جزئیات تصادف زنجیره‌ای در سمنان
کد خبر: ۲۵۳۱۴۶
تاریخ انتشار: 2022 August 08    -    ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه هفت حادثه رانندگی و دو تصادف زنجیره‌ای در جاده‌های استان رخ داده است، گفت: در مجموع این حوادث ۴۰ نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه هفت حادثه رانندگی و دو تصادف زنجیره‌ای در جاده‌های استان رخ داده است، گفت: در مجموع این حوادث ۴۰ نفر مصدوم شدند.

 
 

مظفر محمد خانی ضمن بیان اینکه از چهاردهم لغایت هفدهم مرداد ماه سال جاری نیروهای امداد و نجات هلال احمر به ۹ حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان امدادرسانی کردند، ابراز داشت: از این تعداد دو مورد تصادف زنجیره‌ای، پنج مورد واژگونی و دو مورد انحراف خودرو از جاده را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه طی بازه مذکور تصادفات در استان سمنان ۴۰ مصدوم بر جای گذاشته است که عملیات رها سازی برای برخی از این مصدومان به انجام رسید، افزود: آمار فوتی ناشی از تصادفات طی سه روز اخیر به جمعیت هلال احمر استان سمنان گزارش نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه روز چهاردهم مردادماه پنج حادثه رانندگی به وقوع پیوست که ۲۲ مصدوم بر جای گذاشت، ابراز داشت: واژگونی پراید کیلومتر ۵۲ محور سمنان_دامغان، تصادف زنجیره‌ای پنج خودرو کیلومتر ۴۵ شاهرود _میامی، انحراف از جاده و سقوط در پل پژو ۲۰۶ کیلومتر ۳۷ شاهرود _دامغان، واژگونی تیبا کیلومتر ۶۲ دامغان- سمنان و انحراف از جاده تیبا و برخورد با تپه کیلومتر ۱۴ محور فولاد محله_کیاسر مهمترین حوادث این روز را در بر دارد.

محمد خانی با بیان اینکه سه حادثه رانندگی در روز شانزدهم مردادماه ۱۶ مصدوم داشته است، تصریح کرد: واژگونی پژو ۴۰۵ کیلومتر ۵۵ میامی_رضوان چهار مصدوم، واژگونی پراید کیلومتر ۱۶ شهمیرزاد_ فولاد محله چهار مصدوم و تصادف زنجیره‌ای سه خودرو محور بسطام_آزادشهر هشت مصدوم بر جای گذاشت.

وی با بیان اینکه در ساعات ابتدایی امروز هفدهم مرداد واژگونی ۲۰۶ کیلومتر ۷۱ محور دامغان_سمنان دو مصدوم داشت، افزود: با توجه به اتمام تعطیلات از رانندگان درخواست می‌شود سرعت و فاصله طولی مناسب را رعایت و در صورت خستگی و خواب آلودگی حتماً استراحت و سپس طی مسیر کنند تا شاهد این حوادث تلخ و ناگوار برای هموطنان و زائران عزیز نباشیم.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار