کفش نپخته؛ کنایه‌‌های طنزآمیز به کفش‌های جدید کانیه وست
کد خبر: ۲۵۳۰۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 August 09    -    ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
مدل‌های جدید کفش‌های نشان تجاری ییزی روز دوشنبه، ۱۱ ژوییه به بازار آمدند؛ اما گروه تبلیغات ییزی به جای استقبالی که انتظارش را داشتند، با این نظر بسیاری از کاربران روبه‌رو شدند که می‌گفتند که این کفش‌های ۲۰۰ دلاری را در ابتدا، با نان و شیرینی اشتباه گرفته‌اند.

بازیگران هالیوودی و یادگاری های جالبی که از فیلم معروف خود برداشتند«تابناک با تو» - مدل‌های جدید کفش‌های نشان تجاری ییزی روز دوشنبه، ۱۱ ژوییه به بازار آمدند؛ اما گروه تبلیغات ییزی به جای استقبالی که انتظارش را داشتند، با این نظر بسیاری از کاربران روبه‌رو شدند که می‌گفتند که این کفش‌های ۲۰۰ دلاری را در ابتدا، با نان و شیرینی اشتباه گرفته‌اند.

کفش نپخته؛ کنایه‌‌های طنزآمیز به کفش‌های جدید کانیه وست

حساب رسمی توییتر این نشان تجاری پس از اینکه از مردم پرسید کفش‌های زرد کم‌رنگ (Yeezy ۴۵۰ Sulfur) را شبیه چه می‌دانند، با سیلی از پاسخ‌های کنایه‌آمیز و متلک‌گونه مواجه شد. یک کاربر با کنایه‌ای به رنگ و طرح این کفش‌ها نوشت: «احساس می‌کنم باید ۲۰ دقیقه دیگر در فر بماند، چون هنوز خوب پف نکرده است.»

دیگری به کیک‌های شبیه وسایل و اشیا که بیش از حد واقعی به نظر می‌رسند، اشاره کرد و گفت: «این کیک‌های توهمی دیگر زیادی از حد گذشته‌اند.»

پیا گلن، خواننده برادوی، نیز در این باره اظهار نظر کرد و این کفش‌ها را دستپخت شرکت‌کنندگان برنامه آشپزی دانست که «حسابی خرابکاری کرده‌اند». او افزود: «مثل تارت‌های لیمویی‌اند که قرار بوده شبیه کتانی به نظر برسند، ولی ناگهان از وسط فروریختند و شرکت‌کننده‌ها فقط آن‌ها را روی میز داوری گذاشتند و گریه کردند.»

کفش نپخته؛ کنایه‌‌های طنزآمیز به کفش‌های جدید کانیه وست

طرح جدید ییزی یک ماه پس از آن به بازار آمد که کانیه وست که به‌تازگی گفت او را «یه» (Ye) صدا کنند، آدیداس را به کپی‌برداری از طرح‌های خود متهم کرد.

این خواننده ۴۵ ساله رپ که یک طراح لباس و کفش موفق هم به شمار می‌رود، ماه ژوئن در نوشته‌ای در حساب اینستاگرام خود که اکنون حذف شده، ادعا کرد که کسپر روستد، مدیرعامل آدیداس، در حال «کپی برداری» از طرح‌های او است و هشدار داد که «من دیگر این کپی‌برداری آشکار را تحمل نمی‌کنم».

کانیه وست در بازار کفش‌های خاص نامی شناخته‌شده و در تولید و تجارت آن بسیار فعال است. نخستین کفش ورزشی «اِیر ایزی ۱ نایکی» که کانیه وست به‌مناسبت پنجاهمین سالگرد جایزه «گِرَمی» در سال ۲۰۰۸ پوشید، بهار ۲۰۲۱ در ساتبی به قیمت حدود یک میلیون دلار برای فروش عرضه شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
0
1
اه اه چه زشت/ حالم بد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار