر عبور خون از رگ می‌شود. اگر جریان خون محدود شود، اندام ها و بافت ممکن است آسیب ببینند. انواع مختلفی از واسکولیت وجود دارد و اکثر آنها نادر هستند.

به گفته اشتون کوچر، تجربه دلخراش واسکولیت، هر چند ترسناک بود، اما باعث شد که او قدردان سلامتش باشد و توضیح داد که تا زمانی که آن‌ها را از دست نداده بود، به درستی درک نکرده بود که چقدر ضروری هستند. او که فعال حقوق بشر هم هست اعتراف کرد: «تا زمانی که درگیر این مسئله نشوید که آیا می‌توانم دوباره ببینم یا نه؟ نمی‌دانم آیا دوباره می‌توانم بشنوم یا نه؟ هرگز می توانم دوباره راه بروم؟ واقعاً قدر آنها را نمی دانید». او گفت: «خوشبختم که زنده ام».

یک سال طول کشید تا او بتواند دوباره خود را تقویت کند: «از لحظه ای که شروع به دیدن موانعی می کنید که برای شما ساخته شده اند تا آنچه را که نیاز دارید به شما بدهند، آنگاه زندگی سرگرم کننده می شود، درست است؟ شما به جای اینکه زیر بار مشکلات خرد شوید، شروع به موج سواری روی آنها می کنید.»

روایت بازیگر معروف از ابتلا به بیماری عجیب و نادرش

او هنگامی که در ماراتن ۲۰۲۲ شهر نیویورک شرکت کرده بود، در توییترش وضعیت فعلی خود را به اشتراک گذاشت. اشتون کوچر مشخص نکرد که دقیقاً چه زمانی مشکلات پزشکی او شروع شد، با این حال این بازیگر در طول قرنطینه کرونا، وضعیت نسبتا بدی داشت و تنها چند پست اینستاگرامی را از خانه اش در کنار همسرش میلا کونیس و فرزندانشان به اشتراک گذاشت.

روایت بازیگر معروف از ابتلا به بیماری عجیب و نادرش

آنها از زمان شروع همه‌گیری، در مورد ادامه استفاده از ماسک برای تقریباً همه گردش‌های عمومی خود سختگیر بوده‌اند و هر دو از مارس ۲۰۲۰، حتی پس از برداشتن محدودیت های شهر لس‌آنجلس، تنها در موارد معدودی بدون ماسک تردد کرده اند. ماه گذشته، هر دوی آنها در حالی که با دو فرزندشان برای خرید به یک فروشگاه مواد غذایی می رفتند، ماسک به صورت داشتند.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
0
7
اللهم اشف کل مریض
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار